Että mua rassaa! Aina kun syön jotain hyvää niin mies vinkuu suu auki vieressä. Kaupassa kun ollaan niin ei halua mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua rassaa se kun joka ikinen ilta alkaa se kaapien aukoilu ja pussien rapistelu.

Mies etsii "jotain hyvää" telkkarin äärelle. Sitten kun löytää, se menee sohvalle ja lösöttää siinä ja kuppi, jossa sillä on jotain syömistä, on ihan sen leuan alla ja se siitä latoo suuhun eikä varmaan ees kunnolla maistele mitä se syö.

Siis melkein kuin koira kupistansa syö! ÄÄRGH!

:D meilläkin asuu tollanen. Ostin sille karkkikupiksi sellaisen koirien kupin jossa luun kuva, saa kaataa karkkipussinsa siihen. Mutta ei tainnut ihan vihjettä tajuta. Pitää varmaan laittaa vielä vesikuppi lattialle:D

sama täälläkin!teen voikkareita ja huudan miehelle olkkariin että teenkö sullekin?no ei oo nälkä...mut samantien kun meen sohvalle leipien ja limun kaa ni johan se nälkä tulikin ja samantien varottamatta vetäsee multa ne leivät:Oja karkeissa sama;aina on niin että en minä välitä niin noista herkuista mutta heti kun minä alan herkutella,niin alkaakin kisailu et kerkeen edes jotain herkuistani maistaa ennen kun miehen ahmatti on kaiken vetänyt kitusiinsa!
siis en tajua miten on niin vaikeaa mennä keittiöön tekemään omat leivät ja vieläpä suuttua jos ei suostu antamaan niitä omia leipäpalasia ja ei tee miehelle omia valmiiksi:O

mä tekisin/joskus tehny niin, että ku toinen inuaa vieressä ni oikeen liiotellun vittumaisen nautinnollisesti mässytän sen naamaani ja en murentakaan jaa!! siitäkös suuttuu enemmän mutta aivan vitun sama!!ja kaupassa karkkipussia tehdessäni teroitan,että jos nyt et halua omia sekaan, niin et kotona sitte saa multa.. usein laitan silti miesvaran pussiin :)

Kamala sanoa, mutta juuri noin minäkin tekisin, jos mies tuollalailla kerjäisi ruokaa. Mielikuva aikuisesta ukosta suu auki kuin linnunpoika vahtaamassa toisen syömistä, on jotenkin kuvottava minun mielestäni :(

Mie oikein mässyttäisin ja märsyäisin ja kehuisin, kuinka hyvää on :) Ja sanoisin vielä, että kaupassa olisi ollut sinullekin tätä herkkua tarjolla, ei vaan kelvannut - mutta se on annettu mikä on tarjottu.

Kuuna päivänä en ryhtyisi ahmimaan syyllisenä ruokianio AIKUISEN miehen takia - onneksi osataan molemmat ottaa kaupassa mitä tahdotaan, ja jos ei oteta, ollaan ilman :)

sama täälläkin!teen voikkareita ja huudan miehelle olkkariin että teenkö sullekin?no ei oo nälkä...mut samantien kun meen sohvalle leipien ja limun kaa ni johan se nälkä tulikin ja samantien varottamatta vetäsee multa ne leivät:Oja karkeissa sama;aina on niin että en minä välitä niin noista herkuista mutta heti kun minä alan herkutella,niin alkaakin kisailu et kerkeen edes jotain herkuistani maistaa ennen kun miehen ahmatti on kaiken vetänyt kitusiinsa!
siis en tajua miten on niin vaikeaa mennä keittiöön tekemään omat leivät ja vieläpä suuttua jos ei suostu antamaan niitä omia leipäpalasia ja ei tee miehelle omia valmiiksi:O

Niin no, toisten voileivät maistuu kyllä paremmilta kuin omat.

Meillä menee niin että mitä tahansa kotiin ostetaan niin mies syö ne. Mitään karkki tai keksi jemmoja ei voi olla. Kokista jos ostetaan molemmille 2 pulloa niin omansa juo 2 päivässä. Mulla säilyis 2 viikkoa mutta eihän ne säily kun mies juo jo heti kolmantena päivänä. Sama karkeissa, en haluais heti syödä kaikkia mutta seuraavana päivänä niitä ei enää ole

Vieraita varten ostettu keksipaketti kun oli viimeksi miehen kädessä ja sanoin että meinaatko syödä senkin niin suuttui.

Ois kiva jos olis aina vaikka jäätelöä pakkasessa mutta jos ostetaab 2 litraa niin mies syö toisen ja otse otan pienen palan. Seuraavana päivänä se minunkin jäde on syöty

Miehet. Just tuollaisia ne on.

jaa siis tarkoititko noita sohvarohmuja, vaiko tuota ylläolevaa hengentuotosta? Kun piti oikein ihaillen lukea, että onpa maassa todella hyvä koululaitos, kun latenssi-ikäisetkin tietää, että vähä-älyinen kirjoitetaan väliviivalla yhteen.

Mä kyllä tunnustan kanssa, että toisen voileipä on parempaa. Se vaan on rakkautta, että antaa toisen syödä samalta kupilta. Hevonenkin senverran tietää.

Eli kun kerjään rakkautta, kerjään syödä sen ruuat...

Yhteistyössä