Iholla: Reino Nordin vaikuttaa ihanalta puolisolta <3 NOOT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nimetön"

Vieras
Miks sen pitää koko ajan hokea vittua ym. ja vielä lapsen kuullen! Ällöttävää.

Ja sitten se sanoo vaimoaan ääliön näköseks jne. Ja Maria vain hymistelee, hymyilee ja lässyttää. Mikä saa naisen tyytymään tollaseen öykkäriin?

Tosi tasapainoinen ja harmonisen oloinen pariskunta :D

Ja joo, sarja ei varmaa kerro koko totuutta ja luultavasti Reinosta on leikattu kaikki pahimmat pätkät mukaan, että saatais draamaa, mut silti.

Muuten on mukava ja mielenkiintoinen sarja Iholla.

hehe... moni varmaan järkyttys ku välillä kuulis jä näkis meidän perhe-elämää.. xD kiroillaan (lapsi tosin vielä pieni vauva), haukutaa toisiamme sekä tosissaan (riidellessä) että läpällä. Ukko kerran leikillään veti autossa mua tukasta (suudellakseen) ja olisitte nähny vierestä kävelleen vanhemman herran ilmeen! xDD naurettii molemmat ku tajuttii että mitä se ukko on aatellu ku ei nähny sitä meidän suutelua, vaan vain sen hiuksista repimisen.. Ja meillä on oikeesti ihana suhde kaikkine arjen säröineen.

Mun mielestä moni ottaa vähän turhan liian vakavasti nuo Reinon puheet, en toki puolustele rumaa kielenkäyttöä varsinkaan lasten kuullen, mutta sanoisin että tuo on aika "normaalia" arkea suomalaisessa perheessä :D Hermot varmasti kireänä molemmilla anopin luona asumisesta ja talon rakentamisesta, tuo on vaan niiden tyyli olla. En usko muutenkaan Reinon haukkuneen tätä tosissaan tai Marian vahingoittaneen mielensä sen puheista.

Normaalia arkea suomalaisessa perheessä?? Oletteko te nyt ihan tosissanne??
Noin minäkin luulin pitkään. Mieheni oli kuin Reino. Haukkui, manaili, valitti, oli negatiivinen. Minä olin onnellinen (eli siis kuvittelin niin), vähän väliä tosin ihmettelin kun olin flunssassa ja väsytti, enkä oikein jaksanut täysillä harrastaa, tai oikein muutakaan. Mutta luulin, että se on ihan normaalia.
Kunnes pääsin pois ja läysin oikean miehen. Miehen joka ei KOSKAAN hauku, tai sano pahaa sanaa. Miehen joka nauraa ja on positiivinen. Jokapitää meidän koko perhettä hyvänä! Ei mitään negatiivista koskaan. Huomioi ja välittää. Ei valita. Kummasti minullakin muuttui käsitykset onnellisuudesta. Niin ja ne flunssat ym somaattiset oireet katosivat taikaiskusta... kumma juttu ;)

• Tykkää
Reactions: The Maiden
Joo enpä sanoisi että jatkuva kiroilu ja tappelu on mitenkään normaalia. Yhdessäkään meidän tuttavaperheessä tai sukulaisperheessä ei kiroilla, paitsi vahingon sattuessa jotain perhanaa. Me ei tapella kuin ehkä kerran kuussa jostain vähäpätöisestä jutusta ja lasten nähden ei todellakaan haukuta toisiamme.

Tykkään tästä ohjelmasta!! Mutta tuo Reino.. yyh! Yritin miettiä siltä kannalta, että pätkistä on valittu ja leikattu juuri ne pahimmat, mutta silti.. Mun mies ei ikinä puhu minulle tuolla tavalla. Tottakai meilläkin riidellään eikä todellakaan ole mitenkään auvoisaa eloa aina, mutta ei noin saa puhua vaimolleen. En tajua miten sen vaimo jaksaa kuunnella tuollaista, olla vaan hiljaa ja hymistellä :O

Onko se Saara täysin suomalainen? Puhui jännästi..

Minullakin nousi niskakarvat pystyyn Reinon käytöksestä. Exäni oli samanlainen...aina haukku, huusi vittua, manipuloi. Kuvittelin myös sitä normaaliksi....itseä välillä kuitenkin ahdisti se negatiivinen käytös. Erosin 4 vuoden jälkeen tästä exästä ja mies joka minulla on nykyään, on aivan vastakohta. 3 vuoden jälkeen ei kertaakaan ole sättinyt, haistattanut vittua ja kohdellut ikävästi. Aina niin kiltti minua kohtaan. Ikinä en enää sellaista miestä halua, mikä exäni oli.

On normallia tapella arjen keskellä ja mennä välillä yli äyräiden, mutta jos mieheni alkaisi haukkumaan minua sanoilla vitun tyhmä jne. olisi minun aika vaihtaa nopeasti miestä.

idea sarjasta oli hyvä.Harmi vaan että valitsivat tuon tuloluokan jengiä ohjelmaan.Näkee jo kaupungin alueista millä valitut asuvat.Varmasti ovat tuottajien tutun tuttuja.
Olisin kaivannut enemmän rosoa.

[QUOTE="vieras";25889135]Iltalehdessä oli, että Reino Nordinin tunnustus johti aviokriisiin. Mikä tää tunnustus oli?[/QUOTE]

Jutun perusteella pettämistunnustus, mutta en tiedä.

[QUOTE="Vierailija";25888038]Mun mielestä moni ottaa vähän turhan liian vakavasti nuo Reinon puheet, en toki puolustele rumaa kielenkäyttöä varsinkaan lasten kuullen, mutta sanoisin että tuo on aika "normaalia" arkea suomalaisessa perheessä :D Hermot varmasti kireänä molemmilla anopin luona asumisesta ja talon rakentamisesta, tuo on vaan niiden tyyli olla. En usko muutenkaan Reinon haukkuneen tätä tosissaan tai Marian vahingoittaneen mielensä sen puheista.[/QUOTE]

On varmasti normaalia monellekin naiselle. Mutta itse kyllä vaadin parempaa kohtelua, joten tuollainen kyllä lähinnä järkyttää. Jos mieheni (oli sitten miten hermostunut tahansa) koko päivän jauhaisi minulle tyyliin "vitun idiootti", niin mies olisi kyllä varsin pian entinen mies.

En ole vielä nähnyt sarjaa, luin vain jutun MeNaisista. Sen perusteella jo tulee tasapainoton vaikutelma oikeastaan molemmista. Nainen riippuvainen, mies tyypillinen itsekeskeinen taiteilija Ja kun se rakkaus on niin hirveän voimakasta, että ei se ole ihme, kun räiskyy. No ei se rakkauden määrästä ole kiinni, vaan siitä ettei suhteessa tai sen osapuolilla ole kaikki kunnossa.

[QUOTE="vieras";25889416] Ja kun se rakkaus on niin hirveän voimakasta, että ei se ole ihme, kun räiskyy. [/QUOTE]

:D Tuolla perusteellahan Matti ja Mervi olivat sitten oikea unelmapari, heillä räiskyi ihan ilotulituksen lailla. Samoin kuin Saana ja Jussi Parviainen, räiskyntää ja käänteitä on riittänyt.

Yhteistyössä