Mitä synttäritarjoiluksi päiväkotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laurana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laurana

Jäsen
18.10.2009
465
0
16
Salo
Tyttö täyttää huomenna kolme ja olisi mukava viedä päiväkotiryhmälle jotain herkkua, mutta mitä? Ryhmässä on pari 2-vuotiasta ja loput ovat 3-5 -vuotiaita.
Olisiko mini rusinarasia jokaiselle huono idea? Tai kettukarkit?

keksipaketti on paras. Karkkeja ei yleensä saa viedä ja nuo rusinat on vähän niin ja näin. Me yleensä laitetaan ne pikku-rusinarasiat lapsille mukaan kotiin et ei aleta niitä syömään päiväkodissa. Keksit on hyvät ja helpot. Lapset tykkää ja monet allergisetkin pystyy syömään jos ovat munattomia/maidottomia. Esim ville-vallaton jäätelötikut ovat myös hyviä, mut kaikkiin päiväkoteihin ei saa niitäkään enää viedä.

Täällä saa viedä karkkia, joskus viety suklaata, muumilakuja, tms. Lapsi kertonut muiden tarjonneen yleensä kettukarkkeja, muumikeksejä, kakkua ja jäätelöä. Jäätelöstä varsinkin on ollut innoissaan.

meijän päiväkodissa ei saa viedä yhtään mitään tarjottavaa, ja mun milestä se on vaan hyvä, en mä tykkää mun lapset syö herkkuja hoidossa,
Meillä saa viedä mitä vaan. Karkkia, keksejä, itseleivottua, kaupan valikoimista.... En pidä asiaa pahana, hoitajat "hemmottelee" lapsia satunnaisesti muulloinkin herkuilla joita annetaan ruuan tai välipalan päälle.
Niin ja niitä tarjoiluja, meidän lapset on kertoneet saaneensa vaahtokarkkeja, carneval-keksejä, lakupötköjä, hedelmäkarkkeja (jotka tosin voi pienimmille olla turhan sitkeitä ).

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25495534:
muumikeksit on aika varmavalinta, samoin marie-kesit.

ei muumikeksejä. Niis on kanamunaa ja oma tyttö jäis ilman ollessa siinä ryhmässä. Rusinat on varma vaihtoehto, en tiedä ketään kuka ei vois syödä.

Yhteistyössä