HuOmenta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Enää tää päivä töitä, JEE! Sit töiden jälkeen apteekkiin ja parturiin. Ilta meneekin pakkaillessa, huomenna lähdetään Vantaalle, ollaan yö siellä ja torstaiaamulla laivalla Tallinnaan ja lauantaina sit takasin :)

Toivotaan vaan, et toi meidän pikkumies tosta parantuis, eilen oli vielä illalla 38.8 kuumetta, mutta yskä helpottaa jo.

Yövuoro kohta ohitse, tänään onkin luultavasti pötköttelypäivä, mutta keskiviikkona sitten pitääkin hoidella asioita - apteekissa käyntiä sun muuta. Siivouspäiväkin pitäis pitää nyt vapailla, sen verran pölystä tahtoo jo olla :/

Miksi aina, kun mulla on neuvola, äitiyspoli tai labra- iskee kauhea lumimyräkkä? :D No, ei kai se auta kun autolla lähteä, ettei saa kivuliaita supistuksia taas aikaiseksi, kun tarpoo tuolla hangessa...

Kohta aamiaista masun täytteeksi ja sit mä en tiedäkkään mitä tekisin.

Hyvää huomenta kaikille!

Antakee virtaa!!!!!Hittolainen,mua rassaa mennä minnekkään..työpari on tänään se kyykäärme..ei jaksa!Koitappa siinä sitten olla kiltti ja hymyillä,kun toinen jauhaa paskaa..

Kahvit juotu,kohta perilliset ylös ja arjen askareisiin..

Huomenta!
Onko tiistai toinen maanantai? Se selviää kunhan tästä töihin starttaillaan. :D

4 yötä jäljellä siihen, että uusi "perheenjäsen" kotiutuu...

Pläääääh...

Epelit kouluun, paitsi yksi. Pitää tilata lääkäriaika ja hoitaa muutama muu juokseva/ryömivä/laahaava asia. Päässä surisee ja on outo olo.

Jäätelöä aamiaiseksi! Sen luulisi toimivan. :D

Aamu oli ihan violetti ulkona kun silmäni avasin. Otan sen enteenä että tämä päivä on parempi kuin eilinen. Mummu tuo lapset yökylästä kohta, pitäisi varmaan kirjastoon mennä ja käydä hakemassa vähän insuliinitarvikkeita. Illalla nimpparijuhlille :)

aamukahvia ja sitten ootellaan ja ootellaan.
Ku vastike firma on kämmäilly jotain ihan omiaan ja väittää että meillä ois paljon maksamattomia vaikka kaikki hoidettu..et jos tulis vastausta selvitys pyyntöön.

meillä täällä meneillään pieni ihme, poika nukkuu vielä. Mieskin lähti töihin, tosin eka se pelaa sählyä ysiin asti ja alottaa sitten työt.
Mut et mä oon aamusti hereillä ennen poikaa...:O Outoa. Päänsärky pakotti mut ja miehen eilen illalla jo 21 laittamaan pään tyynyyn että sillä on varmasti osuutta asiaan. Tosin mun päätä särkee vielä :mad: joten siunatusta tilasta huolimatta oli pakko ottaa ibumaxi.

Eli mun päivä alkaa vasta on jomotus loppuu.

Huomenta!

Aamupalat nautittu ja nyt tuijotan ikkunasta ulos tuntien lievää epätoivoa. Meillä olis puistotreffit isommalla porukalla ja ideana oli, että "vallattais" toi koilun piha nyt kun sieltä on koululaiset lomilla. On korkeaa lumikasaa ja mäkeä jossa touhuta.

Mitä ihmettä tonne myräkkään vaan laittaa päälle?!

Loppupäivän varmaan ollaan sisätiloissa.

Yhteistyössä