Mitä teen???????? Mies ei suostu nukkumaan yövaatteet päällä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25831943]kuten jo sanoin, niin ei ole provo :) ettekö voi muka uskoa, että on miehiä jotka nukkuu ilkosillaan? on niitä esim. mulla, mut aion saada sille pyjamat päälle tai vähintään bokserit!! pinkit bokserit<3[/QUOTE]

Mä uskon, että mies ja nainen voivat molemmat nukkua alasti...sitä en usko, että sä puhut jostain pettämisestä, kun ukkos vemputtaa vessassa...ja kirjotat, "eikai se nyt vessassa sitä tekisi" :D ai luoja sun kanssas...missä se sitä sitten tekis, sun vieressä sun VAALEANPUNAISISSA lakanoissas?

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831966:
Mä uskon, että mies ja nainen voivat molemmat nukkua alasti...sitä en usko, että sä puhut jostain pettämisestä, kun ukkos vemputtaa vessassa...ja kirjotat, "eikai se nyt vessassa sitä tekisi" :D ai luoja sun kanssas...missä se sitä sitten tekis, sun vieressä sun VAALEANPUNAISISSA lakanoissas?

mä olen ymmärtänyt, että vemputtaa voi ihan mies & nainenkin! oletko itse vähän daiju??? joopa joo...

mutta KIITOS nauruista, tää lähtee nyt pyllyn pesuun ettei jää jarrutusjälkiä ja etsii pillerin poskeen ettei madot ahdistele, mutta ahdistelee itse alastonta boaa:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen En Ainakaan Ole;25831994:
Olen todella daiju ja myönnän sen, minusta tämä on niin hauska ketju, ettei riemulla rajaa :)

Selvä! no mutta miksette te ole kertonut vieläkään, mitä teen, kun mies tosiaan suostu laittamaan pyjamaa?? miten saan sen ylipuhuttua?

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25832000:
mutta KIITOS nauruista, tää lähtee nyt pyllyn pesuun ettei jää jarrutusjälkiä ja etsii pillerin poskeen ettei madot ahdistele, mutta ahdistelee itse alastonta boaa:laugh:

hhahah teillä taitaa niitä boia kasvaakkin :D onko miehes pyllyn mukana tullut matosia? :laugh:

Jos et tykkää että miekkoses alasti nukkuu ootko varma että miehes tykkää kun vedät kymmenen kerrasto päälekkäin ennen nukkumaan menoa! ? ja lopulta survoudut makuunpusssiin että ei kihomadot nyt yön aikana sinun pepaan kävele. Ne yleensä tarttuu vessan pöntöstä!

[QUOTE="vieras";25832033]Jos et tykkää että miekkoses alasti nukkuu ootko varma että miehes tykkää kun vedät kymmenen kerrasto päälekkäin ennen nukkumaan menoa! ? ja lopulta survoudut makuunpusssiin että ei kihomadot nyt yön aikana sinun pepaan kävele. Ne yleensä tarttuu vessan pöntöstä![/QUOTE]

mies on kertonut, että rakastaa :)

[QUOTE="a p";25832082]hyvä idea mut miehen synttärit on vasta kesällä....[/QUOTE]

Miksi et voi ostaa lahjaa muuten vain, esim. viikon seurustelun kunniaksi? Tai jos on pakko jokin merkkipäivä olla, niin vaikka sitten nimpparilahjaksi.

Niin sitä kysyin jo aiemmin, että jos alasti nukkumisen seurauksena lakanat täytyisi vaihtaa joka yön jälkeen, niin vaihdatko yöpuvunkin joka ilta puhtaaseen? Vai käytätkö pitkään samaa yökkäriä johon jää ne BAGDEERIT muhimaan moneksi yöksi sun ihoa vasten uudelleen ja uudelleen?

suhde on kyllä tuhoon tuomittu, jos alaston mies omassa sängyssä on suurikin ongelma.
Me on oltu yhdessä 7 vuotta ja mä nukun alasti, siihen on miehen ollut tottuminen. Ei tosin ole valituksia kuulunut:)

[QUOTE="a p";25832001]Selvä! no mutta miksette te ole kertonut vieläkään, mitä teen, kun mies tosiaan suostu laittamaan pyjamaa?? miten saan sen ylipuhuttua?[/QUOTE]

Minä nukun myös yleensä alasti. Minulla tulee liian kuuma jos pistän jotain päälle. Jos taas pistän vaikka pyjamat päälle ja otan peiton pois, tulee liian kylmä, koska onhan se peitto aika paljon lämpimämpi. Itse kyllä nukkuisin mieluummin alastoman kuin hikisen ihmisen vieressä. Lisäksi pyörin yöllä niin paljon, että heräisin tuon tuostakin oikomaan pyjamia suoriksi. Ja se on tuskin kumppanistakaan mukavaa jos toinen pyörimisen lisäksi pomppii sängystä ylös koko yön.

Jos mieheni saisi siis päähänsä, että ei haluakaan nukkua enää alastoman ihmisen vieressä, voisi hän alkaa nukkumaan toisessa sängyssä niin halutessaan, sillä minä aion yhä nukkua alasti, sillä en aio uhrata yöuniani sen vuoksi, että jotakuta häiritsee vaatetukseni (tai sen puute). Ja jos mies ostaisi minulle pyjamat lahjaksi, kiittäisin kauniisti, repisin saumat auki ja ompelisin niistä jotain muuta. :)

Niin sitä kysyin jo aiemmin, että jos alasti nukkumisen seurauksena lakanat täytyisi vaihtaa joka yön jälkeen, niin vaihdatko yöpuvunkin joka ilta puhtaaseen? Vai käytätkö pitkään samaa yökkäriä johon jää ne BAGDEERIT muhimaan moneksi yöksi sun ihoa vasten uudelleen ja uudelleen?

Me ei ainakaan olla vielä kuoltu mun alastomuuteen, vaikka ei vaihdeta lakanoita joka päivä - ja olen nukkunut alasti vuosikausia. Itse asiassa meille ei tule juuri koskaan flunssaa tai muuta sairautta. :)

jos tykkäät miehestäs ja rakastat voit antaa sen nukkua alasti tai sitten yöllä vaivihkaa ujutat alushousut jalkaan! Tai annat peiton ja kohentelet sen niin että näyttää kapalolta.

en vaihda yöpyjamaa, koska minulla on alushousut johon pöpöt jää. Alushousut vaihdan joka päivä :)

Yhteistyössä