Onko se oikeesti niin ettei kannata antaa heti? siis seksistä kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuunuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mie oon naimisissa miehen kanssa, jolle annoin / sain seksiä heti ensitapaamisella. :D
Piti jäähä yhteen yöhön, mutta siitä alkoikin seksi ja ystävyyssuhde, joka syventyi rakkaudeksi.
7 1/2 jo ollaan oltu naimisissa ja yhessä 9 vuotta. :D

Antaa? :O

Miksi naiset ajattelevat aina olevansa jotain panopuita, joiden täytyy alistautua ja antautua miehen edessä?

Mie kyllä ainakin annan ja saan seksiä.
Mie en alistu ja antaudu miehen edessä, tykkään ja haluan itsekkin seksiä.

Meillä ainakin ollaan tasavertaisia kumppaneita ja molemmat saa ja antaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
mietippäs asia näin..pöydällä on oikein ihanan näköinen leivos...jos syöt sen heti niin et ajattele asiaa sen enempää...mutta jos et saakkaan sitä heti se himottaa vaan enemmän ja maistuu paljon paremmalta kun sen sitten joskus myöhemmin saa.

[QUOTE="julia";25841197]mietippäs asia näin..pöydällä on oikein ihanan näköinen leivos...jos syöt sen heti niin et ajattele asiaa sen enempää...mutta jos et saakkaan sitä heti se himottaa vaan enemmän ja maistuu paljon paremmalta kun sen sitten joskus myöhemmin saa.[/QUOTE]
Nääh, kaupasta voi hakea toisen leivoksen ja syödä sen.

mulla on muodostunut pitempiaikaisimmat suhteet niitten kanssa joille en ole tarjonnut pillua heti ekana iltana.Yksi myönsikin että juttu ois jäänyt siihen jos oisin ollut kevytkenkäistä sorttia.

[QUOTE="julia";25841197]mietippäs asia näin..pöydällä on oikein ihanan näköinen leivos...jos syöt sen heti niin et ajattele asiaa sen enempää...mutta jos et saakkaan sitä heti se himottaa vaan enemmän ja maistuu paljon paremmalta kun sen sitten joskus myöhemmin saa.[/QUOTE]

Ja jos leivos on hyvää, niin sitä himoaa lisää! :P

no omalla kohdallani jos seksissä on ollut pitkä tauko niin sitä paremmalta se sitten tuntuu kun sitä sitten saa.Jos sitä saa vaikka joka toinen pvä niin tunne ei oo sama....siinä ei ehdi tulla sellasta latautuneisuutta...
Suhteen parasta aikaa onkin se kun ei olla tehty vielä "sitä" tietty jännitys ilmassa ja perhosia vatsassa.

joo mä iin ikuinen romantikko :heart:

No mutta sehän se kun mistä mä tiesin illalla et aamulla ja seuraavana iltana vielä mietin tyyppiä.Yleensä kun on jollekin antanut ni eipä sitä ole miettinyt sen jälkeen sen kummemmin. Entäs jos en olis menny sen kanssa sänkyyn ni ihan sama lopputulos olis voinu olla.

[QUOTE="aave";25841344]riippuu miehestä. Mun mies on sanonut etten olisi ollut niin kiinnostava jos olisin heti hypännyt hänen kanssaan sänkyyn. Halusi saalistaa.[/QUOTE]
Yäääk, mä en haluaisi olla mikään saalis.

Ja sänkyyn hyppääminen heti vaatii myös sen, että mieskin hyppää heti sänkyyn, eikä miehellä silloin kyllä olisi varaa valittaa.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Karkea yleistys sinkkuajoilta:

Kaverini harrastaa aina seksiä heti - hän on yhä sinkku. Ei vakavampia seurustelusuhteita. Onnetonta säätämistä.

Itse en koskaan harrasta seksiä heti. Kaksi upeaa, pitkää hyvää suhdetta takana. Nyt naimisissa ja kaksi lasta.

[QUOTE="aave";25841344]riippuu miehestä. Mun mies on sanonut etten olisi ollut niin kiinnostava jos olisin heti hypännyt hänen kanssaan sänkyyn. Halusi saalistaa.[/QUOTE]

ja homppelit. Eihän niitä pillu kiinnosta yhtään, pitää olla jo aika helvetinmoisen tyhmä mies jos ei se halua ekoilla jo päästä pöksyjen sisälle.

Karkea yleistys sinkkuajoilta:

Kaverini harrastaa aina seksiä heti - hän on yhä sinkku. Ei vakavampia seurustelusuhteita. Onnetonta säätämistä.

Itse en koskaan harrasta seksiä heti. Kaksi upeaa, pitkää hyvää suhdetta takana. Nyt naimisissa ja kaksi lasta.

nyt ole mitään merkitystä. Luuletko oikeasti että jos baari illan jälkeen antaa suhde ei voi onnistua? SE ei pidä paikkaansa alkuunkaan, kunnon jätkä jäättää pihtarin siihen ja hakee uuden naisen joka antaa, ehkä tekee lapsia ja on onnellisesti sitten naimisissa.

Mä harrastin pitkään sinkkuilua ja siihen mieheen sit jäin kiinni, joka ei antanut mulle ekalla kerralla :D Hitto soikoon, kun mies antaa heti niin menee se jännitys! Sit siltä on jo saanut sen, mihin sitä miestä tarvitaan niin miksi ihmeessä siihen sen enempiä olisi jaksanut tutustua?

Miehet yleensä kyllä jää helposti koukkuun, kun niille "antaa" heti. Tai no se tietty riippuu antajasta... ;)

Yäääk, mä en haluaisi olla mikään saalis.

Ja sänkyyn hyppääminen heti vaatii myös sen, että mieskin hyppää heti sänkyyn, eikä miehellä silloin kyllä olisi varaa valittaa.
No kyllä itse ainakin nautin siitä että oli sellaista peliä kummankin puolelta. Näin että mies oikeasti haluaa ja jaksaa odottaa. Kyllä sen kemian huomaa ilman sänkyyn menemistäkin. Oijoi tulee ihan ikävä sitä alkuaikaa vaikka eipä tässä nykyajassakaan valittamista ole. Täytys varmaan ruveta uudestaan saaliiks :D

[QUOTE="aave";25841402]No kyllä itse ainakin nautin siitä että oli sellaista peliä kummankin puolelta. Näin että mies oikeasti haluaa ja jaksaa odottaa. Kyllä sen kemian huomaa ilman sänkyyn menemistäkin. Oijoi tulee ihan ikävä sitä alkuaikaa vaikka eipä tässä nykyajassakaan valittamista ole. Täytys varmaan ruveta uudestaan saaliiks :D[/QUOTE]

lestadiolainen?

Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
ja homppelit. Eihän niitä pillu kiinnosta yhtään, pitää olla jo aika helvetinmoisen tyhmä mies jos ei se halua ekoilla jo päästä pöksyjen sisälle.
no tietysti miestä kiinnosti ja olisi halunnutkin. Mutta ei kai niin kiire voi olla ettei voi odottaa ja nauttia siitä jännityksestä.

nyt ole mitään merkitystä. Luuletko oikeasti että jos baari illan jälkeen antaa suhde ei voi onnistua? SE ei pidä paikkaansa alkuunkaan, kunnon jätkä jäättää pihtarin siihen ja hakee uuden naisen joka antaa, ehkä tekee lapsia ja on onnellisesti sitten naimisissa.

No, ehkä en ole tavannut/ ryhtynyt sen kummemmin puheisiin noitten "kunnon jätkien" kanssa, koska minua ei ole koskaan "jätetty siihen". Vaikka en ole haarojani levittänyt heti, on juttu jatkunut - ja aina erityisesti miehen aloitteesta.

Yhteistyössä