Lukematta aivan koko ketjua alan tähän heti vastailemaan, koska tuli niin kiire

Kuten sinulle kaikki ovat sanoneetkin, niin EI EI EI EI EI EI EI!!!!
Sinusta voi kilttinä ihmisenä tuntua velvollisuudelle perhettäsi kohtaan nostaa miehesi ylös suosta, jonne on sinun seläntakana itsensä työntänyt...mutta älä helvetissä mene ottamaan noita lainoja omalle kontollesi.
Kerrot, että "miehesi ottaa jonkun eston, ettei pysty lainaa ottamaan enempää"...tuo on paskapuhetta, sillä
kyllä sen merkinnän tekee velkojat ja uo-mies miehesi puolesta, kun ei lainojaan pysty maksamaan!
Miehesi yrittää esittää nyt vastuullista perheenisää, joka "kyllä hoidan tämän sotkuni maksamalla ja ottamalla sellaisen kiellon, etten saa lisälainaa":..haloo! Miten miehesi maksaisi tämän SINULLE jos ei pysty velkojillekkaan maksamaan?
Hän on härskisti käyttänyt kiltteyttäsi ja hyväuskoisuuttasi (eihän sinulla ole ollut edes syytä epäillä) hyväkseen ja kuljaillut sinun seläntakana ties mitä, mässäillyt velkarahoilla ja sinä olet kituuttanut kotona pienellä palkallasi vastaten perheenne kuluista.
PARAS ja AINOA tapa jolla miehesi IKINÄ tulee EHKÄ ottamaan virheestään opiksi on, että hän ITSE tuon sotkunsa siivoaa, eli MAKSAA VELAN ITSE tai on maksamatta ja saa aiheellisen maksuhäiriömerkinnän.
Miehesi koukuttaa sinut tähän juttuun 110% jos menet hänen velkansa kontollesi ottamaan.
Ajatteles, jos miehesi päättääkin, että "nyt mulle riitti"...niin hän pääsee lähtemään suhteestanne puhtain paperein ja sinä jäät nuolemaan hänen velkojensa ja vauvan kanssa näppejäsi.
Olen itse aikanaan mennyt vastaavanlaiseen halpaan reilu kymmenenvuotta sitten ja viimeiset velat, jotka silloinen exäni kontolleni jätti sain maksettua vasta kaksi vuotta sitten.
Kahdeksan vuotta elämästäni kärvistelin ja kituutin, että sain maksettua velat joista en ollut euroakaan ottanut ja joiden rahoista en saanut "nauttia", kuin maksamisen muodossa.
Exä porskutti menemään uudessa suhteessaan ja minä taistelin lapsen kanssa raaskitaanko ostaa kaupasta metwurstia vai ei!