Parhaat brittisarjat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaankaks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko joskus taas katsoa tuota! Duncan on vain niin ihana :D

PWAR_DE4157D.jpg

Kymppikerhokin on semmonen jota tulee katsottua aina joidenkin vuosien välein. Ja sydämen asialla on kestosuosikki, vaikka se onkin huonontunut rutkasti Greengrassin poismenon jälkeen.

Onkohan ollut Suomen televisiossa komediasarja kolmesta kämppiksestä, naispääosassa Samantha Janus, nykyisin Womack tms? Pyörii ihan kielen päällä sarjan nimi..aargh. Game On, sehän se oli.

Eastendersiä tuli seurattua Lontoossa asuessa, Suomessakin näyttivät joitain jaksoja pari vuotta sitten, mutta tuota pitäisi seurata kyllä läpi vuoden ;)

[QUOTE="Hmm";26049724]Eastendersiä tuli seurattua Lontoossa asuessa, Suomessakin näyttivät joitain jaksoja pari vuotta sitten, mutta tuota pitäisi seurata kyllä läpi vuoden ;)[/QUOTE]

Sama täällä. Suomessa sitä näkyi Primellä, mutta se on tosiaan niitä sarjoja, joissa porukka vaihtuu tiuhaan. Ian tosin taitaa olla ikuinen eastenderi :laugh:

[QUOTE="sama";26049449]Auttakee... etsin jo Googlella tyyliin "red head actor brittish" mut en löydä mitään, en mitään... buaaah! Ja Ylen sivut on ihan utopiaa.[/QUOTE]

Kysy Yleltä mikä sarja on kyseessä. Itse olen joskus saanut sieltä nopeasti vastauksen vastaavaan kysymykseen. :)

Muistaako kukaan sellaista kuin Beggar Bride? Mahdottoman hyvä tv-sarja, jossa pääosassa Keeley Hawes. Keeley esitti alemman sosiaaliluokan, siis sossuasiakasnaista, jolla oli lapsi miehensä kanssa. Päätti huijata miehensä kanssa heidät pois köyhyydestä ja slummista. Alkoi Keeleyn tuunaaminen seurapiirinaiseksi. Tarkoituksena oli iskeä rikas mies, joka sitten onnistuikin. Keeley meni naimisiin rikkaan miehen kanssa ja sai sen kanssa lapsen. Oma mies ja lapsi muuttivat kartanoon autonkuljettajana ja hänen poikanaan.

51O5I09JddL._SL500_AA300_.jpg

keeley_hawes_gallery_7.jpg

Keeley Hawes on ollut monissa muissakin brittisarjoissa, kuten

Ashes to Ashes
ashes%20to%20ashes.jpg

Erikoisjoukkue
Spooks2.gif

[QUOTE="Vieras";26049762]Kysy Yleltä mikä sarja on kyseessä. Itse olen joskus saanut sieltä nopeasti vastauksen vastaavaan kysymykseen. :)[/QUOTE]

Etsin vielä... jostain syystä tää naama tuo mieleen sen punatukkaisen pastorin.

johncreilly.jpg

mua häiritsee nyt ihan kamalasti ... google, imbd laulaa :D

[QUOTE="sama";26049878]Etsin vielä... jostain syystä tää naama tuo mieleen sen punatukkaisen pastorin.

mua häiritsee nyt ihan kamalasti ... google, imbd laulaa :D[/QUOTE]

HEIIII! Oisko se Colm Meaney?

[QUOTE="sama";26049973]LÖYSIN : Random passage!!!

Koettelemusten v

Kiitos sulle avusta ihanainen Vaankaks!

Vielä kun tän saisi dvd:nä jostain... :)

Jee![/QUOTE]

JEEEE! Hieman ärsyttää jos jää ilman selvitystä :laugh: Ja tota näyttäis olevan amazonilla myynnissä Amazon.com: Random Passage: Darragh Kelly, Colm Meaney, Mary Walsh, Andy Jones, Jessica Par, Brenda Devine, Philip Dinn, Dan Payne, Aoife McMahon, Debra Pollitt, Michael Sapieha, Ruth Lawrence, Mike Daly, Mary-Lynn Bernard, Michele Rex, John N. Smith

[QUOTE="sama";26050058]Hyvä sinä hyvä minä hyvä ME!! Kiitos paljon avustasi ja ajankäytöstäsi! :) :) :)[/QUOTE]

Vaankaks : Mistä sä muuten keksitkin sen Colm Meaneyn??! :)

...mm. Oi ihana toukokuu, Kyllä Jeeves hoitaa, Pokka pitää, Näkemiin vaan muru, Älypäät, Benny Hill, Todella upeeta, Holby City, Poirot, Sherlock Holmes, Neiti Marple...

Alkuperäinen kirjoittaja Monta hyvää...;26050075:
...mm. Oi ihana toukokuu, Kyllä Jeeves hoitaa, Pokka pitää, Näkemiin vaan muru, Älypäät, Benny Hill, Todella upeeta, Holby City, Poirot, Sherlock Holmes, Neiti Marple...

Lisäksi Maanalainen armeija ja Kaikenkarvaiset ystäväni :)

[QUOTE="sama";26050064]Vaankaks : Mistä sä muuten keksitkin sen Colm Meaneyn??! :)[/QUOTE]

Tosta kuvasta jonka laitoit! Tajusin heti, että sen on oltava se ennen punapäinen käkkärätukka, jonka nimeä en muistanut, mutta kuitenkin sama näyttelijä, joka on Ashes to Ashes -sarjan jenkkiversiossa sliipattuna.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä