K
"kaarnamuori"
Vieras
Sikiötkö hengittävät ja niitäkö lykitään vaunuissa kadulla?
Vauvanmurhista ilmotetaan kyllä ihan lehdissä, jos sellasia tapahtuu.
No olipas fiksu veto...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sikiötkö hengittävät ja niitäkö lykitään vaunuissa kadulla?
Vauvanmurhista ilmotetaan kyllä ihan lehdissä, jos sellasia tapahtuu.
Ei mee mun jakeluun, miten joku nainen voi vastustaa aborttia.
Aina vaan yhtä paljon täytyy ihmetellä, millasta porukkaa täällä pyörii.:xmas:
tämä kiinnostaa minua. että jos joku onkin ollut huolimaton ja tullut raskaaksi ja periaatteessa on kaikki elämässä ok ( talous, parisuhde .. ) että lapsi vois tulla, mutta sitä lasta EI VAIN HALUTA. mitä silloin pitäisi tehdä mielestäsi ?
Mun mielestä oikeus aborttiin on naisen ihmisoikeus. Toki sitä oikeutta tulisi käyttää hyvin, hyvin harkitusti.
Itse mieluummin odottaisin sen 9 kuukautta ja synnyttäisin, vaikka lapsi kuolisikin, koska tuntisin syyllisyyttä abortista... :/ Mutta sehän on ihmisestä itsestä kiinni, miten kokee nämä asiat. Aika vaikea asiahan abortti on.
En hyväksy aborttia ehkäisykeinona eli siis niitä tehtäisiin liukuhihnalla, kun jää ehkäisy käyttämättä. Onhan niitä jälkiehkäisytabletteja olemassa, joten miksei sellaista hankkisi, jos huomaa ehkäisyn unohtuneen. Raiskaus-tapauksessa, sekä silloin kun äidin terveys on vaarassa tai lapsi ei ole elinkelpoinen tai todella pahasti vammainen, ymmärrän abortin.
Tottakai naisellakin on arvoa. Eihän tuo nyt liittynyt asiaan millään tapaa...![]()