Pissaaminen synnytyksen jälkeen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruiskija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruiskija

Vieras
Sain esikoiseni 4kk sitten. Synnytyksen jälkeen olen huomannut, että virtsa tulee jotankin erilaisessa kulmassa kuin ennen.

Joudun istumaan aivan pytyn takareunassa ja nojautumaan eteenpäin, ettei virtsa roisku reisille ja ylös pytystä. :$

Muilla tällaista, mistä voisi johtua, korjaantuuko ajan myötä?

[QUOTE="vieras";25850213]Onko sun vatsa palautunut? Mä muistelen että mullakin olis alussa ollut noin, mutta normalisoitui kun vatsa palautui. Mulle tehtiin eppari.[/QUOTE]

On palautunut, parempi kuin ennen raskautta :D

Enkä kyllä alapäässäkään ole rakenteellista ero huomannut.

Voiko olla, että johtuu heikoista lp:n lihaksista?

Esikoista odottaessani luin humoristisen kirjan äidiksi tulosta.

Siinä todettiin jotenkin niin, että kun ennen lapsia oli ihan helppo antaa virtsanäyte pissimällä purkkiin eivätkä kädet likaantuneet, niin synnytyksen jälkeen tuokin itsestäänselvyys on muisto vain. Eikä sitäkään taitoa osannut arvostaa ennen kun sen menetti :D

Esikoista odottaessani luin humoristisen kirjan äidiksi tulosta.

Siinä todettiin jotenkin niin, että kun ennen lapsia oli ihan helppo antaa virtsanäyte pissimällä purkkiin eivätkä kädet likaantuneet, niin synnytyksen jälkeen tuokin itsestäänselvyys on muisto vain. Eikä sitäkään taitoa osannut arvostaa ennen kun sen menetti :D

OK :D Eli sitä on liikkeellä?

Mies vain valittaa, kun minä olen täällä se jonka jäljiltä rengas on likainen :$

Haha, mulla on ihan sama juttu! Tosin huomasin sen vasta pari kk sitten, mutta todennäköisesti olen ollut syypää meidän pöntön alemman renkaan törkyiseen ulkonäköön jo kauemmin, vaikka olen siitä miesparkaa syyttänytkin. Mulla synnytyksestä kohta jo 1,5v. Kiva kun sisäreidetkin on aina ihan pissassa, vaikka mitä tekisi. Eikä tämä varmaan tule tästä muuksi muuttumaan?

Yhteistyössä