Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta kyllä spinningin tai pumpin jälkeen on PAKKO mennä suihkuun. Ja kyllähän tuolla julkisissa kulkuvälineissä ikävä kyllä haistaa nämä "kaksi kertaa viikossa" -tyypit jo kaukaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25531269:Aivan, mutta allergian ja astman sijaan siellä sitten jyllää jos minkälaista muuta tautia, jotka hyvin usein johtavat kuolemaan. Useat näistä taudeista ja niiden pahemmaksi äitymisistä voitaisiin ehkäistä juurikin hygienian keinoin.
Ei ne "tukkarasvabakteerit" aloittajan tai kenenkään muunkaan elämää pelasta. Vaan ihan muut. Mä joudun pesemään tukkani päivittäin ja uskokaa tai älkää - olen kokeillut kaikenlaista, hoitoainepesuja, ilman shampoota oloa, erikoistuotteita, etikkaa, nokkosvesiä ja vaikka mitä. Vain raskaus sai rasvoittumisen kuriin. Ja kun lapsi oli syntynyt, sama rasvoittuminen alkoi uudelleen. Eli minulla se on pitkälti hormonaalista.
Jos haluaa bakteereja elimistöönsä, niin kätevimminhän niitä saa käsien kautta. Siitä vaan jättää käsienpesun pois ja nuolee lattiat vaikka terveyskeskuksessa![]()
Jospa ap on kaltaiseni: ei liiku usein hikeen, pesee ylä- ja alakainalot päivittäin, mutta koko kropan kahdesti viikossa JA TARVITTAESSA?!? Voipi olla Porvoostakin. Mutta enpä koe itseäni epänormaaliksi, eikä kukaan ole kyllä tullut haisusta sanomaan. lapset kyllä töksäyttelee monenmoista, tämmöistä ei. Tajuan kyllä mennä suihkuun hikoiltuani tai liattuani itseni.