Montakos kondomia kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras ap"

Vieras
Eli vähän tyhmä kysymys. Mutta montakos kondomia kuuluu tuohon äitiyspakkaukseen mukana? Tässä nyt heräsi kysymys käykö rouvaa joku viihdyttämässä kun itse olen töissä.

eiköhän ne oo sielä ihan sen takia ettei tultais ihan heti raskaaksi ja ehkä varmaan tuon tulehdusriskin takia.. tai ainakin me saatiin sellainen luento synnärillä miehen kanssa että on hyvä käyttää kumia ettei tuu tulehduksia yms.

Mä käsitin et ne olis siel pakkauksessa kenties sen tulehdusriskin takia... Voin olla väärässäkin mutta.. :)

Mä taas elän siinä uskossa, että kondomit on äitiyspakkauksessa siksi, että iso osa aborteista tehdään naisille jotka ovat parisuhteessa & joilla on vauva/pikkulapsi.

Että olisi ehkäisy valmiina, kun synnytyksen jälkeen tekee jossain vaiheessa ex tempore mieli kokeilla taas seksiä.

P.S. Mun kolmesta raskaudestani yksi on alkanut äitiyspakkauksen kumin läpi :cool:. Kyllä, läpi. Ei hajonnut, ei luiskahtanut pois, tms. Hallituksen salaliitto |O :D mutta onneksi kävi niin :heart:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kiitos MolliMelooni

Ja olihan nyt niin että tuota naisten jättikelmua ei laskettu tuohon kuuteen. Näyttää vain niin hätäisesti revityltä tuo kahden lista tuossa :(

Mä taas elän siinä uskossa, että kondomit on äitiyspakkauksessa siksi, että iso osa aborteista tehdään naisille jotka ovat parisuhteessa & joilla on vauva/pikkulapsi.

Että olisi ehkäisy valmiina, kun synnytyksen jälkeen tekee jossain vaiheessa ex tempore mieli kokeilla taas seksiä.

P.S. Mun kolmesta raskaudestani yksi on alkanut äitiyspakkauksen kumin läpi :cool:. Kyllä, läpi. Ei hajonnut, ei luiskahtanut pois, tms. Hallituksen salaliitto |O :D mutta onneksi kävi niin :heart:

No just...miksei siellä ollut mitään selvennystä ja ohjetta...ei me tajuttu niitä käyttää heti alkuun ja kuinkas sitten kävikään.

Jos siellä kondoomien mukana olisi ollut ohjeistus, että niitä olisi suotavaa käyttää ex-tempore-seksissä, niin ehkä olisin muistanut. Mutta kun ei ollut, niin en muistanut. Pitänee syyttää KELA:a tuosta meidän nuorimmasta :D

[QUOTE="Vieras AP";26062111]Kiitos MolliMelooni

Ja olihan nyt niin että tuota naisten jättikelmua ei laskettu tuohon kuuteen. Näyttää vain niin hätäisesti revityltä tuo kahden lista tuossa :([/QUOTE]

Älä nyt hätäänny. Hän on vaan HKn sinisellä testannut, kärsiikö paikat jo seksiä ja siihen tarvinnut yhden. ( tämän opin palstalta tänään)

[QUOTE="Vieras AP";26062111]Kiitos MolliMelooni

Ja olihan nyt niin että tuota naisten jättikelmua ei laskettu tuohon kuuteen. Näyttää vain niin hätäisesti revityltä tuo kahden lista tuossa :([/QUOTE]

Ei tuossa pakkauksen kuvauksessa mainittu mitään naiskelmua, eli ei kai kuulu pakkaukseen tänä vuonna.

Kukaan tuskin tätä tietoa tarvitsee/haluaa mutta jaan sen nyt kuitenkin.. :)
2kk synnytyksestä me kokeiltiin ja repesi hieman vaikka repeymä olikin jo parantunut ja tikit sulaneet. Joten ei hirveästi innosta ajatus uusista haavoista.....

Ja toiseksi meidän vauva on niin vaativa tapaus, että illalla kun saat hänet vihdoin ja viimein nukkumaan ei enää oikeastaan jaksa muuta kuin käydä iltapesuilla ja mennä nukkumaan. Päivisinhän meillä ei nukuta kuin muutamat pienet päikkärit vaikka ikää on jo 4kk vauvalla.. :(

Viimeksi muokattu:
Ootko se sama, joka just tänään selitti niiden kondomien jo "lojuvan roskapussista levinneinä"?

Kuule, muutaman kuukauden seksitön tauko oni alapään paranemisen ja vauvatuhinoiden ja -hormonien keskellä ihan normaalia. Tuskin se sun vaimos nyt uuden vauvan jälkeen ekana vieraan kans alkaa painamaan!

Juttele sille vaimollesi kämpöisesti ja lopeta tuo neuroottinen "hätäsesti revittyjen" kondomiliuskojen kaivelu.

[QUOTE="vieras ap";26062204]no sellaisen synnytyksen jälkeiseen puolen vuoden selittämättömään selibaattiin haluaisin pikkuhiljaa jonkin muun selityksen kuin hk:n blööllä kokeilun![/QUOTE]

Onko sulla muita syitä epäilyyn kun kortsujen mahd. puuttuminen? Naiset ei kyllä yksinään niitä käytä ainakaan runkkaukseen..
Puoli vuotta synnytyksestä on kyllä tosi pitkä aika seksittä.. :(

Ootko se sama, joka just tänään selitti niiden kondomien jo "lojuvan roskapussista levinneinä"?

Kuule, muutaman kuukauden seksitön tauko oni alapään paranemisen ja vauvatuhinoiden ja -hormonien keskellä ihan normaalia. Tuskin se sun vaimos nyt uuden vauvan jälkeen ekana vieraan kans alkaa painamaan!

Juttele sille vaimollesi kämpöisesti ja lopeta tuo neuroottinen "hätäsesti revittyjen" kondomiliuskojen kaivelu.

kämpöisesti = lämpöisesti

[QUOTE="vieras";26062259]Onko sulla muita syitä epäilyyn kun kortsujen mahd. puuttuminen? Naiset ei kyllä yksinään niitä käytä ainakaan runkkaukseen..
Puoli vuotta synnytyksestä on kyllä tosi pitkä aika seksittä.. :([/QUOTE]

Voi se jollekin olla ihan tarpeen.

Ap. ehkä se sun vaimo on ottanut sen sieltä erilleen jo ajatuksena yllättää sut?

Kyllä se alapää parantuu parissa kuukaudessa, puoli vuotta on aika pitkä aika normaalin synnytyksen jälkeen.
Kuka oikeesti puoli vuotta pihtailee..

Yhteistyössä