saa nähdä, miten nuo kermavaahdosta & mansikkamehusta villiintyneet mukelot saa nukkumaan
viime kesänä vastaavassa tilanteessa riekkuivat yöpuvuissa pihalla puoleen yöhön
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Letut on jees, odottelen kovasti milloin tässä pääsee taas grillailemaanKun ei ihan vielä viitti.
Aina on loistava sää grillata..meillä on grillikausi jo avattu tänä vuonna. =)
Itseasiassa sellasta kun sokerihumala ei ole olemassa.
Katsoin kerran jonkun ohjelman aiheesta ja sokeria syöneet lapset itseasiassa olivat testitilanteessa rauhallisempia kuin ne jotka eiolleet sokeria syöneet. Minusta oli jännä juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja MörriMöykkyMutsi;25926427:mielenkintoinen tuo väite, ettei sokerihumalaa ole olemassa sillä itse olen kerran elämässäni ollut kunnon sokerihumalassa. söin kylässä paljon herkkuja ja paluumatkalla olin kännissä kuin ankka.. vaikka olin juonut vain teetä ! lähtiessä en saanut edes tennareita jalkoihin ja piti taluttaa pyörää, kun ajoin tien reunasta toiseen
Ne muut asiat ovat ne olosuhteet, joissa sokeria syödään. Onko tunnelma rauhallinen vai riehakas? Onko esim. lastenkutsuilla ohjelmassa rauhallista piirtelyä ja keskustelua vai pomppimista musiikin tahtiin? Ne ovat se selittävä olosuhde.