En tajua, jos ihmiset ovat itse todenneet että harvemmin peseytyminen sopii paremmin omalle kropalle, niin mikä pakkomielle muilla on väkisin tuputtaa että "kokeile lyhyitä suihkuja tai rasvalla pesemistä tai mitä tahansa muuta kuin sitä minkä olet itse todennut kropallesi sopivan"??
Niinpä, tässä taas näkee hyvin sen että moni pitää omaa mielipidettään ainoana oikeana. :-D
Harvoin kyllä kerran viikossa käyn suihkussa, kyllä se yleensä on perjantai- saunapäivä ja sitten usein ti tai ke. En juurikaan hikoile. Ja kesällä kun iho ei kuivu, käyn kyllä useinmiten ihan päivittäin. Olen vaan todennut tämän peseytymisetavan itselleni parhaaksi, enkä todellakaan haise. :-D
Niin, ja pesuihin päivittäin menee aikaa huomattavasti vähemmän mitä menisi suihkuun ja rasvaukseen päivittäin, ja siihen raapimiseen joka ei edes lopu heti rasvaamisen jälkeen, koska kutinakaan ei lopu. :-/ Kun noita pesuja ei tarvitse tehdä samalla kertaa. Ja jos en hikoile tai meikkaa, saatan kasvot ja kainalot huljauttaa vaikka vain kerran päivässä.
Jännä, että moni pitää ihon kastelua ja saippuointia kauttaaltaan niin tärkeänä. Kuten siis myös ystäväni.
Minä vaan olen tottunut tähän lapsesta asti. Asuin maalla alkeellisissa olosuhteissa, sauna lämpisi kerran viikossa ja lämmin vesi padassa myös, ei ollut suihkua tai lämmintä kylppäriä, Eli eipä käyty kokopesulla muulloin. Enkä ole koskana likainen ollut.