E
"Eeva"
Vieras
Painiskelen tässä hankalan asian kanssa ja toivoisin saavani mielipiteitä. Mies tehnyt pikavippi ym velkaa ennen meidän seurustelua yli 20 000 edestä. Kun alettiin seurustella niin sain miehen menemään velkaneuvojalle ja valtio takasi lainan ja näin asiaan saatiin tolkku ja nyt mies maksaa kuukausittain aika tuntuvaa summaa pankille takaisin.
Olen ollut tässä kotona yhteisen lapsemme kanssa ja kesällä olisi paluu työmaalle. Olen miettinyt jos auttaisin miestä maksamaan nopeammin lainan niin saisimme sen vuodessa pois. Toisaalta mietin, että kun mies on sen itsekseen tehnyt(elänyt vaan "mukavaa" elämää) niin maksakoon kanssa poiskin... Mitä mieltä te olette ja mitä itse tekisitte?
Olen ollut tässä kotona yhteisen lapsemme kanssa ja kesällä olisi paluu työmaalle. Olen miettinyt jos auttaisin miestä maksamaan nopeammin lainan niin saisimme sen vuodessa pois. Toisaalta mietin, että kun mies on sen itsekseen tehnyt(elänyt vaan "mukavaa" elämää) niin maksakoon kanssa poiskin... Mitä mieltä te olette ja mitä itse tekisitte?