Opiskelukaverini ilmeisesti luulee minun ihastuneen häneen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loisteputki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loisteputki

Vieras
On alkanut käyttäytyä kummallisesti, ja se mikä fiilis itselle tulee että just samanlaista käytöstä on itselläni varmaan ollut, jos joku on ollut ihastunut minuun ja tunne ei ole ollut molemminpuolinen. Siis jos tajuatte mitä tarkoitan :D . Jotenkin hänen käytöksestään tulee sellainen olo, ikään kuin hän yrittäisi ottaa etäisyyttä minuun, ja jotenkin kavahtaa minua.

Nyt kahden päivän aikana olen myös huomannut että monta kertaa on tuijottanut minua. Sitten kun katson kohti, niin säpsähtää äkkiä pois. Pitäisikö minun sanoa sille reppanalle, että älä pelkää? :D En tajua mistä tämä yhtäkkinen muutos nyt on taas tullut. En mielestäni ole käyttäytynyt mitenkään kummallisesti.

Vaikka ehkä köyrittekin eri sarjassa, niin mies suhtautuu naiseen kokonaisuutena ja on varmaankin ihastunut sinuun. Nainenhan taasen usein välittää eniten miehen kukkarosta ja muut asiat ovat vähemmän tärkeitä. Tämä ei koske ap:tä.

Se selviää vaan ajan kanssa. Tuollainen käytös nyt voi johtua miljoonasta asiasta. Voi olla jotain omassa elämässä, joka vaikuttaa käytökseen, tai voi olla loukkaantunut jostain tai voi olla vaan sattumaa tai sitten voi olla että sinä havaitset ja tarkkailet jotenkin eritavalla nyt häntä.