Mun lapset ei ole sit tervetulleita nyksän pikkuserkun häihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Että näin taas tällä kertaa anoppi päätti informoida mua pelkkää kohteliaisuuttaan niin kuin hän itse sanoi. Ettei mun muka tarttis hävetä omia lapsosiani, jotka raahaisin sinne suvun keskelle. Kun ekahan tämä anoppi oli sitä mieltä, että en minäkään sinne ole kutsuttu koska kutsu oli vain mun raksulle eikä mulle. Mut eihän ne edes tiedä, että seukataan raksun kanssa niin miten ne olisivat voineet minut sinne kutsua? Tai mun lapsia? Jok tapauksessa häähumu alkakoon ja ehkä sieltä löytyy vinkkejä myös omiin häihin :heart: Ja sitä paitsi mun lapset ei ole olleet pitkään aikaan missään häissä, että taaperon sinne vien vaikka käsilaukussa...murkun ei ole pakko, jos sitä ei huvita, mut kyl sekin vaan tykkää kun juhlissa saa aina vedellä seisovasta pöydästä niin paljon kuin tykkää ja mama vain kannustaa eikä paasaa, et jätä nyt muillekkin! :D

Onko tää niinkun suus uusi anoppi? Koska tän nyksän bongasit kun sulla on aina joku exän nyksän exä kierroksissa. Juu ei se kutsu varmaan ollut sun koko suvulle jos miehes sen sai.

no vastaavassa tilanteessa mä olisin tiennyt ilman sanomistakin, että mä ja mun lapset ei olla sinne tervetulleita (ja ainakaan mua ei haittais vaikkei kutsuttaiskaan)

Jos kutsussa on vain miehen nimi, niin kyllä se on vain miehelle. Hän voi tietysti vielä soittaa ja selittää, että on tuore suhde ja pyytää kutsumaan myös sinut ja lapset.
Vaikka kutsussa olisikin ollut avec, niin se ei koskisi lapsia.

Oletko miettinyt, että hääpari ei ehkä halua sinne pikkuserkun tyttöystävän murrosikäistä lasta vetämään noutopöydästä napansa täyteen. Mä en ainakaan halua häihini yhtään ihmistä, jota en ole tavannut, poislukien se, jos jollain _hyvin_ läheisellä sattuisi olemaan _hyvin_ uusi avec, johon en vielä ole ehtinyt tutustua.

• Tykkää
Reactions: cinde
Tottakai teidät on kutsuttu ja jos ei vielä niin viimestään sen anopin olis pitäny korjata asian tila, ja mainita et sulle ei ole kutsua lähetetty ja lapsetkin pitää kutsua. Soitappa anopille ja käske hoitaa asia heti oikein.

[QUOTE="Vieras";26046463]kerjätään kutsu niille, joita ei ole kutsuttu. Että silleen...[/QUOTE]

Menisi kyllä läpi meidän suvussa, jos ei tilan puolesta olisi estettä.

ootko tosissas. en oo saanut kutsuja edes omien serkkkujeni häihin. Kukaan ei ole kutsunut vaikka itse kutsuin. Ovat pitäneet ihan naapureille ja vanhempien sisaruksille ja tietty omat vanhemmat.

ei ole miehenkään serkkujen häihin tullut kutsuja, yksissä häissä käytiin miehen vanhempien kanssa, kutsu oli epävirallinen, tai saimme sen miehen vanhemmilta ja uskoimme ettämeidät oli haluttu kutsua, ainakin kovasti tykkäsivät kun tultiin.

Jos sinua tai lapsiasi ei ole kutsuttu niin se tarkoittaa sitä että hääpari ei teitä sinne halua. Häät ovat niin kalliita juhlia etteivät varmasti halua tuntemattomia aveceja ja murkkuja vetämään napaansa täyteen heidän piikkiinsä.

Jos kutsussa on vain miehen nimi, niin kyllä se on vain miehelle. Hän voi tietysti vielä soittaa ja selittää, että on tuore suhde ja pyytää kutsumaan myös sinut ja lapset.
Vaikka kutsussa olisikin ollut avec, niin se ei koskisi lapsia.

En mä ainakaan kutsuis. Kohteliasta on laittaa "sinkkuihmisen" kutsukorttiin että avec mutta ei sinne mitään lapsosia sitten enää mukaan oteta hyvänen aika sentään. Ota nyt äitis ja siskonkummin kaimaski vielä. Käytöstapoja.

no jos kutsussa ei ole mainittu avecia ja eikä asiaa korjata vaikka facesta näkevät teidän seukkaavan sun nyksän kanssa niin ei kutsu koske sua eikä sun exää eikä sun kakaroita.... ja tuskin sun nyksä jaksaa sun exää tai sen exän nyksää ja sun exnyksää nyksän exänä exänsinuna niin kauaa että tarvii mitään exexexnyknyksän kanssa suunnitella....:D

Yhteistyössä