Trokarit kirpputoreilla. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittunut mamma!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuliko muutama trokari tänne huutelemaan? ;) Ei vais, mua ei haittaa mitä mun myydyille kamoille tapahtuu. Luultavasti tuo hupan haalari mustilla lenksuillä jaa kuitenkin trokarin riesaksi, tuolla hinnalla. :p

Pääasia että mä sain muutaman satkun ja kaappeihin tilaa!

Tuliko muutama trokari tänne huutelemaan? ;)

Joo, tunnustan ostaneeni joskus jotain sikahalpaa kirppikseltä vaikka en itse sitä tarvitse.

Esim. seisomalaudan 2 eurolla, ja myin sen Huutiksessa tyyliin 25 eurolla. Tosin kokeilin olisiko se ollut parempi kuin meidän silloinen lauta, muttei ollut. Jos olisi ollut, niin olisin ottanut sen käyttöön ja myynyt entisen laudan pois.

Ja tässä jokin aika sitten ostin 50 sentillä Lindexin retrotunikan, ja myin sen eteenpäin tyyliin 15 eurolla. Tiesin nääs että siitä maksetaan ihan hyvin.

Helppoa rahaa :xmas: ja kyllä, olen juurikin niin köyhä että tuollaisilla summilla on mulle merkitystä :D

Mihinkään ammattilaistrokaukseen en jaksaisi lähteä. Vaikka silläkin varmaan tienaisi ihan hyvin: kiertää kirppiksiä, ostaa halvalla tavaraa josta tietää saavansa hyvin rahaa, ja myy ne netissä pois. Se kävisi jo ihan työstä, uskoisin. Tunnen yhden äitiyslomalaisen joka tienaa tuolla lailla parisataa kuussa :)

Se tuskin tuottaa mitään, että ottaa joltain kirpulta hyllypaikan, ja laittaa siihen myyntiin samalta kirppikseltä ostamiaan vaatteita sikahintaan :D. Kun ne kirppiskävijät kaiken lisäksi oppii tunnistamaan nopsaan trokarin hyllyn.

[QUOTE="mami";26096064]oikeasti. minusta tuollainen toiminta kirpputorilla on todella röyhkeää. tuntuu siltä, että pikkutuloisilta pitää jonkin trokarin riistää vielä ne viimeisetkin pennit. hävetkööt jokainen tuon sortin trokari, jos satuu tätä lukemaan. ja onhan se noloa. kun ihmnen vie itse omaa tavaaraa myyntiin ja tarkistaa pöytänsä jokatoinen päivä, niin ei varmaan voi olla törmäämättä siihen hinnoilla huijaavaan trokariin. jos joku trokailee noin röyhkeästä, niin menkööt ees toiseen kaupunkiin hommiin. kaipa hänellä on bensaraht tienattu. toiset tienaa ruokarahaa niillä omilla pikku myynneillää.[/QUOTE]

Jokainen itse on ne hinnat laittanut tavaroihinsa.Asiakas se ostaa joka tarvitsee ja maksaa lapussa olevan hinnan.

[QUOTE="mami";26096064]oikeasti. minusta tuollainen toiminta kirpputorilla on todella röyhkeää. tuntuu siltä, että pikkutuloisilta pitää jonkin trokarin riistää vielä ne viimeisetkin pennit. hävetkööt jokainen tuon sortin trokari, jos satuu tätä lukemaan. ja onhan se noloa. kun ihmnen vie itse omaa tavaaraa myyntiin ja tarkistaa pöytänsä jokatoinen päivä, niin ei varmaan voi olla törmäämättä siihen hinnoilla huijaavaan trokariin. jos joku trokailee noin röyhkeästä, niin menkööt ees toiseen kaupunkiin hommiin. kaipa hänellä on bensaraht tienattu. toiset tienaa ruokarahaa niillä omilla pikku myynneillää.[/QUOTE]
Peesi! Mun mielestä on kans röyhkeää ja jotenkin vastenmielistä tuollainen trokailu.

Joo, tunnustan ostaneeni joskus jotain sikahalpaa kirppikseltä vaikka en itse sitä tarvitse.

Esim. seisomalaudan 2 eurolla, ja myin sen Huutiksessa tyyliin 25 eurolla. Tosin kokeilin olisiko se ollut parempi kuin meidän silloinen lauta, muttei ollut. Jos olisi ollut, niin olisin ottanut sen käyttöön ja myynyt entisen laudan pois.

Ja tässä jokin aika sitten ostin 50 sentillä Lindexin retrotunikan, ja myin sen eteenpäin tyyliin 15 eurolla. Tiesin nääs että siitä maksetaan ihan hyvin.

No onhan noitten trokattujen kamojen myynti netissä ihan eri, kuin se että ne pistää kirpulla viereiseen pöytään. Tai mun mielestä ainakin. :)

[QUOTE="vieras";26099415]Pyöriikö Myyrmäen kirppiksellä trokareita?[/QUOTE]

Jos Myyrin kirppistä tarkotat niin ei siellä paljon muuta nykyään enää olekaan! Yli puolet pöydistä tuntuu olevan täynnä samaa tavaraa vuodesta toiseen. Osassa jotain ihan ylihintasia vaatteita, osassa piraattiroinaa ulkomailta.

[QUOTE="vieras";26102141]Tää menee hieman ohi aiheen, mut törmäsin just huutonetissä äp villapukuun josta joku pyysi melkein 30 euroa. Se on musta jotenkin törkeää..[/QUOTE]

Mitä törkeää siinä on?

Yhteistyössä