Että mua rassaa! Aina kun syön jotain hyvää niin mies vinkuu suu auki vieressä. Kaupassa kun ollaan niin ei halua mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23546773]Niin sanoinkin äsken ja nyt se naama norsunvitulla nalkuttaa ja väkyttää vieressä. Ja maistuupa nyt tosi ihanalle tuo bebe :( Ajattelin, että istun alas ja huokaisen ja samalla nautin tuon beben rankan päivän päätteeksi niin sitten yksi naputtaa vieressä niin, että maistuu ihan paskalle koko bebe nyt. Suutuin sille lopulta ja tyrkkäsin käteen lautasen, jolla loput (puolet) bebestä ja sanoin, että syö helevetti soikoon. Niin nyt se ei sitten kelpaa sillekään ja ihan marttyyrina istuu. Voi stna.[/QUOTE]
Voi ei. :D Siis onhan tuo tosi ärsyttävää, mutta en voinut olla nauramatta tuolle tilanteelle. :D Meillä on joskus samanlaista puolin ja toisin, mutta ei asiasta kyllä olla ikinä riitaa saatu aikaiseksi vaan lopulta hyvät naurut. Mä olen monta kertaa miehelle teroittanut kaupassa, että jos ostan jotain herkkua itselleni ja se ei mitään halua, niin se ei sitten myöskään syö mun herkkujani! Monesti se on sitten kuitenkin päättänyt ottaa itselleenkin jotain, sillä tietäähän sen, että helposti se himo iskee sitten kun toinen herkuttelee. Ja itse taas yritän usein tarkkailla syömisiä ja vältellä herkkua ja kaupassa se itsekuri vielä toimii, mutta sitten kotona kun mies ryhtyy herkuttelemaan, löydänkin itseni kerjäämästä maistiaisia. :D

Tähän liittyvä ongelma on myös se, että mä syön herkkuni hitaasti ja säästellen ja mies ahmien, joten usein mun namejani saattaa lojua kaapissa siinäkin vaiheessa kun mies on omansa tuhonnut ja sekös häntä sitten kismittää, kun ne kiusaukset siellä houkuttelevat. :D

[QUOTE="Mää";23547068]Meillä kanssa grillillä ollessamme mies lotasee oman piirakkansa kitaan alta aika yksikön ja sen jälkeen vaatii saada maistaa minun annostani. Tämä maistiainen on yleensä puolet syömingistä. :( Täten aina kerron etukäteen, että jos ruokansa hotkii, niin ei tipu maistiaisen maistiaista.[/QUOTE]

Just tää. Saa itsekin yrittää hotkia ruoan kitaansa kamalaa vauhtia, ettei mies söisi sitäkin!

Mutta miehen puolustukseksi; kyllä sekin maistattaa ruokiaan mulla. Mutta minä en syökään puolta annosta vaan otan sen yhden haarukallisen/lusikallisen. Mies yleensä tarjoaa omaansa maisteltavaksi, minä en välttämättä edes kysy. Että onhan se tavallaan herttaistakin kun omastaan tarjoaa. Sitten se ei voi ymmärtää miksen minä halua jakaa (=mies syö pikavauhtia ainakin puolet multa) omaani...

Mee johonkin lukkojen taakse syömään se, vaikkei varmaan mikään unelma paikka nauttia leivoksesta, mutta mee vaikka vessaan, mä menisin...siinäpähän sitten ruikuttaa vaikka oven takana.

Mulla on muuten ihan samanlainen ukko, mut olen jo oppinut tavoille ja ostan aina herkkuja sille kun itsellenikin...ihan sama vaikka sanois ettei halua.

Meillä on ihan sama homma! Oon oppinut kysymättä ostamaan aina tuplasatsit kaikkea :D
Viimeksi perjantaina kysyin haluaako kinkkiä jos haen. Ei halua ja ei oo nälkä. Otin annoksen sillekkin ja eiköhän ollut mun lautasella heti vonkumassa. Sain osoittaa sille keittiötä et hae toki itelleskin kun otin sullekkin:kieh::laugh:

meilläkin on tommoinen. ja jätkä on filosofian tohtori. vaan eipä näy tässä asiassa. niinkuin ei yleensä muissakaan semmoisissa, mihin liittyy huusholli tai parisuhde... mitään se ei ymmärrä, ja minkä se on ymmärtävinään, sitä se ei muista.

mutta just toi, että kaupassa ei tee mieli muuta kuin äkkiä kotiin, ja kotona taas... onneksi kuulun itse paskaisen naurun harrastajiin.

Voi tsiisus miten ällöttäviä vinkujia joillain on "miehinä". En ole ikinä tuollaiseen törmännyt, enkä voi kuvitellakaan aikuista, fiksua miestä vinkumassa multa suupalaa jostain herkusta. Todella vastenmielistä :x

• Tykkää
Reactions: Irski
Meillä yli kolmekymppinen mies on tehnyt ison numeron siitä, että ei syö ikinä karkkia.

Kummasti katoaa pussista namut ja meitä asuu täällä vaan kaksi, ei lapsia, ei eläimiä, ei salavarkaita vieraita.

Ostan tuplat.

Just tuota, pitää vaan ajatella että minä itte ei kukaan muu, osta sille helvetti heti se mitä ostat itselleskin kun tiedät mitä se syö. Että voi olla niin hankalaa vai onko rahasta kiinni?

Alkuperäinen kirjoittaja Minä minä minä;25719072:
Just tuota, pitää vaan ajatella että minä itte ei kukaan muu, osta sille helvetti heti se mitä ostat itselleskin kun tiedät mitä se syö. Että voi olla niin hankalaa vai onko rahasta kiinni?

Ärsyttää ostaa, jos toinen kaupassa sanoo, ettei halua.

Jos aikuinen ei osaa suutaan kaupassa avata kun kysytään niin sitten ei olla kotona minä minä minä ja vaadita silti maistiaisia.
Ei voi olla niin hankalaa.

Onko miehille jotenkin noloa myöntää, että tykkää makeista herkuista?? Minun mies tuo kaupasta suklaalevyn "minulle" silloin kun itse haluaa jotain makeaa :D Siis mitenkään ei voi myöntää että tekisi mieli jotain herkkua vaan ne nimellisesti on minulle tuotu ;)

Meillä aika tasapuolisesti jaetaan herkut, mutta ap:n tapauksessa toteaisin kyllä, että voi voi ja söisin itse leivoksen. Ei leivosta VOI jakaa, siinähän menee koko nautinto :O

Ai niin, mies on kyllä siinä ärsyttävä, että syö sellaisia minun herkkuja joista ei edes tykkää. Jos vaikka irtokarkit on minun herkkua niin mies vetää puolet niistä naama nyrpistellen. Raivostuttavaa, miksi pitää syödä jos ei tykkää?? Välillä toteankin, että hei älä syö, minulle ne kyllä maistuu.. Tai ehkä se on vaan sitä esittämistä taas, että muka ei tykätä? :D

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25719233]Ai niin, mies on kyllä siinä ärsyttävä, että syö sellaisia minun herkkuja joista ei edes tykkää. Jos vaikka irtokarkit on minun herkkua niin mies vetää puolet niistä naama nyrpistellen. Raivostuttavaa, miksi pitää syödä jos ei tykkää?? Välillä toteankin, että hei älä syö, minulle ne kyllä maistuu.. Tai ehkä se on vaan sitä esittämistä taas, että muka ei tykätä? :D[/QUOTE]

Se syö niitä ihan vaan ärsyttääkseen sua. Miehet nyt on tollasia paskiaisia.

Kuulostaa siltä että ainakin viimeisen mies syö niitä karkkeja "suojellakseen". Ettei rouva söisi niin paljon. Mun mies ainakin teki niin kun olin vielä läski.

Paskan marjat, ahneuttaan ja veemäisyyttään se niitä syö. En tajua, miks miesten ei tarvi välittää painostaan, vaan saavat olla minkälaisia kaljamahaisia puolikaljuja porsaita vaan, mutta vaimon tai tyttöystävän pitää ehdottomasti olla hoikka ja näyttää kaikinpuolin hyvältä.

Meillä on yleensä tuotu kysymättäkin toiselle samaa kuin itselle, mutta esimerkiksi pizzaa syödessä kumpikin suhtautuu toiseen erittäin varauksellisesti. :D Me otetaan aina kaksi pizzaa, eri täytteillä, tullaan kotiin ja jaetaan molemmat neljään osaan. Kumpikin saa kaksi palaa kummastakin pizzasta.

Ennen söin pizzani kaikessa rauhassa, mutta olen huomannut, että nykyään hotkin palaseni kuin nälkäinen bernhardilainen, sillä inhoan sitä, että kun syön vasta ensimmäistä tai toista palastani, mies ilmaantuu osoittelemaan loppuja pizzojani, että "aiotko sä syödä ton?" Joo, kyllä aion. Oikeastihan usein käy niin, että olen kahden palan jälkeen jo sen verran täynnä, että mulle riittäisi jo, mutta silti alan tunkea sitä paremman makuista jäljelläolevaa pizzanpalaa kupuuni. Syön siitä mitä jaksan ja loput jätän. Sitten mies saa tulla apajille. Yleensä tosiaan tiedän etukäteen, etten jaksa syödä kokonaista pizzaa, mutta katson ruokarauhan häirinnäksi, että loppuja tullaan kärkkymään kesken aterioinnin.

Toinen ärsyttävä asia on se, jos valitsen kebab-annoksen, mies tuhahtaa kebabille, mutta ottaa pizzan. Kohta hän on pizzansiivu ojossa annokseni vieressä odottamassa, että antaisin siihen kebablihaa päälle.

Oma heikkouteni on grilliannos, yleensä väitän, etten halua ranskiksia tms. Mutta kun mies kotiutuu houkuttelevan tuoksuisen annoksensa kanssa, alkaa harmittaa. En kyllä sano mitään, yritän olla kuin en olisikaan. Silti mies tuo useimmiten ison annoksen, jota ei jaksakaan loppuun ja antaa minulle loput. :D Arvaa siis ihan hyvin, että kyllä mulle sitten kumminkin maistuu ja ostaa jaettavaksi riittävän satsin.

Mua rassaa se kun joka ikinen ilta alkaa se kaapien aukoilu ja pussien rapistelu.

Mies etsii "jotain hyvää" telkkarin äärelle. Sitten kun löytää, se menee sohvalle ja lösöttää siinä ja kuppi, jossa sillä on jotain syömistä, on ihan sen leuan alla ja se siitä latoo suuhun eikä varmaan ees kunnolla maistele mitä se syö.

Siis melkein kuin koira kupistansa syö! ÄÄRGH!

mä tekisin/joskus tehny niin, että ku toinen inuaa vieressä ni oikeen liiotellun vittumaisen nautinnollisesti mässytän sen naamaani ja en murentakaan jaa!! siitäkös suuttuu enemmän mutta aivan vitun sama!!ja kaupassa karkkipussia tehdessäni teroitan,että jos nyt et halua omia sekaan, niin et kotona sitte saa multa.. usein laitan silti miesvaran pussiin :)

Täälläkin löytyy tuollainen mies.
Ja monesti sanonu että osta omat herkut mutta kun ei niin ei.

Mä pyysin tänään kaupasta fazeriina suklaa levyn jonka ukko ostikin. Mä aloin kotona heti syömään sitä mutta niin teki ukkokin. Sanoin että olisit ostanu oman mutta ei ja sit suuttu mulle kun en antanu syödä kaikkia MUN suklaalevystäni.

Sit se ihmettelee kun mä syön kauheet määrät kaikkee ku ei tajua että eihän mulle jää aina kun puolet kaikesta kun sekin auttaa syömisessä.

[QUOTE="Vieras";23546946]Mullakin tuli kyllä mieleen että onko tässä nyt aikuinen mies kyseessä.. Jos mun mies käyttäytyisi noin, räjähtäisin varmaan nauruun ja olisin tukehtua leivokseeni - jonka jälkeen söisin leivokseni ihan itse loppuun. Ei kai kukaan noin oikeasti käyttäydy?! Miksi sä sille niitä herkkujasi edes annat? Anna murjottaa. :D Onhan noi abc:T ja muut vielä auki, jos noin kova syömähimo on... Käsittämättömän huvittavaa jo ajatuksenakin tuo, näkisipä livenä niin saisi vuoden naurut..siellä se iso mies istuu alahuuli pitkällään ja heiluttaa häntää tuijottaen kaipaavasti leivosta..voi luoja. :D :D[/QUOTE]

Mulle tuli just samanlainen mielikuva! :D :D :D

Meillä sama, mies ei kaupassa ollessamme halua mitään herkkuja mutta kotona sitten tekeekin mieli sitä ja tätä.
Joten kaupassa ennen kassalle menoa kysyn aina että haluaako hän niitä herkkujansa ja jos ei halua niin sitten ei kotona "kitistä" kun ei olekaan mitää hyvää. Ja jos käyn yksin kaupassa niin ostan yleensä varuilta miehen herkkuja ja kun "miksei meillä ole mitään hyvää"- virsi alkaa niin voin ohjata miehen samantien kaapille.
Mutta muutenkin ostan kahvin kanssa tarjottavia ym. niin että niitä riittää miehellekin vaikkei juuri silloin olisikaan kotona.
Mutta en jaksa asiasta suurempaa stressiä ottaa, ostan valmiiksi jos olen kaupassa ja jos mitään ei ole niin herra ottakoot auton allensa ja käykööt ostamassa itse.

Yhteistyössä