V
"vieras"
Vieras
Mä olen luullut, että atoopikoille on hyväksi peseytyä suht usein, niin iho ei "haudu". Ja sitten rasvaus suihkun jälkeen jo ennen kuin iho on rutikuiva.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samoin. Mut ihan oikeesti näist kommenteist näkee et ihmiset ei ymmärrä. Sen lisäks et on sen rasvauksen vaiva, ni se rasva tuntuu inhottavalt iholla, ja kestää et se kuivuu ja pystyy pukee. Mut kaikkein pahin on se kutiseminen. Ja mä en ainakaa pysty hillittee itteeni, vaan oon sit ihan punanen siit raapimisestaki.
Vastatkaa nyt mulle, miksi voidepesu ei tule kysymykseen? Ainakin meidän tytölle se on talvella varsinkin ihan ehdoton hoitomuoto.
Vastatkaa nyt mulle, miksi voidepesu ei tule kysymykseen? Ainakin meidän tytölle se on talvella varsinkin ihan ehdoton hoitomuoto.
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25097133:Mulla kuivuu iho tosi helposti ja jo 2-3krt kun käyn viikossa pesulla (hiuksetkin tottuu kyllä tähän rytmiin) niin päänahkakin halkeilee ja iho on koppura rasvauksesta huolimatta. Ei oikeesti kuiva ihminen haise (mulla on jotain häikkää kehossa enkä edes hikoile - paitsi oikeassa puusaunassa tietyssä kosteudessa ja lämmössä, tästä syystä harvoin käyn edes saunassa kun tulen vain kipeäksi)
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25097153:En mä voi edes vedellä ja rasvalla pestä käsiä, ne koppuroituu silti... Vesi laimentaa sitä rasvaa niin paljon ettei siitä oo hyötyä. - ainakaan mun kohdalla