Seksin puute parisuhteessa ja itsetyydytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiesPihtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monta vuotta jo seksittömässä suhteessa... Meillä seksiä noin kerran vuodessa eikä sillä, että se sun oloa jotenkin parantaisi vaan varotuksena, että siihen se menee. Itse olen ukkona saanut pakkeja ensin pari vuotta ja sitten ei vaan yksinkertaisesti kiinnostanut lainkaan. Omakiva oli helpompi ja lopulta tyydyttymisen kannaltakin parempi vaihtoehto. En varmaan enää osaa edes naida. Kynnys kasvaa suureksi ja vielä nyt kun on pari vuotta kuunnellut alistavia kommentteja siitä, että en pane niin eipä tässä kyllä mitään haluja ole.

En tiedä mitä miehesi haluaa, mutta ite toivoisin naiseltani oikeaa himoa ja halua. Halutuksi tunteminen on miehellekkin tärkeää ja olisi hienoa, että se ilmaisu olisi aitoa ja hienovaraista.

Tiedän, kuulostaa ihan akkojen jorinoilta, mutta totuus on se, että näin ne roolit vaihtuu. Akka pihtaa ja ahdistuu kun mies haluaa... mies ei enää haluakkaan ku pakkeja tulee ja ahdistuu ku akka alkaa piinaamaan... Toivottavasti onnistut pelastamaan suhteesi. Itse en tainnut onnistua.

Kiva juttu että on tässä vireillä vanha duuni-ihastus. Ei rakkautta eikä vaaraa siitä, mutta intohimoa. Kotonakin on pillua tarjolla, mutta niin sitä vaan alkaa kallistumaan vieraisiin, eipä olisi uskonut vielä 10 vuotta sitten.

Olipa hienosti kuvailtu, miten miehen saa muutettua haluttomaksi. Sitten kun nainen onnistuu tavoitteessaan niin on mukava tyttökavereille (tai netissä) taivastella, kuinka miehet pihtaa.

[QUOTE="kuu";24966822]Käsittämätöntä mitä vastauksia suurin osa antaa! Kyllä se on ihan normaalia jos joskus ei haluta. Silloin täytyy kunnioittaa toisen toivetta ja keskustella siitä kuinka voisi pitää toista hyvästä ilman paineita seksiin. Aivan tyrmistyttävää, että heti ollaan valittamassa että toisella velvollisuus tyydyttää minut! Kuvottavia olette. Katsokaa hieman pidemmälle kun oma napa.[/QUOTE]

jaajaa, kenenkäs tässä pitäisi katsoa ja mihinkä? Sinun ehkä näitä viestejä tarkemmin jos mielestäsi täällä on epäoikeudenmukaista valitusta. Kyllä se vaan niin on että jokaisella on oikeus täysipainoiseen suhteeseen kun on kumppanin itselleen ottanut, jos toisella lakkaa kiinnostus johonkin oleelliseen osaan parisuhdetta niin ei se ole väärin siitä sitten valittaa tai kyllästyä tilanteeseen. Tässä ensimmäisellä sivullakin oli useampi sellainen jolla tilanne on ollut jopa vuosia sellainen kuin on, ei silloin puhuta siitä että "joskus ei huvita" vai onko käsityskyky noin alhainen sinulla?

Jännä homma että ihmisten pitää puolustaa oikeuttaan turhautua epäreiluun tilanteeseen, ei saisi valittaa vaikka tarpeita ylenkatsotaan.

Vaikka on olemassa aikoja milloin ketään meistä ei huvita, joillakin lyhyempiä kuin toisilla, niin ei se ole reilua toista kohtaan että toimitaan vaan toisen ehdoilla, missään asiassa se ei ole reilua kun puhutaan parisuhteista, ei sellainen ihminen kuulu parisuhteeseen joka ei ymmärrä sitä asiaa että se koko homma pyörii erilaisten kompromissien, empatian ja välittämisen avulla, jos toista ei enää jaksa kiinnostaa toisen huono olo niin ollaan menty aika pitkälle väärään suuntaan suhteessa.

Eihän mikään ole mustavalkoista suhteissa, kun eletään vuosia samassa taloudessa niin molemmat loukkaa toisiaan vääjäämättä jossain vaiheessa, jos ei kiinnosta sopia ja yrittää suhteen eteen niin mitäs siinä sitten tuhlaa omaa ja vielä ikävämpää, toisen aikaa, kun ei kiinnosta.

Moni käyttää lapsia tälläisissä tilanteissa myös syynä "no olen sen kanssa kun on nuo lapset..." Mitäs lapsien takia yrittämistä se on että eletään arkea missä aikuiset on naama norsun vitulla? Eihän se ole yrittämistä, se on selviämistä päivästä toiseen, eli ei mitään herkkua kellekkään, ja ei lapset ole niin tyhmiä mitä aikuiset luulee, jo pikkuinen vauva aistii äidistä äidin mielialoja ja hyvin usein isästäkin jos suhde on läheinen, jos kaksi aikuista on huonoissa väleissä niin kuuro-mykkä-sokea-neliraajahalvaantunutkin sen huomaa kun joutuu samassa taloudessa olemaan 24/7. Yhtä typerää luulemista kuin teinin tupakointi ja luulo siitä että mynthon suuhun eikä vanhemmat tajua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Syvästi ihmettelen ihmisten haluttomuutta, johtuu se sitten kummasta tahansa. Näyttää joillain kestävän vuodesta, etten sanoisi vuosikymmenestä toiseen. Silloin on turha sanoa että se on vain väliaikanen vaihe. Jos jotain olen plussan palstalta oppinut, niin se on suuri tyytyväisyys oman parisuhteeni seksielämää kohtaan. Saman soisi ihan teille jokaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ;24966828:
Mites ne isukit? Onko pyykkilautavatsa kunnossa, tavat kohteliaat ja herrasmiesmäiset, pilkettä silmäkulmassa ja miehistä otetta perheessä?

Juuri näin!!! Mua ei ainakaan haluta yhtään kun mies on huonolla tuulella jatkuvasti, puhuu rumasti, ei jaksa käydä suihkussa eikä parturissa, eikä välitä kropastaan. Valittaa vaan kun on niin paljon lihonnut, mutta samalla vetäähampurilaisia sohvan nurkassa. Yööööök!!! Niin ja kotityöt ja laskutki meinaa unohtua hoitaa!!! ( ihmettelen tässä samalla miksi tässä suhteessa olen????)

Erosin miehestäni luottamuksen loputtua ja n. vuoden kuluttua ryhdyin suhteeseen itseäni huomattavasti nuoremman varatun miehen kanssa. Hänellä oli seksielämä vaimonsa kanssa hiipunut raskauksien ja vauva-aikojen varjossa. Komealla, ahkeralla ja mukavalla miehellä alkoin olla itsetunto varsin matalalla.
Olen nauttinut suhteesta, omantunnontuskista huolimatta, todella paljon ja oppinut miehistä ja itsestäni jotain olennaista.
Seksi jää helposti kaikenlaisen muun varjoon, mutta sen merkitys molempien itsetunnolle ja parisuhteen "vahvistamiselle" on korvaamaton. Omankin avioliittoni loppuaika oli varsin "kuivaa" monista eri syistä.
Avioliiton alussa rakastelimme joka ilta, ja koin sen välillä rasittavaksikin. Kuitenkin seksin jälkeinen yhteenkuuluvuuden tunne oli suloinen, vaikka ei olisikaan kokenut suurta hekumaa.
Kyllästyin seksiin, koska mieheni ei osannyt virittää eikä tyydyttää minua. Se oli kuitenkin myös oma mokani. Aviliitto kuitenkin kaatui muuhun luottamuspulaan ja pettymyksiin.
Jos joskus vielä aloitan vakinaisen parisuhteen, olen oppinut sen, että syli kannattaa pitää auki, samoin kuin suu. Jos ei itse ymmärrä opastaa toista tuottamaan nautintoa, ei sitä pysty antamaankaan. Kun aikaa kuluu, niin kynnys kasvaa. Pienistä ongelmista tulee suuria ja haavoista seksuaaliselle omakuvalle ja itsetunnolle ylipääsemättömiä.
Silloin kynnys hakea vieraalta hyväksyntää, onnistumista ja hekumaa laskee fikullakin ihmisellä matalaksi. On ihanaa tietää olevansa haluttava ja kykenevänsä tuottamaan toiselle nautintoa. Uskon, että useimmat meistä haluaisivat kokea sen oman rakkaansa kanssa.

[QUOTE="mies";25545253]Kun olin 20v halusin 20v naista, en 40v. Kun olen 40v, haluan edelleen 20v, en 40v. Siinä aika monen suhteen ongelma.[/QUOTE]

Et halua 40-vuotista naista, koska hän on 40-vuotias?
Vai vaikuttaako siihen se, että jotkut 40-vuotiaat eivät ole niin hehkeässä kunnossa mitä olivat parikymppisinä? Löytyyhän jopa 50-60 vuotiaita, jotka ovat edelleen tod. kauniita, hyvässä kunnossa jne - toki harvinaisempaa se tuntuu olevan.. Mutta jos et kiinnostu 40-vuotiaista vain sen takia, että ovat 40-vuotiaita niin oot sairas.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24966034:
Kaikkea on yritetty, pariterapiasta lähtien, mutta mistään ei oo mitään hyötyä.
akka sanoo aina että ei äidit harrasta seksiä, ei äidit kuntoile, ei äitien tartte olla laihoja...

No tätähän se just on.

Teinit haluaa seksiä. Ja ovat haluttavia. Ne mamat ovat jo tehtävänsä tehneet.

[QUOTE="mies";25545253]Kun olin 20v halusin 20v naista, en 40v. Kun olen 40v, haluan edelleen 20v, en 40v. Siinä aika monen suhteen ongelma.[/QUOTE]

Tämä.

Sitäpaitsi teinit on kiimaisia, kaoeilunhaluisia, yllättäviä, rohkeita, tyttömäisiä.

Kukaan ei halua mitään (yh)mamaa...pistänkö kuvan?

[QUOTE="oranssi";25546565]Tämä.

Sitäpaitsi teinit on kiimaisia, kaoeilunhaluisia, yllättäviä, rohkeita, tyttömäisiä.

Kukaan ei halua mitään (yh)mamaa...pistänkö kuvan?[/QUOTE]

Jotkut yh mammat ovat sitten niin hothothot ettei mitään rajaa, ettei kannata yleistää kun lapsen saa nii kroppa muuttuu. Ystävälläni on lapsi, mutta vartalo vieläkin sama kuin silloin 16-vuotiaana ja näyttää muutenkin mallilta. On sitte saamarin kaunis, mutta hän ei ole yh-mama. Joitakin on siunattu ikuisella hoikalla kropalla, toisia taas ei.

Ja toinen, teinit eivät kaikki ole kiimaisia.
Minun kiimaus iski kunnolla vasta, kun ton miehen sain eli vajaa 20-vuotiaana. Ystäväni kans täst puhuin, eikä hänelläkään ollu yhtikäs mtn mielenkiintoa seksin suhteen 14-16 vuotiaana, toisin kuin nykyään. Ihmiset ovat erilaisia, jotkut ovat sekopäitä jo 13-vuotiaana ja jotkut ovat hoikkia aina vaikka ovatkin saaneet lapsen / lapsia maailmaan.

Jotkut yh mammat ovat sitten niin hothothot ettei mitään rajaa, ettei kannata yleistää kun lapsen saa nii kroppa muuttuu. Ystävälläni on lapsi, mutta vartalo vieläkin sama kuin silloin 16-vuotiaana ja näyttää muutenkin mallilta. On sitte saamarin kaunis, mutta hän ei ole yh-mama. Joitakin on siunattu ikuisella hoikalla kropalla, toisia taas ei.

Ja toinen, teinit eivät kaikki ole kiimaisia.
Minun kiimaus iski kunnolla vasta, kun ton miehen sain eli vajaa 20-vuotiaana. Ystäväni kans täst puhuin, eikä hänelläkään ollu yhtikäs mtn mielenkiintoa seksin suhteen 14-16 vuotiaana, toisin kuin nykyään. Ihmiset ovat erilaisia, jotkut ovat sekopäitä jo 13-vuotiaana ja jotkut ovat hoikkia aina vaikka ovatkin saaneet lapsen / lapsia maailmaan.

Pakko pikkuisen nusasta pilkkua... teini = teen = thirteen, fourteen.... nineteen...

Niin jenkkikielellä. Minun mielestä 18 ja 19-vuotias ole mikään teini enään....... Jotkut ovat silloin vielä tyhmiä, aikuisiksi ihmisiksi minä ton ikäsen jo lasken. 17-vuotias on teini, kunnes täyttää 18-vuotta - sitten on lain mukaan aikuinen.

Lainasana tai ei, merkitys ei muutu :) ja kyllä aikuisuus on silloin vielä kaukana, se täysi ikäisyys tarkoittaa vaan vastuun kantamista lain edessä teoistaan täysin, ei kukaan kypsäksi tule siksi että joku numero lasahtaa tauluun. Ainahan poikkauksia on, mutta niin poikkeus on eri asiakuin yleinen kokemus.

Lainasana tai ei, merkitys ei muutu :) ja kyllä aikuisuus on silloin vielä kaukana, se täysi ikäisyys tarkoittaa vaan vastuun kantamista lain edessä teoistaan täysin, ei kukaan kypsäksi tule siksi että joku numero lasahtaa tauluun. Ainahan poikkauksia on, mutta niin poikkeus on eri asiakuin yleinen kokemus.

Eiks 21 ole monessa osavaltiossa vasta laillinen ikä ostaa viunaakin.

Tiedetään, mutta en silti kutsu 18-19-vuotiaita teineiksi.
Sillä ainakin mulle sana "Teini" tarkoittaa 12 - 13-17-vuotiaita.
18-24-vuotiaat ovat nuoria aikuisia ja 25v ja siitä eteenpäin aikuisia.
Nuoret aikuiset ovat kirjaimellisesti nuoria aikuisia, teinin ja aikuisuuden välimaastossa, eivät ole teinei enään mutta ei varsinaisesti aikuisiakaan.

Nuoret aikuiset ovat kirjaimellisesti nuoria aikuisia, teinin ja aikuisuuden välimaastossa, eivät ole teinei enään mutta ei varsinaisesti aikuisiakaan.

Samaa mieltä. Nuoria aikuisia. Siis noi lukioikäset.

• Tykkää
Reactions: LuvLucy
On. Oli ennen 18-vuotta, kunnes muuttivat sen 21 ikärajaksi, missä ei ole mitään järkeä että saat autolla ajaa 16-vuotiaana jo, mutta alkoholiin ei saa koskea vasta kun 21-vuotiaana. Ihan itse paikallinen amerikkalainenki tätä kummastelee, mutta hei USA is a crazy country....

Autolla saa ajaa, muttei olla miehen kanssa. Kaksinaismoralismi on hieno aivopesuväline.

[QUOTE="sasa";25547098]Autolla saa ajaa, muttei olla miehen kanssa. Kaksinaismoralismi on hieno aivopesuväline.[/QUOTE]

Muttei olla miehen kanssa? Kyllähän joissain osavaltioissa saa mennä naimisiin jo 16-vuotiaana ja oliks se jopa nii et 16-vuotta on myös se ikäraja ainakin joissain osavaltioissa, että lasketaan "aikuiseks" eli ET joudu vankilaan jos suhteen sen ikäsen kans perustat.

12-13 vuotiaat on vielä murkkuja, eli ei "edes" teinejä :D noh saathan sinä ajatella miten ajattelet, nuo asiat on vaan yleisesti määriteltyjä juttuja, ei mitään mielipide asioita.