onko olemassa sellaista ammattia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jotain pitäis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jotain pitäis

Vieras
missä tienaa suht hyvin muttei tartte olla mikään tohtori/maisteri.. Tai niinku itse olen aina menestynyt huonosti koulussa.. :/

pakko olis joku ammatti itselleen opiskella mutta kammottaa että pitäis istua koulun penkillä vähintään 3v ja miten raskasta se onkaan kun on vaikea oppia ja vielä kaks lastakin on. eikä opintotuki mikään hirveän suuri ole... vaikka ei ne tulot suuret työttömänäkään ole..

Kaikki LVI-asentajat ym. käden taitajat tienaa hyvin. Sähkömiehet sun muut. Perinteisesti naisten käden taidoiksi luetut ammatit ei sitten ole kovinkaan rahakkaita.

Mutta kolme vuotta koulua ja se siitä.

Hyville tuloille on huonolla päällä aika vaikea päästä. Rakennusalan erikoisammattilainen, takkamuurari, putkari yms. voi tienesteille päästä. Muuten vaihtoehdot ovat aika vähissä. Bussikuskina paikallisliikenteessä voi päästä kohtuulliseen tienestiin mikäli tekee viikonloppuja ja juoppovuoroja.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain pitäis;25833786:
missä tienaa suht hyvin muttei tartte olla mikään tohtori/maisteri.. Tai niinku itse olen aina menestynyt huonosti koulussa.. :/

pakko olis joku ammatti itselleen opiskella mutta kammottaa että pitäis istua koulun penkillä vähintään 3v ja miten raskasta se onkaan kun on vaikea oppia ja vielä kaks lastakin on. eikä opintotuki mikään hirveän suuri ole... vaikka ei ne tulot suuret työttömänäkään ole..

Aika puuduttavaa lukea koodia mutta sitä voi tehdä etänä!

[QUOTE="vieras";25834060]se että käyt tutkinnon ohjeilmoijaks!

Aika puuduttavaa lukea koodia mutta sitä voi tehdä etänä![/QUOTE]

No ei todellakaan ohjelmoijaksi, ei riitä ap:lla kapasiteetti :D

Pitäs tienata ainakin se 2300 käteen.. muuhun en es mene. Muuten olen työttömänä ja haen tukia, valehtelen ja saan lisää tukea pääsen samaan. Koulutusta ei ole. :)

Alkuperäinen kirjoittaja a p myyjä;25834680:
Pitäs tienata ainakin se 2300 käteen.. muuhun en es mene. Muuten olen työttömänä ja haen tukia, valehtelen ja saan lisää tukea pääsen samaan. Koulutusta ei ole. :)

Ne delfiinit jotka pelastettiin oli uroksia!

Alkuperäinen kirjoittaja a p myyjä;25834680:

Naisvaltaisilla aloilla ei esim. sairaanhoitaja/terveydenhoitaja/kätilökään saa noin hyvää palkkaa. Ja koulutus ammattikorkeakoulussa kestää YO-pohjaisena 4v. Ja opiskella täytyy kyllä.

Hassu yhtälö :D Ilman opiskelelua pitäis saada samaa palkkaa kuin ne, jotka on vuosia koulussa istuneet.

Mut äkkiseltään tulee mieleen vaan seksiteollisuus näillä kriteereillä, jos "miesten alat" ei kiinnosta. Ei tarvitse opiskella ja maksetaan kohtuullisesti.