Auttakaa mua löytämään mekko juhliin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toivoton"

Vieras
Mistä löytyisi kiva mekko kesähäihin ja muihin juhliin? En tykkää pastelleista, hirveistä röyhelöistä enkä väljistä kaavuista. Toisaalta aivan tyköistuvatkaan eivät ole hyviä nyt kun on noita mahamakkaroita. Pitkää ja liian "juhlallista" mekkoa en halua. Joku kiva, yksinkertainen mekko jossa ois kuitenkin jotain jujua. :) Osaisko joku auttaa, epätoivo iskee..

Taistelen ihan saman ongelman kanssa :/

No ootko löytänyt MITÄÄN vaihtoehtoja? :) Mulla on ikuinen tuo juhlavaateongelma, kun on lyhyt ja muotoja löytyy niin ihan mitä tahansa ei voi laittaa päällensä ettei näytä lihavalta. Toisaalta kun on isot tissit niin maharöllykkä ei niin näy jos vain mekko on oikean mallinen. :) Toinen ongelma on se että ihastun aina vain mustiin vaatteisiin, en osaa kuvitella mitään hempeitä tai räiskyviä värejä itselleni, ja jotkut beiget taas on latteita.
Tietenkin joku hame-paitayhdistelmä voisi olla mutta nekin on vaikeita mulle..

No onhan noita nettikaupoissa. :)

Kävisikö vaikka tällainen malli:
131108412347736236

1310548807432280

Halensilla on paljon mekkoja. Tuommoiset jotka ovat melko reiluja vatsan kohdalta, mutta samalla siroja, voisivat sopia vatsamakkaroita peittäville.

H&M:
hmprod

hmprod
hmprod

Zara:
2253720500_1_1_3.jpg

http://static.zara.net/photos//2012.../0881028405_1_1_3.jpg?timestamp=1331927395887

Monki:
0134647002_1_0.jpg

Jeans.fi:
11315-2%20C.jpg

Siinäpä olisi jonkin sorttista. :)

[QUOTE="viivi";26121084]ostox.fi: Rockabilly mekot & Muut mekot - Harmaa Musta Rocakabilly mekko en tiedä onko tyylisesi.

Juhlapuku Bella

Tuolla juhlapukubellan sivuilla löytyy paljon kauniita mekkoja :)[/QUOTE]

Kiitos kun viitsit vaivautua! Tuon eka linkin mekko on kyllä kaunis mutta mulle ei käy yhtään tuollaiset levenevät helmat, oon aivan tantan näköinen. Pitäisi olla jotain linjakasta. Tuon voisin kyllä muuten päälleni laittaa, väristäkin tykkään!

http://www.ebay.co.uk/itm/Elegant-Champagne-Cocktail-Party-dress-onesz-fit-AU8-12-/261002141074?pt=AU_Womens_Clothing_2&hash=item3cc4f09d92

i'm in love, i'm in love! AIVAN IHANA, tosin väärän värinen.. :/

Tulin siis urkkimaan kun tarvitsisin itsekkin mekon juhlii :P

Uusimmat

Yhteistyössä