Mun lapset ei ole sit tervetulleita nyksän pikkuserkun häihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tais ny ap:n anoppi tietää paremmin. Noloa mennä kuokkimaan ja selittelemään kun kutsussa oli vaan kutsutun nimi mut mäkin halusin mukaan....Ja raahais viel kakaratkin. Ikinä kehtais mennä kutsumatta...

Minusta oli noloa lähinnä hääparin kannalta, kun kutsui vain minut häihin, eikä nykyistä kumppaniani. Siellä sitten istuin tylsistyneenä ja yksinäisenä. Ei kiinnostanut jutella ex tuttavienkaan kanssa. Olisi pitänyt jättää menemättä ollenkaan!

Minusta oli noloa lähinnä hääparin kannalta, kun kutsui vain minut häihin, eikä nykyistä kumppaniani. Siellä sitten istuin tylsistyneenä ja yksinäisenä. Ei kiinnostanut jutella ex tuttavienkaan kanssa. Olisi pitänyt jättää menemättä ollenkaan!

Onko se sitten hääparin vika, että sinä olisit halunnut nyhvätä vain kumppanisi kainalossa? Joo, olisit jättänyt menemättä.

[QUOTE="tii-";26048108]Onko se sitten hääparin vika, että sinä olisit halunnut nyhvätä vain kumppanisi kainalossa? Joo, olisit jättänyt menemättä.[/QUOTE]

No en minä nyhvätä olisi halunnut, mutta olisi ollut joku siinä vieressä ja jolle olisi voinut jutella yms. Kyllä siellä välillä kivaakin oli, mutta mukavampi olisi ollut jos hääpari olisi ottanut huomioon kumppanikin, vaikka jopa tutustua häneen.... Tuli vain semmoinen olo, että he elättelevät toiveita minun ja eksäni palaamisesta yhteen, kun hänetkin oli kutsuttu ilman kumppaniaan. Ja samaan pöytään meidät laitettu. tosin eksäni ei saapunut hääjuhlaan ollenkaan.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
No en minä nyhvätä olisi halunnut, mutta olisi ollut joku siinä vieressä ja jolle olisi voinut jutella yms. Kyllä siellä välillä kivaakin oli, mutta mukavampi olisi ollut jos hääpari olisi ottanut huomioon kumppanikin, vaikka jopa tutustua häneen.... Tuli vain semmoinen olo, että he elättelevät toiveita minun ja eksäni palaamisesta yhteen, kun hänetkin oli kutsuttu ilman kumppaniaan. Ja samaan pöytään meidät laitettu. tosin eksäni ei saapunut hääjuhlaan ollenkaan.

Mikset halunnut takas yhteen exäsi kanssa? Mun mielestä tosi hieno tilanne tommonen, että suvun aloitteesta tehdään töitä teidän suhteen eteen..mulla lähinnä tämä kokemus, et suku yrittää erottaa mut ja mun raksun niin kun jonkun romeon ja julian! tää vaan 2000-luvun versio :( Pas*** fiilis yhä, mut aion tosiaan mennä sinne häihin just senkin takia et mun raksu haluaa ja se tarvii avecin :heart:

Tottakai kutsu koskee suakin. :) Ei kukaan normaali ihminen jättäisi kutsumatta miehen rakasta, joten olis ne 100% varmuudel kutsuneet sut jos olis tienneet susta, joten mene hyväl omal tunnolla sinne. :)

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Anne";26052243]Tottakai kutsu koskee suakin. :) Ei kukaan normaali ihminen jättäisi kutsumatta miehen rakasta, joten olis ne 100% varmuudel kutsuneet sut jos olis tienneet susta, joten mene hyväl omal tunnolla sinne. :)[/QUOTE]

Juu pukua jo alettu katseleen :) :heart:

Kaipa minä olen jotenkin outolintu, kun minua ei haitannut yhtään meidän häissä että miehen veli toi mukanaan kaverinsa ja kaukainen täti otti mukaan aikuiset lapsensa. Jos vielä mun sinkkukaverini olisi tuonut jonkun uuden miesystävänsä, vaikka lastensa kanssa, ei mua olisi ahdistanut pätkän vertaa :)

On kyllä tosi köyhää, jos hääjärjestelyissä ei varauduta kuokkavieraisiin. kannattaako sitä häitä edes alkaa järjestää, jos on niin tiukalla budjetti.
Mut Sinisulka, kaikissa häissä ei ole noutopöytää, vai onko kutsussa mainittu, että on?

Yhteistyössä