Laita kuva jostakin IKEAN kivasta, hienosta, kekseliäästä jutusta. Mieluiten juuri SUN kodista, itse kuvaamasi kuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikeafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikeafani

Vieras
Tää on mun mielestä ihan huippusysteemi. :D Saa lasten askarteluja ja piirustuksia kivasti esille, ja voi vaihtaa aina juttuja kätevästi. Mä oon muutenkin kova Ikeafani, ja mun mielestä siellä on kivoja ratkasuja moniin juttuihin.

PS. Ne ketjut sitten missä Ikeainhoojat haukkuvat Ikean kalusteita, laatua, tyyliä, massatuotantoa jne, ne on sit erikseen!

Tähän vain positiivisia kuvia ja juttuja ja ideoita, ja etenkin jos on käyttänyt Ikean tuotteita johkin muuhun kuin alkuperäiseen tarkoitukseen, niin semmosia ois kiva nähdä! :)

• Tykkää
Reactions: as if
[QUOTE="vieras";25637062]Minä mittää ikeoita ostele, helevetti

Ehkä lihapulla[/QUOTE]

No mut mähän sanoin et ne ketjut on sitten erikseen missä tuodaan julki se Ikea kielteisyys. :D Mut hyvä nyt et edes niistälihapullista ilmeisesti tykkäät sit. :D

[QUOTE="vieras";25637077]Mulla on kiva hyllysysteemi, mutta se on kaverin ottama kuva :([/QUOTE]

No hitsi, laita kuvaa, tarkotin et itseottama kuva sikäli, ettei nyt suoraan Ikean sivuilta ois kopioitu... :)

Ennen lastausta:

tyohuone1.jpg

tyohuone2.jpg

• Tykkää
Reactions: Dynamiitti
Vessassa on Ikean pyyhekoukut ja tykkään niistä kovin :)

Kylppärissä on Ikean kulmahylly (ja lavuaarin alla samaa sarjaa oleva hylly)

Keittiössä on Ikean kaapistot ja tiskiallas

4

Eteisen vaatekaappi

kuopuksen huoneen vaatekaappi

Meidän makuuhuoneessa on samaa sarjaa kaapit, mutta kaksi ovea on vitriinillä. En löytänyt ainuttakaan kuvaa niistä. Ja kodinhoitohuoneen kaapistot on myös samaa sarjaa keittiön kanssa. Niistäkään en nyt äkkiseltään löytänyt kuvaa.

Mulla on sellanen DEKA-verhovaijeri viritetty seinään kiinni (n.2 m), johon laitan lapsen maalauksia ja askarteluja kiinni, kuten ap:kin tekee. Siihen saa laitettua kivan vaihtuvan "taidenäyttelyn". Joulun alla vaijerissa roikkuu 24 pussukkaa ja koristeita joulukalenterin virkaa toimittamassa.

[QUOTE="Mimmi";25637250]Mulla on sellanen DEKA-verhovaijeri viritetty seinään kiinni (n.2 m), johon laitan lapsen maalauksia ja askarteluja kiinni, kuten ap:kin tekee. Siihen saa laitettua kivan vaihtuvan "taidenäyttelyn". Joulun alla vaijerissa roikkuu 24 pussukkaa ja koristeita joulukalenterin virkaa toimittamassa.[/QUOTE]

Oisko kuvaa? Vaikka osaankin kuvitella miltä näyttää, olis silti kiva nähdä aina näitä ideoita ihan kuvina. :)

Ikealla on sellainen taso, joka on pyörien päällä ja se on niin matala että menee sängyn alle. Tai sohvan, mutta ei meidän sohvan kyllä. Sellaisen ostan lastenhuoneeseen, saavat leikkiä siinä ja rakennella ja illan tullen leikit saa kätevästi piiloon.

Tässä meidän kirjahylly täytettynä, myös työpöytä meillä on samaa sarjaa ja on kätevä, mutta menee meillä vaihtoon koska pienempikin riittää nykyään :)

Nuo laatikot ja kaapit on käteviä, niitä voi siirrellä mielen mukaan :)

Tässä ei ole kyllä nyt sen kummempaa jujua, mutta paan kuvat silti. Ongelmana oli pieni pesuhuone, jonne kaivattiin säilytystilaa. Tuo tila on niin ahdas, ettei siihen saa mitään kunnon pystykaappia (on selvästi tiellä), mutta IKEA:sta sitten löytyi seinälle sopivat kaapit, joiden syvyys oli passeli. Ja hinta. Maksoin vain muutaman kympin :)

Ja tuohon alle löytyi samasta lafkasta penkit, jotka toi sekä säilytys, että istuintilaa.

Ja oveen ostin oven päälle kiinnitettävän naulakon, jossa on ihan pro...ei tarvitse porailla kaakeliin ylimääräisiä reikiä ja tylsä ovi saatiin hyötykäyttöön :)

IKEA:n lasten lelulaatikoiden avuilla tuunasin vaatehuoneemme.

Ennen:

Jälkeen:

Uskomatonta, mutta vaatehuone on EDELLEEN ihan yhtä siisti, kuin kuvassa :D

IKEA:n MALM-lipastot ja EXPEDIT kirjahylly muuntuivat keittiön työtason "jaloiksi", tuoden samalla säilytystilaa.

Ja sitten yhden pöydän tuunaaminen:

PA2203244444444444.jpg

PA2203255555555555555555.jpg

Yhteistyössä