G: Oletko harrastanut seksiä niin, että samassa huoneessa/sängyssä on nukkunut muita aikuisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Keitä ja heräsivätkö kesken seksin? Entä oletko ollut samassa huoneessa/sängyssä nukkumassa, jossa joku pari on sekstannut?

Itse en ole harrastanut seksiä, jos huoneessa on ollut muita nukkumassa tai hereillä. Ei ole ollut aikuisia eikä lapsia. Enkä ole koskaan herännyt siihen, että joku olisi harrastanut seksiä samassa huoneessa.

Juu-u nyxän kanssa ja sen exä oli samassa huoneessa. En tiedä heräskö tais olla niin tiltissä ettei :p
Onhan noita opiskelu aikoina sattunu kaikenlaista :p Todistanutkin olen moista tapahtumaa...

Kyllä molempiin kysymyksiin, yleensä ollut kavereita muut huoneessa olijat ja nukuttu samassa sängyssä kaikki. Ei tuossa mielestäni ole mitään ihmeellistä. Toki kaikki ovat olleet aikuisia.

Kyllä molempiin kysymyksiin, yleensä ollut kavereita muut huoneessa olijat ja nukuttu samassa sängyssä kaikki. Ei tuossa mielestäni ole mitään ihmeellistä. Toki kaikki ovat olleet aikuisia.

Mä olen aika konservatiivinen enkä tykkäisi, jos joku sekstaisi samassa huoneessa, etenkään samassa pedissä. Minäkin menen aina toiseen huoneeseen, jos talossa on muita. Taitaa olla aika ihmiskohtainen juttu.

No en todellakaan. Mä haluan yksityisyyttä siihen tilanteeseen enkä todellakaan halua kuunnella ja/tai katsoa muiden sekstaamista.

Joo olen aikuinen ihminen, mutta seksiä haluan harrastaa rauhassa. Mun mielestä todella tyhmiä ihmisiä jotka tekevät tuollaista välittämättä muista. Kaikkia ei todellakaan kiinnosta todistaa muiden sekstailuja.

Ja ei, en ole estynyt seksin suhteen kun sitä miehen kanssa harrastan. Mua ei vain kiinnosta julkistaa mun panemista livenä kaikille.

[QUOTE="Kipa";25877040]No en todellakaan. Mä haluan yksityisyyttä siihen tilanteeseen enkä todellakaan halua kuunnella ja/tai katsoa muiden sekstaamista.

Joo olen aikuinen ihminen, mutta seksiä haluan harrastaa rauhassa. Mun mielestä todella tyhmiä ihmisiä jotka tekevät tuollaista välittämättä muista. Kaikkia ei todellakaan kiinnosta todistaa muiden sekstailuja.

Ja ei, en ole estynyt seksin suhteen kun sitä miehen kanssa harrastan. Mua ei vain kiinnosta julkistaa mun panemista livenä kaikille.[/QUOTE]

Minustakin on epäkohteliasta ja väärin muita kohtaan ellei kaikki ole tietoisia asiasta ja olla varmoja, että se on okei.

Itse en ole moiseen ryhtynyt, mutta olen itse joutunut lopulta siirtymään olohuoneen sohvalle sängystä, jossa kaksi miestä ryhtyi harrastamaan seksiä sen jälkeen kun olin käynyt siihen nukkumaan.

[QUOTE="vieras";25877096]Olen. Ei toivottavasti herännyt, ei ainakaan osoittanut merkkejä heräämisestä, mutta toisaalta jos itse heräisin, niin yrittäisin vain leikkiä nukkuvaa... :whistle:[/QUOTE]

Mä taas en esittäisi nukkuvaa vaan ärähtäisin, että menkää muualle panemaan saatana.

[QUOTE="Kipa";25877172]Mä taas en esittäisi nukkuvaa vaan ärähtäisin, että menkää muualle panemaan saatana.[/QUOTE]

Täytyy toivoa, että huonekaveri oli samanlainen kuin sinä. Silloin voin olettaa, että hän nukkui autuaan tietämättömänä. :D

[QUOTE="vieras";25876880]Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Keitä ja heräsivätkö kesken seksin? Entä oletko ollut samassa huoneessa/sängyssä nukkumassa, jossa joku pari on sekstannut?[/QUOTE]

Olen ja olen.
Olen heittänyt kaveria kumisaappaalla sinä yönä jolloin hänen oman väitteensä mukaan sai alkunsa kaverin ja puolisonsa kaksospojat. On kuulemma saappaani syy, että pojat (nyt jo aikuisia, fiksuja miehiä) ovat isänsä mielestä "tyhmiä kuin saappaat".

:)

• Tykkää
Reactions: eras, vierailija
Onko tuo ollut piireissänne ihan normaalia kaikille? Meinaan aika härskiä samalla sohvalla/sängyllä, jos se nukkuva ei asiasta tykkää, kuten tuossa yhdessä viestissä.

Ei mun piireissä mitenkään yleistä noin harrastuspohjalta, mutta en mä nyt toisaalta siitä erityisesti traumatisoitunutkaan... Otti kupoliin lähinnä ku meni yöunet pilalle, jälkeenpäin on lähinnä huvittanut. Ensin sinnillä pysyin paikallani ja ajattelin, että "kele, en tästä lähde kun olin tässä ekana", mutta sitten se subina oleva rupesi kiihkoissaan potkimaan mua ja multa lopulta paloi käpy :D

Ei mun piireissä mitenkään yleistä noin harrastuspohjalta, mutta en mä nyt toisaalta siitä erityisesti traumatisoitunutkaan... Otti kupoliin lähinnä ku meni yöunet pilalle, jälkeenpäin on lähinnä huvittanut. Ensin sinnillä pysyin paikallani ja ajattelin, että "kele, en tästä lähde kun olin tässä ekana", mutta sitten se subina oleva rupesi kiihkoissaan potkimaan mua ja multa lopulta paloi käpy :D

Tahallaan taisivat juuri sinun vieressäsi sitä harrastaa. Kun kerran nukuit siinä ensin. Vähän törkeää minusta.

Juu, niin että on nukkunu ja ei oo heränny, silleen että on heränny, silleen et on ollu valveilla alunperinkin ja sillain et toinen pari on pannut vieressä :D Nuorena ei kauheesti kainosteltu :D

Yhteistyössä