Maailma on paha!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti minäkin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti minäkin"

Vieras
Nyt mä flippaan. Maailmassa tapahtuu koko ajan niin kamalia asioita ympäri maailman, että mulla sekoo pää. Rintaa painaa. Happi ei kulje. Paniikkikohtaus! Ja tämä tuli siitä kun luin raiskari murhaaja papan kuolemasta.. Heippa.

On pahoja asioita ja pahoja ihmisiä. Jammu oli sairas, eikä siksi voinut itselleen mitään. Tuskin hän valitsi itse, että oli niin sairas. Pedofiileillä on vikaa päässä, pää haluaa omiaan eikä pysty hillitseen itseään. Tuollaisia pitää vaan välttää, ja heidän paikka onkin vankimielisairaala!

On pahoja asioita ja pahoja ihmisiä. Jammu oli sairas, eikä siksi voinut itselleen mitään. Tuskin hän valitsi itse, että oli niin sairas. Pedofiileillä on vikaa päässä, pää haluaa omiaan eikä pysty hillitseen itseään. Tuollaisia pitää vaan välttää, ja heidän paikka onkin vankimielisairaala!

Aina löytyy uhreja, jotka eivät pysty välttämään, kun ne uhrit voidaan viedä väkisinkin. Ja jos se olis niin yks-selitteistä että sairaus teettä, ja tavallaan oikeuttaa tekoihin; niin eihän rikoksista saisi rangaistuksia

Maailman pahuutta vastaan mennään hyvillä teoilla, hymyllä, ystävyydellä ja lempeydellä.
Teko kerrallaan, monta pientä tekoa pitkin päivää tehden.

Mitään muuta mahdollisuutta ei ole.

Se ei ole silmien ummistamista, ei pään pensaaseen panemista vaan selkeä valinta ja manifesti.
Se on myös poliittisin valinta minkä ihminen voi tehdä tänä itsellisyyden ja itsekkyyden aikana.

Pitää huolta toisesta ihmisestä, joka on siinä lähellä ja jokaisen lähellä on ihmisiä, joiden hyväksi voi tehdä jotain.

Yhteistyössä