Onko muita joidenka mielstä monet yli 35-v. naiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
...näyttävät paremmilta kuin nuorina?
Monet julkkisnaiset ja ihan lähipiirinkin naiset elävät kukoistuskauttaan vasta neljäkymppisinä. johtuukohan siitä, että löytää jotenkin oman tyylinsä ja itsevarmuutensa vasta silloin? Ja vauvanpyöreys katoaa poskista...

1990-luvun alussa 15-20-vuotiaat näyttivät nelikymppisiltä mummoilta. Olen ihan kauhistellut kuinka ovat voineet näyttää niin vanhoilta. Nyt kyseiset ihmiset ovat noin nelikymppisiä ja näyttävät lähes kaikki nuoremmilta nykyisin kuin -90-luvun alussa.

Ja taka-ajatuksenahan ihmettelen myös sitä, miten itse saan paljon enemmän huomiota miehiltä nyt lähempänä neljääkymmentä kuin nuorena...:) kaikenikäisiltä... vaikka painoakin on enempi

[QUOTE="a p";25674430]Ja taka-ajatuksenahan ihmettelen myös sitä, miten itse saan paljon enemmän huomiota miehiltä nyt lähempänä neljääkymmentä kuin nuorena...:) kaikenikäisiltä... vaikka painoakin on enempi[/QUOTE]

Sinuun on helpommat tsäänssit kun johonkin nuoreen.

Mun mielestä osasyy "hehkuun ja huomioon" on myös henkisessä kasvussa, itsevarmuudessa, jonkinlaisessa vapautumisessa. Itse olen myös tuolla tiellä, huomaan olevani muuta kuin nuorena, enkä suinkaan huonompaan päin.

Olen ikäni ollut paljon nuoremman näköinen ja onneksi nyt vanhempana ainakin kymmenen vuotta ja enemmänkin nuuoremman näköinen. Alan näyttää aikuiselta pian eläkkeelle päästessäni.

[QUOTE="mamma";25674364]...näyttävät paremmilta kuin nuorina?
Monet julkkisnaiset ja ihan lähipiirinkin naiset elävät kukoistuskauttaan vasta neljäkymppisinä. johtuukohan siitä, että löytää jotenkin oman tyylinsä ja itsevarmuutensa vasta silloin? Ja vauvanpyöreys katoaa poskista...[/QUOTE]

No jotkut joo, monet ei. Itse kuulun jälkimmäisiin... valitettavaksi.

Yhteistyössä