I
Isä
Vieras
vastaus kaikkiin: On.Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ;24966828:Mites ne isukit? Onko pyykkilautavatsa kunnossa, tavat kohteliaat ja herrasmiesmäiset, pilkettä silmäkulmassa ja miehistä otetta perheessä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vastaus kaikkiin: On.Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ;24966828:Mites ne isukit? Onko pyykkilautavatsa kunnossa, tavat kohteliaat ja herrasmiesmäiset, pilkettä silmäkulmassa ja miehistä otetta perheessä?
Monta vuotta jo seksittömässä suhteessa... Meillä seksiä noin kerran vuodessa eikä sillä, että se sun oloa jotenkin parantaisi vaan varotuksena, että siihen se menee. Itse olen ukkona saanut pakkeja ensin pari vuotta ja sitten ei vaan yksinkertaisesti kiinnostanut lainkaan. Omakiva oli helpompi ja lopulta tyydyttymisen kannaltakin parempi vaihtoehto. En varmaan enää osaa edes naida. Kynnys kasvaa suureksi ja vielä nyt kun on pari vuotta kuunnellut alistavia kommentteja siitä, että en pane niin eipä tässä kyllä mitään haluja ole.
En tiedä mitä miehesi haluaa, mutta ite toivoisin naiseltani oikeaa himoa ja halua. Halutuksi tunteminen on miehellekkin tärkeää ja olisi hienoa, että se ilmaisu olisi aitoa ja hienovaraista.
Tiedän, kuulostaa ihan akkojen jorinoilta, mutta totuus on se, että näin ne roolit vaihtuu. Akka pihtaa ja ahdistuu kun mies haluaa... mies ei enää haluakkaan ku pakkeja tulee ja ahdistuu ku akka alkaa piinaamaan... Toivottavasti onnistut pelastamaan suhteesi. Itse en tainnut onnistua.
Kiva juttu että on tässä vireillä vanha duuni-ihastus. Ei rakkautta eikä vaaraa siitä, mutta intohimoa. Kotonakin on pillua tarjolla, mutta niin sitä vaan alkaa kallistumaan vieraisiin, eipä olisi uskonut vielä 10 vuotta sitten.
Olipa hienosti kuvailtu, miten miehen saa muutettua haluttomaksi. Sitten kun nainen onnistuu tavoitteessaan niin on mukava tyttökavereille (tai netissä) taivastella, kuinka miehet pihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ;24966828:Mites ne isukit? Onko pyykkilautavatsa kunnossa, tavat kohteliaat ja herrasmiesmäiset, pilkettä silmäkulmassa ja miehistä otetta perheessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24966034:Kaikkea on yritetty, pariterapiasta lähtien, mutta mistään ei oo mitään hyötyä.
akka sanoo aina että ei äidit harrasta seksiä, ei äidit kuntoile, ei äitien tartte olla laihoja...
Jotkut yh mammat ovat sitten niin hothothot ettei mitään rajaa, ettei kannata yleistää kun lapsen saa nii kroppa muuttuu. Ystävälläni on lapsi, mutta vartalo vieläkin sama kuin silloin 16-vuotiaana ja näyttää muutenkin mallilta. On sitte saamarin kaunis, mutta hän ei ole yh-mama. Joitakin on siunattu ikuisella hoikalla kropalla, toisia taas ei.
Ja toinen, teinit eivät kaikki ole kiimaisia.
Minun kiimaus iski kunnolla vasta, kun ton miehen sain eli vajaa 20-vuotiaana. Ystäväni kans täst puhuin, eikä hänelläkään ollu yhtikäs mtn mielenkiintoa seksin suhteen 14-16 vuotiaana, toisin kuin nykyään. Ihmiset ovat erilaisia, jotkut ovat sekopäitä jo 13-vuotiaana ja jotkut ovat hoikkia aina vaikka ovatkin saaneet lapsen / lapsia maailmaan.
Pakko pikkuisen nusasta pilkkua... teini = teen = thirteen, fourteen.... nineteen...
Niin jenkkikielellä. Minun mielestä 18 ja 19-vuotias ole mikään teini enään....... Jotkut ovat silloin vielä tyhmiä, aikuisiksi ihmisiksi minä ton ikäsen jo lasken. 17-vuotias on teini, kunnes täyttää 18-vuotta - sitten on lain mukaan aikuinen.
Lainasana tai ei, merkitys ei muutuja kyllä aikuisuus on silloin vielä kaukana, se täysi ikäisyys tarkoittaa vaan vastuun kantamista lain edessä teoistaan täysin, ei kukaan kypsäksi tule siksi että joku numero lasahtaa tauluun. Ainahan poikkauksia on, mutta niin poikkeus on eri asiakuin yleinen kokemus.
Lainasana tai ei, merkitys ei muutuja kyllä aikuisuus on silloin vielä kaukana, se täysi ikäisyys tarkoittaa vaan vastuun kantamista lain edessä teoistaan täysin, ei kukaan kypsäksi tule siksi että joku numero lasahtaa tauluun. Ainahan poikkauksia on, mutta niin poikkeus on eri asiakuin yleinen kokemus.
Eiks 21 ole monessa osavaltiossa vasta laillinen ikä ostaa viunaakin.
Tiedetään, mutta en silti kutsu 18-19-vuotiaita teineiksi.
Sillä ainakin mulle sana "Teini" tarkoittaa 12 - 13-17-vuotiaita.
18-24-vuotiaat ovat nuoria aikuisia ja 25v ja siitä eteenpäin aikuisia.
Nuoret aikuiset ovat kirjaimellisesti nuoria aikuisia, teinin ja aikuisuuden välimaastossa, eivät ole teinei enään mutta ei varsinaisesti aikuisiakaan.
On. Oli ennen 18-vuotta, kunnes muuttivat sen 21 ikärajaksi, missä ei ole mitään järkeä että saat autolla ajaa 16-vuotiaana jo, mutta alkoholiin ei saa koskea vasta kun 21-vuotiaana. Ihan itse paikallinen amerikkalainenki tätä kummastelee, mutta hei USA is a crazy country....
Pakko kai ajaa kun ei voi loputtomiin kuskatakaan. Siis jo 16-kesäsenä.
On. Oli ennen 18-vuotta, kunnes muuttivat sen 21 ikärajaksi, missä ei ole mitään järkeä että saat autolla ajaa 16-vuotiaana jo, mutta alkoholiin ei saa koskea vasta kun 21-vuotiaana. Ihan itse paikallinen amerikkalainenki tätä kummastelee, mutta hei USA is a crazy country....
Tiedetään, mutta en silti kutsu 18-19-vuotiaita teineiksi.
Sillä ainakin mulle sana "Teini" tarkoittaa 12 - 13-17-vuotiaita.
18-24-vuotiaat ovat nuoria aikuisia ja 25v ja siitä eteenpäin aikuisia.
Nuoret aikuiset ovat kirjaimellisesti nuoria aikuisia, teinin ja aikuisuuden välimaastossa, eivät ole teinei enään mutta ei varsinaisesti aikuisiakaan.