Jotenkin tuntuu hassulta,että tääällä myös mies keskustelemassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ihan järkevää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25863942:
Usein kuitenkin on niin, että ne lapsistaan hössöttävät mihet on himan omalaatuisia "nyhveröitä" mitä nainen pyörittää.

Mun mielestä ne on ihania ja miehekkäitä miehiä jotka "hössöttää" lapsistaan. :)

[QUOTE="Yh-äiti";25864683]Ratapölkky :laugh: :laugh: :laugh: Eiköhän se ole rataKISKO jota väännetään jos rautalanka ei riitä. :whistle:[/QUOTE]

Ei ole Yh- äitikään kovin suurella älyllä varustettu :D Oikeesti toi olo NOLO, mieti nyt hetken

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25864787:
Mitähän sä nyt höpiset, pysy asiassa jos on tarvetta jotain sanoa. Sinä näköjään yksi niistä kuka ei kykene kesustelemaan asiasta asiana menemättä sivupölkylle vai oliko se nyt raide :D

Hyvin pysyn asiassa, kiinnostaa näkemyksesi molemmista palstailevista sukupuolista, jos ajatuksesi palstailevista miehistä on noin yksinkertainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25863942:
Nii en mä tätä mitenkään pahalla tarkoittanut, jos joku niin edes käsitti. Tällainen kuva vaan tulee mihestä kuka on niin kiinnostunut,etä palstailee. Usein kuitenkin on niin, että ne lapsistaan hössöttävät mihet on himan omalaatuisia "nyhveröitä" mitä nainen pyörittää.

Tuo on vain oma rajallinen maailmankuvasi.

[QUOTE="vieras";25864820]Tuo on vain oma rajallinen maailmankuvasi.[/QUOTE]

Heh, olenko sanonut sen olevan jonkun muun kuin minun :D Oi ja voih
Sinulle sopisi nimimerkiksi vaikkapa Järjen reimuvoitto :)

Itse en käy täällä ainakaan lapsikeskusteluiden takia, vaan ihan huvikseni muuten vaan. Tietysti joskus voin osallistua johonkin lapsiakin koskevaan jutusteluun, mutta enimmäkseen mua kiinnostaa muut aiheet.

Niin että varmaan moni mieskin voi täällä käydä, joka ei HÖSSÖTÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25864738:
Ei ole Yh- äitikään kovin suurella älyllä varustettu :D Oikeesti toi olo NOLO, mieti nyt hetken

Kyllä se olet sä jonka tässä nyt pitää miettiä. :D Ei se mikään ratapölkky ole mitä väännetään. :D Eikä väliviivan jälkeen tule välilyöntiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25864889:
En ole sanonut noinkaan. Nyt on pahasti lukutaidossa vikaa monella vai eikö luetun ymmärtäminen oikee ole hanskassa vai onko juurikin siellä. Hei haloooooo, missä mun hanskaaaaaooooooon??? :D

Kerro sitten, miksi ajattelet noin?
Millainen oma miehesi on?

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25864889:
En ole sanonut noinkaan. Nyt on pahasti lukutaidossa vikaa monella vai eikö luetun ymmärtäminen oikee ole hanskassa vai onko juurikin siellä. Hei haloooooo, missä mun hanskaaaaaooooooon??? :D

No mikä sua sitten hiertää, mikä on ongelma. Sitäpaitsi jos sulla on jo mies, mitä sen on väliä minkäsorttista miestä täällä käy.. ellet ole iskuaikeissa.

Ihmisiähän ne miehetkin on.

Palstalla on kiva näin miehenkin käydä, kun se on vaimolla auki. Kyllä täällä keskustellaan paljon asioista, joista mieskin voi olla perillä ja kiinnostunut. Ei tämä ole pelkästään kuukautis- ja haalaripalsta. Plajon käsitellään perheen taloutta, yhtesikunnallisia asioita ja kasvatusta. Jos nämä ovat vain naisille kuuluvia asioita, niin olen ymmärtänyt jotain väärin. Synnytyskeskusteluihin en näe järkeä ottaa osaa, mutta paljon täällä on mielenkiintoista. Lisään vielä, että olen hiukan keskimääräistä' iäkkäämpi, koulutettu, toisella kierroksella, uuspeheelline, joka tänäänkin tekee kotona etätyötä ja laittaa perheelle ruokaa ja pesen pyykit. Harrastan myös autoja, futaan aktiivisesti ikämiehissä, enkä meikkaa. No ei taida olla ihan järkevää, mutta maailmassa on monia kummallisia asioita - joillekin.

Itse en käy täällä ainakaan lapsikeskusteluiden takia, vaan ihan huvikseni muuten vaan. Tietysti joskus voin osallistua johonkin lapsiakin koskevaan jutusteluun, mutta enimmäkseen mua kiinnostaa muut aiheet.

Niin että varmaan moni mieskin voi täällä käydä, joka ei HÖSSÖTÄ.

Toivottavasti näin on,mutta ei kukaan mies ole sitä vielä mitenkään todistanut tässä. Ilmeisesti he haluavat,että tällainen käsitys heistä jää joillekkin tai no minulle. Eihän se paljon paina jos yksi on sitä mieltä,mutta ei se inusta olisi kivaa jos esim minun miehstäni ajateltaisiin näin mitenminä ajattelen.

No mikä sua sitten hiertää, mikä on ongelma. Sitäpaitsi jos sulla on jo mies, mitä sen on väliä minkäsorttista miestä täällä käy.. ellet ole iskuaikeissa.

Ihmisiähän ne miehetkin on.

En ole sanonut varsinaisesti mikään hiertää vaan minsuta se on vain haassua,että mieskin on täällä mammojen seassa keksustelemassa. Älä ota nyt nättiin nokkaasi tästä mitää suurempia paiseita :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan järkevää;25864924:
Toivottavasti näin on,mutta ei kukaan mies ole sitä vielä mitenkään todistanut tässä. Ilmeisesti he haluavat,että tällainen käsitys heistä jää joillekkin tai no minulle. Eihän se paljon paina jos yksi on sitä mieltä,mutta ei se inusta olisi kivaa jos esim minun miehstäni ajateltaisiin näin mitenminä ajattelen.

näytä nyt sitte yksikin viesti missä hössötän noista sun mainitsemista aiheista. :stick:

Mä en ole yhdenkään miehen nähnyt hössöttävän täällä ja en tajua mistä ap edes keksi tuollaisen. Kyllä palstan miehet osallistuvat aivan muihin ketjuihin kuin lapsista hössöttäviin.

[QUOTE="iskä";25864922]Palstalla on kiva näin miehenkin käydä, kun se on vaimolla auki. Kyllä täällä keskustellaan paljon asioista, joista mieskin voi olla perillä ja kiinnostunut. Ei tämä ole pelkästään kuukautis- ja haalaripalsta. Plajon käsitellään perheen taloutta, yhtesikunnallisia asioita ja kasvatusta. Jos nämä ovat vain naisille kuuluvia asioita, niin olen ymmärtänyt jotain väärin. Synnytyskeskusteluihin en näe järkeä ottaa osaa, mutta paljon täällä on mielenkiintoista. Lisään vielä, että olen hiukan keskimääräistä' iäkkäämpi, koulutettu, toisella kierroksella, uuspeheelline, joka tänäänkin tekee kotona etätyötä ja laittaa perheelle ruokaa ja pesen pyykit. Harrastan myös autoja, futaan aktiivisesti ikämiehissä, enkä meikkaa. No ei taida olla ihan järkevää, mutta maailmassa on monia kummallisia asioita - joillekin.[/QUOTE]

Osaan myös kirjoittaa, vaikka edelliseen tulikin kohtuuttomasti näppisvirheitä.

Yhteistyössä