Mua niin ottaa päähän kun mies lähtee jonnekkin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaajaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jaajaa"

Vieras
Kehtaa valittaa mulle kun en päästä häntä mihinkään. Tai siis kun alan aina valittaa jos hän lähtee. No on se perkele kumma kun joka kerta kun hän johonkin lähtee, "lähden kavereiden kanssa kahville". Menee aina monta tuntia, ei vastaa puhelimeen ja yleensä tulee sitten kännissä kotiin. Sitten jos sanon tästä juomisesta jotain niin alkaa se marttyyripaska "en lähde sitten enää koskaan mihinkään, sinä pidät minua vankina, sen kerran kun jossain käyn ja pari kaljaa juon". Jotkun naiset hyväksyvät sen pari kaljaa, mutta mua ällöttää jos mies haisee kaljalle. Ja jos ei olla erikseen sovittu että lähtee ottamaan niin silloin sitä kaljaa ei jumalauta juoda!! En minäkään lähde aamusta kavereiden kanssa kahville ja tule kaljanhuuruisena kotiin.

Huh, tuntuipas hyvälle kun sain purkaa. Mutta kyllä on taas ukolla turpakäräjät kun kotiin tulee.

No oletpa sitten oivan miehen itsellesi valinnut! Kannattaisiko tutustua toisiinsa vähän tarkemmin ennen kuin aletaan olla yhdessä niin välttyisi monelta tyhjänpäiväiseltä konfliktilta?

Kun en voi yhtään luottaa ettei tulisi kännissä kotiin. Mä koitan elää niin että meille jäisi pienistä rahoista jotain säästöönkin tai saataisiin lasten tileille laitettua, niin toinen käyttää kyllä jokaisen ylimääräisen pennin ja enemmänkin kaljaan!

Puhu silloin kun ukko on selvä. Sopikaa säännöstä, että silloin kun on kertonut toduuden, et huuda, mutta jos valehtelee, siitä tulee huutoa! Muutaman kerran kun on saanut huudotta tulla kotiin, voi vetoomuksella "ethän tänään mene" olla jo jotain hyötyä. Olet silloin päästänyt hänet ryyppäämään, joten vastavuoroisesti hän voi joskus jäädä kotiin. Mutta ota mies lämpimästi vastaan niin voimistaa tehoa! ;)

[QUOTE="vieras";26024135]No oletpa sitten oivan miehen itsellesi valinnut! Kannattaisiko tutustua toisiinsa vähän tarkemmin ennen kuin aletaan olla yhdessä niin välttyisi monelta tyhjänpäiväiseltä konfliktilta?[/QUOTE]

Kyllä mä tasan tiesin millainen tuo on. Se ei vaan ennen haitannut, lasten saamisen jälkeen on alkanut haittaamaan.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="jaajaa";26024151]Kyllä mä tasan tiesin millainen tuo on. Se ei vaan ennen haitannut, lasten saamisen jälkeen on alkanut haittaamaan.[/QUOTE]

No, sitten on turha kitistä koska olet tietoisen valinnan tehnyt. Nyt saat elellä sen asian kanssa ja vedät myös lapset mukaan siihen. Upea perheidylli.

[QUOTE="vieras";26024166]No, sitten on turha kitistä koska olet tietoisen valinnan tehnyt. Nyt saat elellä sen asian kanssa ja vedät myös lapset mukaan siihen. Upea perheidylli.[/QUOTE]

Tiesinhän ettei tänne ois pitäny kirjottaa. Muutenkin paska olo ja täältä sitä saa vaan lisää. Mä en vedä mun lapsia mihinkään! Mä en missään edes keronut kuinka usein tätä käy. Ja varmasti monet lapset JOSKUS näkevät toisen vanhempansa humalassa ja mies ei välttämättä edes ole aina humalassa mutta haisee vain kaljalle ja se ällöttää mua. Mun lapset et tästä asiasta kärsi. Se vaan ärsyttää mua etten voi mieheen luottaa tässä asiassa. Kiitos vaan!

[QUOTE="jaajaa";26024182]Tiesinhän ettei tänne ois pitäny kirjottaa. Muutenkin paska olo ja täältä sitä saa vaan lisää. Mä en vedä mun lapsia mihinkään! Mä en missään edes keronut kuinka usein tätä käy. Ja varmasti monet lapset JOSKUS näkevät toisen vanhempansa humalassa ja mies ei välttämättä edes ole aina humalassa mutta haisee vain kaljalle ja se ällöttää mua. Mun lapset et tästä asiasta kärsi. Se vaan ärsyttää mua etten voi mieheen luottaa tässä asiassa. Kiitos vaan![/QUOTE]

Tarkoitinkin, että vedät lapset mukaan tuohon kitinääsi jostain muutamasta oluesta, en syyllistänyt miestä mistään.

Mä vihaan tätä! En voi sanoa tästä miehelle koska hän suuttuu ja asia kääntyy aina niin että mä syytän itteäni tiukkapipoisuudesta ja pyytelen anteeksi. En haluaisi jättää miestä tämän takia, tätä tapahtuu noin kerran kuukaudessa. Mutta mua stressaa joka kerta kun hän lähtee jonnekkin. Käydään terapiassakin tämän asian takia. Mä ansaitsisin miehen keneen voin luottaa ja kuka kunnioittaa minua ja meidän perhettä. En vaan jaksa aloittaa kaikkea alusta enkä halua että lapset joutuvat eroon isästään.

[QUOTE="jaajaa";26024212]Mä vihaan tätä! En voi sanoa tästä miehelle koska hän suuttuu ja asia kääntyy aina niin että mä syytän itteäni tiukkapipoisuudesta ja pyytelen anteeksi. En haluaisi jättää miestä tämän takia, tätä tapahtuu noin kerran kuukaudessa. Mutta mua stressaa joka kerta kun hän lähtee jonnekkin. Käydään terapiassakin tämän asian takia. Mä ansaitsisin miehen keneen voin luottaa ja kuka kunnioittaa minua ja meidän perhettä. En vaan jaksa aloittaa kaikkea alusta enkä halua että lapset joutuvat eroon isästään.[/QUOTE]

Siis suutut siitä, että mies ottaa kuukaudessa muutaman oluen ja tulee niille haisten kotiin? Voi veljet. Sinä tässä olet terapian tarpeessa.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Tuntuu ettei kukaan puolusta mua. Anoppikin vaan hissuttelee miestäni ja sanoo mulle etten saa valittaa miehelle ettei hän suutu, tai minun ei kannata lähteä mihinkään ettei miehen tarvitse suuttua minulle ja lähteä juomaan.

[QUOTE="vieras";26024220]Siis suutut siitä, että mies ottaa kuukaudessa muutaman oluen ja tulee niille haisten kotiin? Voi veljet. Sinä tässä olet terapian tarpeessa.[/QUOTE]

Noin se mieskin sanoo. Mun mielestä vaan ei ole normaalia että lähdetään aamu yhdeksältä juomaan kaljaa ja sitten tullaan kotiin. Vaikka se tapahtuukin vain kerran kuussa.

[QUOTE="jaajaa";26024219]Sanos muuta. Ja lähti jo ennen yhdeksää.[/QUOTE]

No enpä tuollaista katselis. Ei ole normaalia dokailla tähän aikaan, normaalisti ihmiset lähtevät iltaisin ottamaan sen muutaman, jos lähtevät. Alkoholismilta tuollainen vaikuttaa. Kuinka usein ottaa?

[QUOTE="jaajaa";26024236]Noin se mieskin sanoo. Mun mielestä vaan ei ole normaalia että lähdetään aamu yhdeksältä juomaan kaljaa ja sitten tullaan kotiin. Vaikka se tapahtuukin vain kerran kuussa.[/QUOTE]

Mitä ihmeen väliä sillä on, moneltako ne oluet juo?

[QUOTE="vieras";26024242]No enpä tuollaista katselis. Ei ole normaalia dokailla tähän aikaan, normaalisti ihmiset lähtevät iltaisin ottamaan sen muutaman, jos lähtevät. Alkoholismilta tuollainen vaikuttaa. Kuinka usein ottaa?[/QUOTE]

Noin kerran kuussa kun saa rahaa. Tai no yleensä silloin juodaan kaksi päivää putkeen kunnolla, ei vaan sitä muutamaa. Nyt kinusi minulta rahaa että voi lähteä käymään kavereidensa kanssa.

Ja onhan hän vähentänyt, silloin kun tavattii joi oikeasti joka päivä, enkä itsekkään ymmärrä miksi häneen silloin rakastuin.

[QUOTE="jaajaa";26024256]Noin kerran kuussa kun saa rahaa. Tai no yleensä silloin juodaan kaksi päivää putkeen kunnolla, ei vaan sitä muutamaa. Nyt kinusi minulta rahaa että voi lähteä käymään kavereidensa kanssa.

Ja onhan hän vähentänyt, silloin kun tavattii joi oikeasti joka päivä, enkä itsekkään ymmärrä miksi häneen silloin rakastuin.[/QUOTE]

Oikeesti sun tarina muuttuu nyt ihan koko ajan. Anna jo olla.

• Tykkää
Reactions: Vanna ja lissukka.
ehkä teidän on sitten parempi lähteä eriteille. sä et omista toista ihmistä etkä voi päättää mite hän tekee. ei ihme jos miestäsi ahdistaa kun kontrolloit noin häntä, ei vissiin saa olla kavereidensa kanssa koskaan ilman että sulta tulee vähintäänkin 100puhelua tunnissa.

[QUOTE="vieras";26024249]Mitä ihmeen väliä sillä on, moneltako ne oluet juo?[/QUOTE]

Eikai sillä olekkaan. Muttakun en voi luottaa ettei se jäisi siihen muutamaan olueen. Koko ajan mietin että kohta se taas soittaa "no menekin kaverille vielä kai sä siellä pärjäät tän päivän." Ja siitä tiedän että saan pärjätä huomisenkin ja ne päivät mitä parantelee krapulaa. Toivottavasti tulee kohta kotiin niin tiedän ettei tänään lähde käsistä.

[QUOTE="vieras";26024268]Oikeesti sun tarina muuttuu nyt ihan koko ajan. Anna jo olla.[/QUOTE]

On vaan niin tuhautunut olo. Ja ajattelin että annetaan nyt sitten tulla kaikki kerran aloitinkin, ehkä se helpottaa mun oloa.

Yhteistyössä