Onko muita naisia joita korut ei kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Varmaan on, vai olenko ainoa? Joskus kesällä saatan laittaa jonkun rannekorun käteen jos muistan, useemmiten en. Onhan niitä ihan nättejä koruja, mut ei vaan jotenkin kiinnosta. Tuli vaan mieleen kun aina tunnutaan olettavan et kaikki naiset rakastaa koruja.

siis kahta sormusta käytän päivittäin, samoin eräänlaista kaulakorua...

Mut ei kaulakoru ole kokoaikaa kaulassa eikä sormukset sormissa..

mut enpäs omistakka muita koruja :) Rannekoruja en ole koskaan käyttän

Ei juuri kiinnosta. En myöskään jaksa päivittäin meikata enkä tykkää korkokengistä enkä käsilaukuista. Ei kaikilla varmaan nää asiat yhdisty.

Muakaan ei korkokengät kiinnosta. Ja en todellakaan välitä meikata päivittäin, välttämättä ees joka viikko. Laukut ehkä eniten nappaa, mut ei mitkään pikkuveskat. Välillä mieten et oonkohan jotenkin sit epänaisellinen. Mut sit taas oon myös sitä mieltä et ei sitä naisellisuutta tarvitse tehdä väkisin jotenkin ulkoisin keinoin. Kiljun kyllä jos nään hämähäkin. :D

Korvissa on kolme rengasta ja yks nappi, ne on aina. Kihla- ja vihkisormukset ovat kutistuneet vuosien varrella, niitä ei pysty käyttämään. Joskus kun lähden rilluttelemaan, laitan koruja, mut arkielämässä en käytä.

Käytän ainoastaan kihlasormusta. Oikein ärsyttää kun jotkut ostelevat lahjaksi koruja, esim. anoppi on ostanut minulle ties kuinka monet kalevala-korut. Koskaan en ole niitä käyttänyt. Joskus juhliin saatan jonkun korun laittaa (en kylläkään noita kalevala- juttuja), mutta arkena en käytä. Ovat hirmu epäkäytännöllisiä kun on pieniä lapsia.

En käytä ollenkaan, en edes omista. Kihlojakaan ei vaihdettu kun en pidä sormuksista :D

Sen sijaan korkokenkiä rrrrakastan ja käytän mielelläni mekkoja (yli polven). Joskus huomaan ihastelevani puuhelmiä, jotka voisivat sopia tyyliini. Ehkä iän myötä lämpenen niille.

Minä rakastan koruja :)
Aikanaan seurustelin yhden pojan kanssa ja silloinen anoppi kehui kuinka ei tykkää koruista ja ei ymmärrä kuinka joku voi niitä rakastaa jne.
Kuinka ollakkaan :D kun me erosimme niin näin kyseisen äitin ostamassa koruja (olin kelloliikkeessä samaan aikaan toisellapuolen hyllyä,joten ei heti huomannut minua)
Kehui niin myyjälle kuinka rakastaa koruja ja kuinka hän haluaa ostaa nyt muutamat kaulakorut kuin ranneketjutkin :)
Tulin siihen ex anoppini viereen ja kysyin että kuinka s se mieli on muuttunut koruja kohtaan kun ennen aina niitä vihasit minulla kun minulla oli kaulakorun lisäksi korvikset ja ranneketju :D
Arvaa oliko kyseinen ex anoppikokelas hiukan nolo :D :D

Muutenkin kyseinen ihminen haukkui kaikkien pukeutumistyylit ym ja sitten kun pääsi niistä eroon hän alkoi mm pukeutua ja sisustaa kotiaan juuri samalla tavalla kuin se edellinen tuttava jonka kanssa oli ennen ystävää..

En käytä mitään koruja koska saan kaikesta allergiareaktion. Joskus juhliin pistän, mutta pidempään en voi käyttää. Korkkareillakaan en osaa kävellä yhtään, yli 2cm korko on mulle jo korkkari. :D

Mekkoja käytän kans. Etenkin kesällä. Talvella joskus kans hameita, tosin tänä talvena en jaksanut ettiä kivan näkösiä talvisaappaita ni hameet sitten jäi. Eli sikäli jotain naisellistakin. Tosin jotkut mekot taitaa olla enempi tyttömäisiä.

Jos laitan korvikset korviin niin ne unohtuu siihen useammaksi kuukaudeksi ennen kuin vaihdan.. jos vaihdan.

Käsilaukku on sama ollut jo 2vuotta, tykkään siitä ja toimii.. Miten joillakin on edes tilaa niille laukku ja kenkäkokoelmille.

Itse tykkäisin joskus pitää jotain polvipituisia tai pitkiä rennohkon tyylisiä hameita tai mekkoja, mutta jalkani on niin hirveän mukavuudenhaluiset, että en löydä todellakaan helposti niihin sopivia kenkiä ja ihan roiseissa lenkkareissa tai maihareissa en sentään halua hametta käyttää.

onneksi miehelleni ei ole tärkeää, etä näyttäisi ulkoisesti klassisen naiselliselta, hän pitää minusta juuri tällaisena:)

Mä kyllä periaatteessa tykkäisin koruista.

Nykyiseen työhön vaan ei oikein toi korujen käyttö sovi. Ne on tiellä, hiertää, niiden alle tarttuu paskaa tai ne jää kiinni johonkin. Kihla-, ja vihkisormuksen laitan sormeen jos muistan, kun lähden johonkin ihmisten ilmoille.
Kielikoru mulla on aina, siinäpä ne sitten.

Minä rakastan koruja :)
Aikanaan seurustelin yhden pojan kanssa ja silloinen anoppi kehui kuinka ei tykkää koruista ja ei ymmärrä kuinka joku voi niitä rakastaa jne.
Kuinka ollakkaan :D kun me erosimme niin näin kyseisen äitin ostamassa koruja (olin kelloliikkeessä samaan aikaan toisellapuolen hyllyä,joten ei heti huomannut minua)
Kehui niin myyjälle kuinka rakastaa koruja ja kuinka hän haluaa ostaa nyt muutamat kaulakorut kuin ranneketjutkin :)
Tulin siihen ex anoppini viereen ja kysyin että kuinka s se mieli on muuttunut koruja kohtaan kun ennen aina niitä vihasit minulla kun minulla oli kaulakorun lisäksi korvikset ja ranneketju :D
Arvaa oliko kyseinen ex anoppikokelas hiukan nolo :D :D

Muutenkin kyseinen ihminen haukkui kaikkien pukeutumistyylit ym ja sitten kun pääsi niistä eroon hän alkoi mm pukeutua ja sisustaa kotiaan juuri samalla tavalla kuin se edellinen tuttava jonka kanssa oli ennen ystävää..

Mä en kehu etten tykkää koruista, ihan kivoja ja nättejähän ne on, ei vaan tule ite käytettyä. En ollenkaan väitä ettenkö joskus vois viel hurahtaa koruihin. Ostinpa jopa viime kesänä keskiaikamarkkinoilta kaksi rannekorua. Mut ylipäätään mun on ihan turha ostella koruja, koska en niitä sit kuitenkaan osaa käyttää.

Mua kyllä kiinnostaa, tykkään kovasti tehdä erilaisia koruja, mutta jotenkin en osaa enää itse niitä käyttää :/ Mulla on kaksi lävistystä ja siihen jää meikäläisen korut.. Tänään just kokeilin meneekö korvissa olevista rei'istä vielä koru läpi ja menihän se, treeneihin kun ottaa aina kaikki pois niin ei paljon kiinnosta kuutta korvista räveltää monta kertaa viikossa ees taas.. Sormuksiakaan käytä kun ne joitain kuukausia sitten unohtuivat yöpöydän laatikkoon ja jäivät sinne. Harvakseltaan ranteessa tai kaulassa joku oma tekele :)

Yhteistyössä