V
"vieras ap"
Vieras
Eli vähän tyhmä kysymys. Mutta montakos kondomia kuuluu tuohon äitiyspakkaukseen mukana? Tässä nyt heräsi kysymys käykö rouvaa joku viihdyttämässä kun itse olen töissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä käsitin et ne olis siel pakkauksessa kenties sen tulehdusriskin takia... Voin olla väärässäkin mutta..![]()
Mä käsitin et ne olis siel pakkauksessa kenties sen tulehdusriskin takia... Voin olla väärässäkin mutta..![]()
Mä taas elän siinä uskossa, että kondomit on äitiyspakkauksessa siksi, että iso osa aborteista tehdään naisille jotka ovat parisuhteessa & joilla on vauva/pikkulapsi.
Että olisi ehkäisy valmiina, kun synnytyksen jälkeen tekee jossain vaiheessa ex tempore mieli kokeilla taas seksiä.
P.S. Mun kolmesta raskaudestani yksi on alkanut äitiyspakkauksen kumin läpi. Kyllä, läpi. Ei hajonnut, ei luiskahtanut pois, tms. Hallituksen salaliitto |O
mutta onneksi kävi niin :heart:
Ootko se sama, joka just tänään selitti niiden kondomien jo "lojuvan roskapussista levinneinä"?
Kuule, muutaman kuukauden seksitön tauko oni alapään paranemisen ja vauvatuhinoiden ja -hormonien keskellä ihan normaalia. Tuskin se sun vaimos nyt uuden vauvan jälkeen ekana vieraan kans alkaa painamaan!
Juttele sille vaimollesi kämpöisesti ja lopeta tuo neuroottinen "hätäsesti revittyjen" kondomiliuskojen kaivelu.
Ootko se sama, joka just tänään selitti niiden kondomien jo "lojuvan roskapussista levinneinä"?
Kuule, muutaman kuukauden seksitön tauko oni alapään paranemisen ja vauvatuhinoiden ja -hormonien keskellä ihan normaalia. Tuskin se sun vaimos nyt uuden vauvan jälkeen ekana vieraan kans alkaa painamaan!
Juttele sille vaimollesi kämpöisesti ja lopeta tuo neuroottinen "hätäsesti revittyjen" kondomiliuskojen kaivelu.