Te, jotka....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jeps.
Yleistykset toinen "Miksi miehet/naiset aina...?"
muistatteko te aina elävässä elämässäkin vakuuttaa, että ei saa yleistää mutta niin ja niin. mulle ja mun ystäville on kyllä ihan itsestään selvää, jos sanotaan vaikka että miehet käyttää vaalean punaqista paitaa ja että se on kauhean näköistä. kyllä me tajutaan korostamattakin, että siinä ei tarkoiteta että jokainen maailman mies käyttää vaaleanpunaista paitaa

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25601116:
muistatteko te aina elävässä elämässäkin vakuuttaa, että ei saa yleistää mutta niin ja niin. mulle ja mun ystäville on kyllä ihan itsestään selvää, jos sanotaan vaikka että miehet käyttää vaalean punaqista paitaa ja että se on kauhean näköistä. kyllä me tajutaan korostamattakin, että siinä ei tarkoiteta että jokainen maailman mies käyttää vaaleanpunaista paitaa

Kaikki miehet pettää kumppaniaan, haaveilee seksistä alaikäisten tyttöjen kanssa, juo liikaa olutta ja vihaa anoppiaan.
Kaikki naiset pettää kumppaniaan, haaveilee kauneusleikkauksista, juoruilee ja on huonoja autokuskeja.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25601116:

star-wars-darth-vader-sense.jpg

Yhteistyössä