Raiskaukset Suomessa – ”Ulkomaalaisten osuus pistää silmään”

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jii Pee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pssst. Kaakkois-Turkissa asuu lähinnä kurdeja, ja kunniamurhat on kurdikulttuurin ongelma Turkissa. Ei tosin tee asiasta sen vähemmän kamalaa. Enkä oo rasisti vaikka tuon tosiasian ääneen sanoinkin. Yksi maa, kaksi kansaa, kaksi eri kulttuuria.

Tuolle porvoolaiselle yhdys sana ja oikein kirjoitus allerkikolle toteaisin, että tietäisitpä vaan mitä se sinunkin mehmettisi siellä todenäköisesti touhuaa, kun et ole paikalla. Joihinkin naisiin uppoaa se "olet enkelini, olet kaunein nainen ketä olen koskaan tavannut"- löpinä, isoon osaan taas ei...Pidä mielessä se, että jos asuu ja elää karkkikaupassa, niin todennäköisesti myös maistelee karkkeja jos jonkinmoisesta kiposta, vaikka sanoisikin pitävänsä vain Fazerin sinisestä.

Oot kyllä aikamoinen rasisti.:x
 
Tuolle porvoolaiselle yhdys sana ja oikein kirjoitus allerkikolle toteaisin, että tietäisitpä vaan mitä se sinunkin mehmettisi siellä todenäköisesti touhuaa, kun et ole paikalla. Joihinkin naisiin uppoaa se "olet enkelini, olet kaunein nainen ketä olen koskaan tavannut"- löpinä, isoon osaan taas ei...Pidä mielessä se, että jos asuu ja elää karkkikaupassa, niin todennäköisesti myös maistelee karkkeja jos jonkinmoisesta kiposta, vaikka sanoisikin pitävänsä vain Fazerin sinisestä.

Ja Suomessa ulkomaalaiset saavat piparia paljon helpommin kuin kantasuomalaiset. Moni ulkomaalainen tästä aika ajoin mainitsee kuinka helposti tässä maassa irtoaa, omassa maassa flaksi ei todellakaan ole samanlaista.
 
[QUOTE="vieras";25878933]Onko tehty muuta kuin vaadittu?[/QUOTE]

Tunnetko lainsäädäntöprosessin? Se ei valitettavasti ole yhden päivän juttu, mutta asia on siis jo valmisteilla, jos yhtään seurasit uutisia eilen. Jostakin se on pakko aloittaa, eikö?
 
Minusta olisi hyvä ruveta miettimään muitakin keinoja kuin rangaistusten kiristämistä, mikä toki on ihan hyvä asia jos rangaistukset kovenevat. Miten saisimme ennaltaehkäistyä näitä raiskauksia paremmin, sitäkin olisi syytä ruveta miettimään.

Onko sinulla miehenä (oletan, että olet mies) hyviä ehdotuksia siitä, miten raiskaavat miehet saataisiin kuriin?
 
[QUOTE="vieras";25879008]Saavat helpommin piparia? Miten se nyt liittyy yhtään mihinkään?[/QUOTE]

No ulkomaalaisen miehen houkutukset tässä maassa ovat suuria. Näin se on monilla suomalaisilla miehillä jotka menevät ulkomaille, sillä suomalainen mies on kovassa huudossa ulkomailla.

Se on ihan faktajuttu, että jokaisessa maassa kotimaan miehet ovat kaikista mollatuimpia ja heille irtoaa piparia paljon huonommin kun menet johonkin muuhun maahan.

Enkä nyt puhu mistään maksullisesta seksistä.
 
No ulkomaalaisen miehen houkutukset tässä maassa ovat suuria. Näin se on monilla suomalaisilla miehillä jotka menevät ulkomaille, sillä suomalainen mies on kovassa huudossa ulkomailla.

Se on ihan faktajuttu, että jokaisessa maassa kotimaan miehet ovat kaikista mollatuimpia ja heille irtoaa piparia paljon huonommin kun menet johonkin muuhun maahan.

Enkä nyt puhu mistään maksullisesta seksistä.

En edelleenkään tajua miten tämä liittyy ketjun aiheeseen millään tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
No ulkomaalaisen miehen houkutukset tässä maassa ovat suuria. Näin se on monilla suomalaisilla miehillä jotka menevät ulkomaille, sillä suomalainen mies on kovassa huudossa ulkomailla.

Se on ihan faktajuttu, että jokaisessa maassa kotimaan miehet ovat kaikista mollatuimpia ja heille irtoaa piparia paljon huonommin kun menet johonkin muuhun maahan.

Enkä nyt puhu mistään maksullisesta seksistä.
Mutta raiskaushan on väkivaltaa, alistamista.

Piparin saaminen helpolla on ihan toinen juttu.

Jos ne liittyisivät toisiinsa, niin silloinhan ulkkismiehen ei pitäisi Suomessa raiskata, kun piparia saa muutenkin tuosta vaan...
 
Lakihan mahdollistaa nyt jo paljon kovemmat raiskaukset, kyse on tuomioistuinten yleisestä käytännöstä että rangaistuksissa käytetään sitä asteikon lievempää puolta. Oikeuslaitos taas on irrallaan valtiosta, eli valtio ei voi määrät tuomioistuinten käytäntöjä. Siksi aina hämästelen kun halutaan kovempia tuomioita ja addressit luovutetaan ministereille, jotka eivät voi mitenkään vaikuttaa asiaan! Tuomioistuimet toimivat lain puitteissa itse parhaaksi katsomallaan tavalla, ja Suomen tuomioistuimet tuomitsevat rangaistusasteikon alapäästä.
 

Yhteistyössä