Irtokarkkeja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Mies lupasi tuoda kaikki niitä mun lemppareita kun tulee töistä..... ÄÄÄÄH, mä en jaksa odottaa..... Siihen on vielä kaks tuntia ja jos se käy samalla vielä kaupassa niin kestää pidempään. Miten mä kestän.

Kerkesin jo irtishimoissani kirjoittaa googleen hakusanaksi "irtomakeiset".... Arvatkaa kannattiko?

Mä haluan ainakin väyrysiä, sitten mä haluan lepakoita.. Oliskohan siellä haribon salmiakkitutteja? Sitten mä halua niitä persikoita ja nallekarkit olis aika jees.. Kuolaan...

• Tykkää
Reactions: Lovanna
Kiitos, tätä mä tarvitsin :) Nyt mä jaksan taas odottaa... Ehkä...

Haluan karkkiaaaaa :p

Ärsyttävää kun täällä ei oo lähellä mitään mistä sais just niitä karkkeja mitä mä haluan... Ennen oli makuuni alakerrassa, se oli niiiiiiin siistiä :p :p

Ja mun ei tehnyt mieli karkkia ennenkuin luin sun tekstin =). Nyt sitten täällä melkein kuola valuen ajattelen ihania namusia. Onneks toi kauppa on hieman kauempana niin en jaksa lähteä ostoksille :)

Ja mun ei tehnyt mieli karkkia ennenkuin luin sun tekstin =). Nyt sitten täällä melkein kuola valuen ajattelen ihania namusia. Onneks toi kauppa on hieman kauempana niin en jaksa lähteä ostoksille :)

Kato mitä mä löysin...
O_DSCF5959.jpg

O_DSCF6020.jpg

O_DSCF5976.jpg

O_DSC00551.JPG

O_DSCF5991.jpg

O_DSCF5984.jpg

:pJo aiemmin ketjun jälkeen jossa kysyttiin top3 irtiksiä oli pakko mennä syömään salaa lasten irtsaripussin jämiä:DNyt kyllä pitäisi saada tuoretta kamaa:p

:laugh:

No älä.... Mä TARVIIN nyt karkkia, en voi elää ilman karkkia... Tai sitten niinkuin poika lauantaina kun tietää että on karkkia tiedossa jossain vaiheessa "aijaijai, äiti mun mahaan sattuu TOSI paljon" "Ai? No herranjestas mikä siinä on?" "Siellä on nälkä, tarvitsen karkkia...".

irtokarkkeja.jpg

Oletko käynyt karkkigallerian sivuilla? Sieltä saa tilattua karkkia, mutta ne taitaa olla isommissa erissä. En ole ihan varma tästä, kun en ole sivuilla vieraillut vähään aikaan. Olen ajatellut tilata sieltä mun lapsuuden suosikkeja: kapteeni salmix ja helmix nameja, mutta ne on muistaakseni kilon laatikoissa. Hieman liian paljon per laatikko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26138536:
Ja hammaslääkäriä työllistätte urakalla :vampire:

No ei:laugh:Mulla on tasan yksi reikä ollut ikinä.Sekin paikattiin lukiossa kun olin oikomishoidossa ja tuli rengas hampaan ympäri.Siinä oli pienen pieni reikä.

Onneksi soitin miehelle koska se sanoi että "no saahan siitä meidän ässästäkin irtokarkkeja".... Mä olin ihan kauhuissani että sieltäkö se meinas tuua??? Eihän siellä oo melkein mitään mun lemppareita!

Mutta kyllä se sitten lupas käydä makuunissa :saint:

Ei tällaisia ketjuja saa laittaa. Tai ainakaan niitä ei sais lukea. Tyhmästä päästää kärsii, koko perhe, kun äiskän on pakko päästä iltaostoksille. :D

• Tykkää
Reactions: mamatsu
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26138751:
Ei tällaisia ketjuja saa laittaa. Tai ainakaan niitä ei sais lukea. Tyhmästä päästää kärsii, koko perhe, kun äiskän on pakko päästä iltaostoksille. :D

Ei muuta kuin tuonne sääntöihin kielletyksi aiheeksi:kieh:

• Tykkää
Reactions: Kerpele

Yhteistyössä