Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
muistatteko te aina elävässä elämässäkin vakuuttaa, että ei saa yleistää mutta niin ja niin. mulle ja mun ystäville on kyllä ihan itsestään selvää, jos sanotaan vaikka että miehet käyttää vaalean punaqista paitaa ja että se on kauhean näköistä. kyllä me tajutaan korostamattakin, että siinä ei tarkoiteta että jokainen maailman mies käyttää vaaleanpunaista paitaaJeps.
Yleistykset toinen "Miksi miehet/naiset aina...?"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25601116:muistatteko te aina elävässä elämässäkin vakuuttaa, että ei saa yleistää mutta niin ja niin. mulle ja mun ystäville on kyllä ihan itsestään selvää, jos sanotaan vaikka että miehet käyttää vaalean punaqista paitaa ja että se on kauhean näköistä. kyllä me tajutaan korostamattakin, että siinä ei tarkoiteta että jokainen maailman mies käyttää vaaleanpunaista paitaa
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25601116:muistatteko te aina elävässä elämässäkin vakuuttaa, että ei saa yleistää mutta niin ja niin. mulle ja mun ystäville on kyllä ihan itsestään selvää, jos sanotaan vaikka että miehet käyttää vaalean punaqista paitaa ja että se on kauhean näköistä. kyllä me tajutaan korostamattakin, että siinä ei tarkoiteta että jokainen maailman mies käyttää vaaleanpunaista paitaa
OMG. Naiseksi pukeutunut mies vai mieheksi pukeutunut nainen?