Tuliko muutama trokari tänne huutelemaan?
Joo, tunnustan ostaneeni joskus jotain sikahalpaa kirppikseltä vaikka en itse sitä tarvitse.
Esim. seisomalaudan 2 eurolla, ja myin sen Huutiksessa tyyliin 25 eurolla. Tosin kokeilin olisiko se ollut parempi kuin meidän silloinen lauta, muttei ollut. Jos olisi ollut, niin olisin ottanut sen käyttöön ja myynyt entisen laudan pois.
Ja tässä jokin aika sitten ostin 50 sentillä Lindexin retrotunikan, ja myin sen eteenpäin tyyliin 15 eurolla. Tiesin nääs että siitä maksetaan ihan hyvin.
Helppoa rahaa :xmas: ja kyllä, olen juurikin niin köyhä että tuollaisilla summilla on mulle merkitystä
Mihinkään ammattilaistrokaukseen en jaksaisi lähteä. Vaikka silläkin varmaan tienaisi ihan hyvin: kiertää kirppiksiä, ostaa halvalla tavaraa josta tietää saavansa hyvin rahaa, ja myy ne netissä pois. Se kävisi jo ihan työstä, uskoisin. Tunnen yhden äitiyslomalaisen joka tienaa tuolla lailla parisataa kuussa
Se tuskin tuottaa mitään, että ottaa joltain kirpulta hyllypaikan, ja laittaa siihen myyntiin samalta kirppikseltä ostamiaan vaatteita sikahintaan

. Kun ne kirppiskävijät kaiken lisäksi oppii tunnistamaan nopsaan trokarin hyllyn.