V
"vieras"
Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Keitä ja heräsivätkö kesken seksin? Entä oletko ollut samassa huoneessa/sängyssä nukkumassa, jossa joku pari on sekstannut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen harrastellu eikä tiettävästi ole heränny. Ja olen kyllä todistanukki moista useampaanki otteeseen.
Kyllä molempiin kysymyksiin, yleensä ollut kavereita muut huoneessa olijat ja nukuttu samassa sängyssä kaikki. Ei tuossa mielestäni ole mitään ihmeellistä. Toki kaikki ovat olleet aikuisia.
Mie olen kerran herännyt yhden kesämökin sohvalta aamulla ja huomannut että kaksi tyttöä "painiskelee" siellä olohuoneen lattialla.Itse en ole moiseen ryhtynyt, mutta olen itse joutunut lopulta siirtymään olohuoneen sohvalle sängystä, jossa kaksi miestä ryhtyi harrastamaan seksiä sen jälkeen kun olin käynyt siihen nukkumaan.
Ei mun piireissä mitenkään yleistä noin harrastuspohjalta, mutta en mä nyt toisaalta siitä erityisesti traumatisoitunutkaan... Otti kupoliin lähinnä ku meni yöunet pilalle, jälkeenpäin on lähinnä huvittanut. Ensin sinnillä pysyin paikallani ja ajattelin, että "kele, en tästä lähde kun olin tässä ekana", mutta sitten se subina oleva rupesi kiihkoissaan potkimaan mua ja multa lopulta paloi käpy![]()