Mää en JAKSA alkaa tekeen ruokaa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoohh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoohh

Vieras
kun ensin pitäis tiskata kattila ja paistinpannu. En tiedä mikä tossa kokkaamisessa ja muutenkin kotitöissä nyppii ihan joka päivä nykyään, ei kiinnosta mennä kauppaan, aina sama ongelma "mitä ruuaks" :snotty: Sitten kauhee äheltäminen ruuan kans ja kukas jäljet siivoo; no MÄÄ tietty!!! |O

Voi perseensuti. Otan loparit!

MÄÄÄÄ EN JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:headwall:

EN minäkään jaksa tai ei huvita, kun ei syödä kuitenkaan. Esikoinen salibandy -treeneissä ja tulee vasta klo 19 jälkeen. Kuopus odottaa kaveria kylään ja keskimmäinen söi ison kasan välipalaksi tekemiäni sämpylöitä. Vois salaatin tehdä kohta ja syödään sitä sitten niiden sämpylöiden kera. Kaapit täynnä jogurttia, hedelmäkeittoa, karjalanpiirakkaa ym., joten tuskin kukaan nälkään kuolee.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26131216:
Vaihdetaan: tuu sä tekemään mun duunit, niin mä tulen hoitamaan teidän perheen ruokapuolen :)

Sopii!!! Oisko suursiivous samalla mitään :D

Hemmetti kun oon passannu noi kakaratkin patalaiskoiks saamattomiks nahjuksiks, hyvä jos roskat saa vietyä |O

Ruuan laitto on mun mielestä kivaa, eikä jälkien siivoaminenkaan olisi niin kamalaa.. Mutta toi tiskaaminen..... Voitais alkaa käyttämään vaikka kertakäyttövälineitä, mä en halua enää tiskata ikinä!!

Ruuan laitto on mun mielestä kivaa, eikä jälkien siivoaminenkaan olisi niin kamalaa.. Mutta toi tiskaaminen..... Voitais alkaa käyttämään vaikka kertakäyttövälineitä, mä en halua enää tiskata ikinä!!

Mulla on onneks tiskikone. Mutta se tyhjentäminen, JA täyttäminen!!!!

Nyt onneks jo kastike porisee onnellisesti pannulla,

mutta yks muksuista kippas koirannappulakipon pitkin lattiaa, ite avasin uuden vasikanlihafondin ja se muovi osa mikä poistetaan jäi juntturaan ja nyt vasikanlihafondit on pitkin keittiön kaappeja ja välitilaa!!!

VOI *****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah mä niin samaistun tähän! Mikään muu kotityö ei aiheuta niin paljon vitutusta ja mielipahaa kun tiskit. Sain onkkes avomiehen kanssa tehtyä sopimuksen että mä voin hoitaa kaikki muut kotityöt jos se tiskaa :D Ja molemmat on ollu tyytyväisiä tähän ratkasuun :)

Joo ja kaikkein tyhmintä on, kun on ison vaivan nähnyt ja ruoka on vihdoin pöydässä niin sitten väkeä ei saa ensin pöytään ja sitten kun saa niin heti on että "en syö".

Yhteistyössä