isän käytös lapsia kohtaan, voiko vanhemman rakkaus olla pyyteetöntä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elli"

Vieras
Olen huolissani ja murheissani mieheni käytöksestä lapsiamme kohtaan, molemmat vielä alle koulu-ikäisiä. On niitä hyviäkin hetkiä tietysti mutta minusta tuntuu pahalle kuinka hän yleensä heille puhuu, ihan kun hän ei kunnioittaisi heitä yhtään. Pinna palaa hetkessä ja todella todella turhista asioista kyse ei siis ole mistään fyysisestä.

En tiedä voiko näin karusti sanoa mutta on alkanut tuntumaan, että tässä tapauksessa isän rakkaus ei ole pyyteetöntä. voiko niin edes olla?

Tuntuu pahalta ja olen puhunut hänelle asiasta mutta ei itse näe tilanteessa mitään vikaa.

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Ja kyllä, minäkin menetän joskus hermoni ja kyllä komennan lapsia siinä missä muutkin äidit, jos joku ajattelee, että kasvatan lapseni kuplassa eikä heille sanota koskaan vastaan..

MIllainen miehes oma lapsuus oli? Miehillä tuppaa olemaan taipumusta toimia samoin kuin heidän isänsä on toiminut.

No tätä olen hälle sanonutkin! Ennen lasten syntymää aina hoki kun oma isä ei koskaan palloa pelannut tai muuta ja että, omien lasten kanssa kyllä tekee sitä ja tätä mutta nyt toiminta tapa on ihan sama kuin isällään! Mutta sitä suuremmalla syyllä luulisi haluavan toimia toisin kun tietää miltä se tuntuu.

Ei edes suostu jäämään lasten kanssa kahden ellei ole ihan pakko. Jos minulla on jotain menoa, ensiksi hoitoapua kysytään iso-vanhemmilta. ja yleensä jos hoito- apua ei sieltä saa jää minun menot väliin jos ei kyse ole lääkäristä tai muusta yhtä pakollisesta..

Sinun tehtäväsi toisena vanhempana on herättää isä omaan käytökseensä. Jos et usko että uskoo sinua, tee video näistä pienistä tilanteista ja näytä se hänelle. Mies teki tämän minulle ja otin opikseni.

Yhteistyössä