Onko se oikeesti niin ettei kannata antaa heti? siis seksistä kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuunuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuunuu"

Vieras
Kun mä saan baarista seuraa ni jokaselle olen antanut,ainakin jollain muotoa(eikä niitä nyt montaa ole ollut). Meinaan vaan et kun tapasin kivan tyypin baarissa ja annoin sille koska teki mieli mut olisko pitäny olla antamatta niin se olis ehkä vielä lähtenyt ulos mutta kun sai heti nii...

Mä kun lähen ulos niin kyllä mua yleensä haluttaa,tietty riippuu tyypistä mut tähän mennessä kaikki on ollu aikas namuja.

[QUOTE="lasse";25840374]Sitten kun haluat vakiintua niin kannattaa lopettaa ensikerralla antaminen. Siihen asti voit pitää hauskaa.[/QUOTE]

Tai antaa eka treffeillä ja mennä saman jessen kanssa sitten muutaman vuoden päästä naimisiin.. :whistle:

Ei se siitä ensimmäisen seksikerran päivämäärästä ole kiinni, onnistuuko se suhde vai ei.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Mä kun menin antamaan yhelle tyypille ja meillä olikin tosi kiva ilta muutenkin(ainakin musta) ni mietin vaan et pilasinko kaikki nyt sillä et annoin sille heti samana iltana(aamuna). Täytyy yrittää bongata sitä jostain jos pääsis juttusille.

Ja mä kun vaan tykkään seksistä ni en voi pidätellä itteäni jos siltä tuntuu.

[QUOTE="lasse";25840450]Osa miehistä tietysti hyväksyy vaimokseen myös höllähousuisen naisen. Suurempi osa halauaa olla varmempi siitä, ettei tuleva vaimo anna aina heti kaikille.[/QUOTE]
Se, että antaa kaikille tokalla tai kolmannella tapaamisella, ei haittaa?

[QUOTE="lasse";25840450]Osa miehistä tietysti hyväksyy vaimokseen myös höllähousuisen naisen. Suurempi osa halauaa olla varmempi siitä, ettei tuleva vaimo anna aina heti kaikille.[/QUOTE]

No ensinnäkin mun yhen illan jutut voi ainakin toistaiseksi laskea yhen käden sormilla ja toisekseen mistä se mahdollinen tuleva aviomies sen tietää miten paljon tai vähän oot harrastanut seksiä.Mikään pakkohan ei ole koko totuutta kertoa jos ei halua,oli se sitten oikein tai ei mutta jokasen oma asia.

Niinno, onhan se kuultu moneen kertaan että jotkut menee naimisiin niiden kanssa, joilta ei saa koskaan....

Mä annoin heti ja olin kaikenlisäks vielä naimisissa. Nyt olen tämän uuden miehen kans naimisissa ja saan kuulla toistuvasti huoritteluja siitä, että annoin heti ja vielä petin silloista aviomiestäni.

no mä itse en antanut "heti", vaikka muiden kohdalla olinkin niin tehnyt joskus.
mutta mieheni kohdalla vaan tuli tunne, että ei,emmä halua vielä heti sitä kaikkea ja että olis jotain "odotettavaa" .sitä odotuksun tunnetta ja kihelmöintiä kun ei sit enää takas saa..

Eihän nyt kukaan halua odottaa että saisi, jos ei anna ensimmäisellä kerralla niin miksi se toista kertaa odottaisi kun voi hakea uuden panokumppanin. Sillä ei ole mitään merkitystä antaako ekoilla vai ei. Kukkahattutätien keksimää propagandaa että ei saisi harrastaa seksiä ekalla kerralla.

Tavallaan harmittaa vaan et menin antamaan miehelle joka olis kiinnostanut muutenkin mutta se nyt sai seksiä niin tuskin siitä mitään kuuluu enää. Toisaalta oli ihan hyvä et annoin koska halusin ja teki mieli,sormet syyhys koko ajan et saan hipelöidä sitä ja pussailtiin joka mutkassa niin ettei toiset nähny ja välillä niinkin et näkivät mut sit kun päädyttiin kahestaan niin aikamme siinä juteltiin ja kunnes oli pakko ruveta pussailee kunnolla ja sitten olikin jo menoa:D

Juu juu, mut kato hän oli vapaa ja mä vielä naimisissa. Kai se pelkää, et voin tehdä saman tempun uudestaan. Jos tätä menoa jatkuu, vielä teenkin..huoh.
...ja annat miehelle sen ilon, että hän oli oikeassa koko ajan?

Jos mies on sua kohtaan törkeä, niin jätä se. Ja pane muita vasta eron jälkeen, ettei äijä voi sanoa että "mähän tiesin että sä oot huora!".

Sun kannattais alkaa katsella sitä kolmatta miestä kun tuo toinen osoittautui sekundaksi. Sattuuhan noita, ei muuta ku vaihtoon.

Muuten meillä olis kaikki mahdollisuudet onneen, mutta sit tuo ukko saa noita raivostuttavia mustasukkaisuuskohtauksia ja alkaa jankata tuosta asiasta. Oikeesti, oon ihan loppu siihen paskanjauhantaan. Joo, olin naimisissa, mutta se liitto veteli viimesiään. En silloin sänkyyn mennessä ajatellut, että siitä edes mitään suhdetta tuliskaan. Ukko kuitenkin oli niin jääräpäinen, että minut halusi ja kun sain aiemman liittoni päätökseen, löimme hynttyyt yhteen. Kaikki olis niin hyvin, ilman noita miehen paskakohtauksia.

itse olen antanut heti ekana iltana ja tämän viimeisen kanssa olen aviossa. Ehkä se on siitäkin kiinni kuinka seksuaalisesti aktiivinen nainen/mies on ylipäätään vai haluaako katsella ja odotella, toiset haluaa "ostaa sian säkissä" ja naida napsauttaa vasta aamenen jälkeen, entäpä jos ei sitten "kemiat kohtaa"?

Yhteistyössä