Tyttöystäväni on raskaana ja en tunne mitään seksuaalista halua häntä kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halutonmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halutonmies

Vieras
Ennen raskautta seksielämämme oli aivan toisenlaista, harrastimme seksiä usein ja vaikka kesken television katselun. Mutta nyt en tunne mitään haluja tyttöystävääni kohtaan, hän on aivan toisenlainen vartaloltaan.. Tiedän, että suurentuminen kuuluu raskauteen, mutten uskonut että asia vaikuttaa minuun tällä tavalla. En hal ua nähdä häntä vähissä vaatteissa, koska silloin näen vain hänen jättimäisen mahansa. Ja maha vain jatkaa vielä kasvamista, kun laskettuun aikaan vielä 12 viikkoa.

Tyttöystäväni tietää tämän asian ja näen, että asia loukkaa ja häiritsee häntä. Seksiä harrastamme nyt todella harvoin ja silloinkin se on vain pelkkää suorittamista.

Mitäs, jos harrastaisitte seksiä pimeässä?

Tiedätkö, että raskaus voi tuoda pysyviä muutoksia kroppaan. Lantio levenee synnyttäneillä. Ikävä asenne sinulla, jos et hyväksy raskauden tuomia muutoksia. Synnytyksestäkin voi jäädä pahoja vaurioita.

Ennen oli tasapuolisempaa, kun miehet vammautuivat sodassa. Silti naiset vastaanottivat rakkaansa ilolla takaisin. Naisilla synnytyksen tuomat muutokset vartalossa ovat näitä sotamuistomerkkejä.

On se jännä miten miehet on erilaisia. Minun mies on ollut jokaisen 3 raskauden aikana hyvin halukas ja seksielämä ollut parempaa ja monipuolisempaa.

onko läheisyyttä muuten?

Läheisyys on siinä samassa kadonnut kun maha on kasvanut. Tyttöystävä on sanonut ja ehdottanut monta kertaa, että viettäisimme ihan päivän kaksin. Jotain romanttista haluaisi.

Seksiä harrastamme pimeässä, kun sitä nyt harrastamme. Mutta silti se maha on siinä oli valot päällä tai ei.. Ei hänellä mitään raskausarpia ainakaan vielä ole tullut ja niitä hänkin pelkää, koska luulee että synnytyksen jälkeenkään en halua häntä, koska hänellä on niitä arpia. Ja sitä itsekkin pelkään. Tottakai tiedän, että pysyviä vaurioita voi jäädä.

Tiedän, että tämä kuulostaa todella törkeältä, mutta en vain voi sille mitään.

Meillä seksielämä on vaan parantunut lasten myötä. kaikille ei tosin käy niin. Kerrat harventunut, mutta laatu parantunut. Tottakai naisen vartalo muuttuu raskauksien myötä. Aina jollakin tavalla. Se vaan on tosiasia mikä on hyväksyttävä.

Läheisyys on siinä samassa kadonnut kun maha on kasvanut. Tyttöystävä on sanonut ja ehdottanut monta kertaa, että viettäisimme ihan päivän kaksin. Jotain romanttista haluaisi.

Seksiä harrastamme pimeässä, kun sitä nyt harrastamme. Mutta silti se maha on siinä oli valot päällä tai ei.. Ei hänellä mitään raskausarpia ainakaan vielä ole tullut ja niitä hänkin pelkää, koska luulee että synnytyksen jälkeenkään en halua häntä, koska hänellä on niitä arpia. Ja sitä itsekkin pelkään. Tottakai tiedän, että pysyviä vaurioita voi jäädä.

Tiedän, että tämä kuulostaa todella törkeältä, mutta en vain voi sille mitään.

Sinun on korkea aika kasvaa mieheksi, jos haluat perheesi säilyttää.

Alapää muuttaa muotoaan siitä huolimatta, synnyttääkö alateitse vai sektiolla. Samoin rinnat rupsahtavat siitä riippumatta, imettääkö vai ei. Mm. hormonaaliset muutokset ovat syynä näihin muutoksiin. Raskausarvet ovat pienin murhe. Paljon ikävämpää on esimerkiksi roikkumaan jäänyt mahanahka.

Tuota noin, yritän sanoa tämän nätisti. Olette yhdessä saattaneet alulle uuden elämän. Raskaus/raskaana oleva nainen on yksi elämän luonnollisimmista asioista. Kehottaisin sinua katsomaan peiliin ja vastaamaan itsellesi kysymykseen "oletko sellainen mies kuin haluaisit olla?". Kaikenlaiset "mutku" ja "sitku"-selitykset voit unohtaa. Kasva aikuiseksi mies hyvä. Perkele...

Tottakai rakastan häntä. Ja koomista tässä koko touhussa on se, että minä olin se joka ensin ehdotti lapsen hankkimista.

Myönnän, että olen ehkä vähän turhan tarkka siitä miltä puolison tulee näyttää ja fyysisestä kunnosta.

Tottakai rakastan häntä. Ja koomista tässä koko touhussa on se, että minä olin se joka ensin ehdotti lapsen hankkimista.

Myönnän, että olen ehkä vähän turhan tarkka siitä miltä puolison tulee näyttää ja fyysisestä kunnosta.

No niin, nyt kun ongelma on tiedostettu on jo huomattavasti edistytty.

Eli nyt muokkaamaan ajatusmaailmaasi, lainaa vaikka aluksi kirjastosta kirjoja ja kokeile olisiko niistä apua..

toivottavasti itte olet täys 10 aina. pinnallinen ainaki olet. son vain pintaa joka katoaa jossaki vaiheessa kokonaan..

Katso peiliin, jos näet siellä täydellisen ihmisen niin vasta sitten voit alkaa arvostelemaan muita. Kasva aikuiseksi ja ajattele aivoilla äläkä alapäällä. Se on teidän yhteinen lapsi ja tyttöystäväsi kantaa sitä ylpeydellä ja sinä vaan mariset jotain olemattomia raskausarpia. Voi apua!!!

Ainakin minusta tuntuu että rakkaus on loppunut nyt kun vauva on tulossa ja kroppa muuttuu. Et ehkä niin syvästi rakastunut ollutkaan?

Koska se, että et halua edes halata tyttöystävääsi tms. kertoo kyllä ihan suoraan rakkauden puutteesta, sori vaan. Ja luulenpa, että suhteenne päättyy hyvin nopeasti synnytyksen jälkeen jos nyt edes kestää sinne asti.

Tyttöystävän kannalta aika järkky tilanne, kyllähän se susta aistii jo sanomattakin että et halua edes olla lähellä häntä..

En tahallani satuta tyttöystävääni ja itsekkin odotan innolla sitä kun esikoisen ensimmäistä kertaa näkee ja saa syliin. Olen myös ylpeä siitä, että olen saanut alulle jotain niin hienoa kuin oma lapsi ja olen kertonut monelle ystävälle ja tuttavalle, että tyttöystäväni on raskaana vaikka tietty he jo sen tietävät.

Pidän edelleen tyttöystävääni kauniina, vaikka hän pukeutuu löysiin vaatteisiin ja ei ehkä jaksa aina meikata ja hänen kasvonsa on joskus aamuisin turvoksissa. Hän on edelleen kaunis, mutta en vain pysty samaan sängysssä kuin ennen.

Noh, tästä varmaan tulee sanomista, mutta olen 21-vuotias.

Mielestäni tässä tilanteessa ei ole mitään koomista. Olet joko luuseri/täysin pinnallinen ihminen tai sitten hyväksyt että olet vain keskenkasvuinen kakara ja olisi aika oppia muutamia elämän perusasioita. Voi jumalauta että pistää vihaksi kaltaisesi ruikuttajat.

Justiinsa, kasvappa kuule mieheks. Ihan luonnollinen muutos toi on, oisko kannattanu miettiä sitä ennekun panit lapsen alulle?? Sun kaltasille ihmisille ei heru kyllä minkäänlaista sympatiaa. Nainen on muutenkin herkillä raskaus aikana ja siihen sitten lisäks jotain tollasta ylimäärästä murhetta, vaan jonkun pinnallisen pellen takia. Huhhuh, susta tuleeki hyvä esimerkki teijän tulevalle lapselle.

Olet itse täydellinen timmi adonis? Ethän vaan vanhetessasi rypisty, harmaannu tai jopa kaljuunnu? Eihän ala vatsa pullistella ja mulkunnokka osoitella vaan kohti lattiaa?
Oot sinä kyllä idiootti. Ei voi muuta sanoa.

Hmm. Ehkä tulitte hosuneeksi liian suuriin saappaisiin liian varhain, kun nuoruuttakin olisi voinut elää, mutta nythän sille ei voi enää mitään.
Hyvä kuitenkin että tiedostat ongelman noin selvästi ja haluat tehdä asialle jotain. Ehkä tilanne korjautuu itsestäänkin ja kyseessä on jokin ohimenevä vaihe. Tai sitten vain tulette eronneeksi. Usein niin käy nuorille vanhemmille. Sitten pitää vain malttaa olla laittamatta heti seuraavaa pullaa uuniin vaan oppia asioista.

Yhteistyössä