Kun kaveri ei pidä yhteyttä eikä vastaa vaikka soitan/laitan viestin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukuuu

Vieras
Mulla on pari aika erikoista kaveria. Tästä on jo 1,5v aikaa kun yritin kysyä kuulumisia fb:n kautta, en saanut vastausta. Soitin, en saanut vastausta.

Kysyin suoraan, että haluaako että en ota enää yhteyttä, että en väkisin halua häiritä. Kaveri silloin vastasi, että ei missään tapauksessa halua heittää hukkaan ystävyyttä ja haluaa olla yhteyksissä totta kai ja nähdäkin. Nähtiin pari kertaa.

Yritin joulun alla soittaa ja laittaa viestiä. En taaskaan saanut vastausta. Ystävä ei ole kysynyt kuulumisiani vaikka olen saanut lapsen.

Aina siis MINÄ olen ottanut yhteyttä. NYt en enää aio ottaakaan yhteyttä.

Mutta siis.. mikä hemmetti tämmöisen taustalla on? En halua häiritä ketään, mutta miksi sitten sanoo että haluaa olla yhteyksissä kun ei kuitenkaan sitten vastaa viestiin, ei ota yhteyttä, ei vastaa puheluun??

Voi tosiaan olla, että ei jaksa silloin vastata ja miettii aina että "pitäisi kyllä" mutta ei saa aikaiseksi. Niin ikävältä kuin kuulostaakin, en usko että olet näille kavereillesi kovin tärkeä ihminen. Kyllä ne muuten pitäisi suhun yhteyttä. Varsinkin jos ne ei ole lapsen saanninkaan jälkeen kysellyt kuulumisia, niin mielestäni voit aikalailla unohtaa ystävyytenne ja laittaa ne kaverit tuttu-mappiin.

Voi tosiaan olla, että ei jaksa silloin vastata ja miettii aina että "pitäisi kyllä" mutta ei saa aikaiseksi. Niin ikävältä kuin kuulostaakin, en usko että olet näille kavereillesi kovin tärkeä ihminen. Kyllä ne muuten pitäisi suhun yhteyttä. Varsinkin jos ne ei ole lapsen saanninkaan jälkeen kysellyt kuulumisia, niin mielestäni voit aikalailla unohtaa ystävyytenne ja laittaa ne kaverit tuttu-mappiin.

No näin olen ajatellutkin.

Kai nyt ihmisiin, jotka oikeasti kokee tärkeiksi, pitää yhteyttä??

Lisää ajatuksia aiheesta olisi kiva kuulla!

En todellakaan ole halunnut olla mikään riippakivi, ja siksi olen kysynytkin että kiinnostaako enää edes olla yhteyksissä.

Et enää ota itse yksipuolisesti yhteyttä kyseiseen "kaveriin". Joko välit kariutuvat tai sitten henkilö tajuaa virheensä ja alkaa ottamaan yhteyttä tasapuolisemmin. Tallottavissa olevia ihmisiä tallotaan aina jos he siihen suostuvat, jopa kaveruuden varjolla.

no se ei halua olla yhteyksissä mut ei vaan kehdannut sanoa..

itselläni on pari kaveria, joihin itse olen se yhteydenpitäjä, mutta siis he kyllä aina vastaavat viesteihin yms. eli on vain saamattomuutta etteivät itse ota yhteyttä ja kun nähdään ovat aina innoissaan. mutta jos joku ei vastaa niin en toista kertaa enää sille soita enkä viestitä.

[QUOTE="hmm";25844202]no se ei halua olla yhteyksissä mut ei vaan kehdannut sanoa..

itselläni on pari kaveria, joihin itse olen se yhteydenpitäjä, mutta siis he kyllä aina vastaavat viesteihin yms. eli on vain saamattomuutta etteivät itse ota yhteyttä ja kun nähdään ovat aina innoissaan. mutta jos joku ei vastaa niin en toista kertaa enää sille soita enkä viestitä.[/QUOTE]

No on se kyllä kumma. Olen tuntenut tuon ihmisen 12 vuotta.

Mutta tosiaan, enpä taida enää ottaa yhteyttä. Taidan poistaa hänen numeronsakin.

Mulla on pari aika erikoista kaveria. Tästä on jo 1,5v aikaa kun yritin kysyä kuulumisia fb:n kautta, en saanut vastausta. Soitin, en saanut vastausta.

Kysyin suoraan, että haluaako että en ota enää yhteyttä, että en väkisin halua häiritä. Kaveri silloin vastasi, että ei missään tapauksessa halua heittää hukkaan ystävyyttä ja haluaa olla yhteyksissä totta kai ja nähdäkin. Nähtiin pari kertaa.

Yritin joulun alla soittaa ja laittaa viestiä. En taaskaan saanut vastausta. Ystävä ei ole kysynyt kuulumisiani vaikka olen saanut lapsen.

Aina siis MINÄ olen ottanut yhteyttä. NYt en enää aio ottaakaan yhteyttä.

Mutta siis.. mikä hemmetti tämmöisen taustalla on? En halua häiritä ketään, mutta miksi sitten sanoo että haluaa olla yhteyksissä kun ei kuitenkaan sitten vastaa viestiin, ei ota yhteyttä, ei vastaa puheluun??

Tyhjensin tällaisten "kavereiden" osoitetiedot puhelimestani.

Minulla "ystävä", jolle erehdyin laittamaan pari kuulumisten kysely - viestiä facessa. En muistanut, ettei hän vastannut aiempaan viestiin.Ei vastannut siis kumpaankaan viestiin. Nyt kun on nähty IRL, en ole paljoa kuulumisia kysellyt ja muutenkin käyttäytynyt etäisesti häntä kohtaan. Sen verran loukkasi tuollainen moukkamainen käytös ja todellakin ymmärsin, etten ole toivottu ystävä hänen elämässään.

Yhteistyössä