A
alkuper.
Vieras
Ja jos olet niitä jotka valittivat kotona olon tylsyyttä, niin vieläkö on tylsää vai näetkö ystäviä, harrastat? Missä välissä hoidat lapsesi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Todella vähän jää sellaista oikeata yhdessäoloa ja -tekemistä. Aamuista aikaa en laske, se on niin kaoottista. Töiden jälkeen kello on yli viisi, ennen kuin pakolliset rutiinit on tehty. Tällöin jää 2-3 tuntia "laatuaikaa", mutta siihen pitää myös mahduttaa paljon muuta pakollista, kuten kodinhoitoa, ostoksia, lasten harrastuksia, jne. Eli max tunti ehkä keskimäärin per arkipäivä jää sellaista kunnollista aikaa.
Ja jos olet niitä jotka valittivat kotona olon tylsyyttä, niin vieläkö on tylsää vai näetkö ystäviä, harrastat? Missä välissä hoidat lapsesi?
Todella vähän jää sellaista oikeata yhdessäoloa ja -tekemistä. Aamuista aikaa en laske, se on niin kaoottista. Töiden jälkeen kello on yli viisi, ennen kuin pakolliset rutiinit on tehty. Tällöin jää 2-3 tuntia "laatuaikaa", mutta siihen pitää myös mahduttaa paljon muuta pakollista, kuten kodinhoitoa, ostoksia, lasten harrastuksia, jne. Eli max tunti ehkä keskimäärin per arkipäivä jää sellaista kunnollista aikaa.
Todella vähän jää sellaista oikeata yhdessäoloa ja -tekemistä. Aamuista aikaa en laske, se on niin kaoottista. Töiden jälkeen kello on yli viisi, ennen kuin pakolliset rutiinit on tehty. Tällöin jää 2-3 tuntia "laatuaikaa", mutta siihen pitää myös mahduttaa paljon muuta pakollista, kuten kodinhoitoa, ostoksia, lasten harrastuksia, jne. Eli max tunti ehkä keskimäärin per arkipäivä jää sellaista kunnollista aikaa.
Todella vähän jää sellaista oikeata yhdessäoloa ja -tekemistä. Aamuista aikaa en laske, se on niin kaoottista. Töiden jälkeen kello on yli viisi, ennen kuin pakolliset rutiinit on tehty. Tällöin jää 2-3 tuntia "laatuaikaa", mutta siihen pitää myös mahduttaa paljon muuta pakollista, kuten kodinhoitoa, ostoksia, lasten harrastuksia, jne. Eli max tunti ehkä keskimäärin per arkipäivä jää sellaista kunnollista aikaa.
Tässäkin asiassa on paljon järjestelykysymyksiä. Meillä kun lapset menevät nukkumaan, me miehen kanssa tehdään siinä vaiheessa kotityöt seuraavaa päivää varten valmiiksi; haetaan puut uunin eteen, laitetaan aamun vaatteet ja reput valmiiksi, hoidetaan pyykki, siivotaan keittiö ja lelut lattioilta. Aamut ovat meillä aika leppoisia itse asiassa. Onneksi lapset ovat aamuvirkkuja. Kun ennakoi, ei tule aamullakaan kiire. Itse herään siten että ehdin meikata ennen kuin lapset nousevat.Todella vähän jää sellaista oikeata yhdessäoloa ja -tekemistä. Aamuista aikaa en laske, se on niin kaoottista. Töiden jälkeen kello on yli viisi, ennen kuin pakolliset rutiinit on tehty. Tällöin jää 2-3 tuntia "laatuaikaa", mutta siihen pitää myös mahduttaa paljon muuta pakollista, kuten kodinhoitoa, ostoksia, lasten harrastuksia, jne. Eli max tunti ehkä keskimäärin per arkipäivä jää sellaista kunnollista aikaa.