Katsotaanko teilläkin salkkarit koko perheen voimin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monttu auki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

monttu auki

Vieras
Olin puistossa ja eräs äiti sanoi lapselleen että alkaa noukkimaan leluja ja lähtemään jotta keretään kotiin tekemään iltapalaa ja sitten tulee salkkarit.
Lapsella ikää noin 3v ja silmät kirkkaana kysyi
-tuleehan se (salkkarit) varmasti tänään
-kyllä tulee mennään kotiin niin näet mutta ensin syödään iltapalaa

sori vaan mutta olin aika :O :O oikeastiko annatte lasten katsoa salkkarit?

No herra varjele, ei tietenkään. On toki joukko äitejä, joiden mielestä ilman Salkkareiden itsemurhia, onnettomuuksia, huumausainesekoiluja yms. juttuja lapsista tulee pumpulissa kasvaneita ja elämästä mitään tietämättömiä nössöjä.

Sitten on meitä, joiden mielestä Salkkarit on niin surkea ohjelma, että kenenkään aikuisenkaan ei pitäisi tuhlata minuuttiakaan ainutkertaisesta elämästään siihen ja joiden mielestä lapsille voi olla Salkkareista ainoastaan haittaa eikä mitään todistettavaa hyötyä.

Lähituttavapiirissäni ei ole yhtään aikuista, joka katsoisi sitä. Eivätkä tuttuni anna lastensakaan sitä katsoa.

• Tykkää
Reactions: Pinki ja moekoe
Oon toitottanu jokapaikassa että kuinka onneton sarjan-retale se on ja olenkin ystäväpiirissä tunnettu möläytyksistäni, joskus joudun katsomaan sen jonkun kotona! :D
En vain voi katsoa sitä kuittailematta (mieheni katsoo joka ilta ja jos ei kerkeä niin laittaa boxiin nauhalle) ja mun silmät meinaa muljahtaa päästä! Kone on tässä olkkarissa meillä ja väkisinkin kuulen/näen ne ontuvat juonenkäänteet.

[QUOTE="harmaa";26132063]Kukaan ei katso mutta klo 19.30-20.00 palsta on hiljainen kuin hautuumaa :laugh:[/QUOTE]

Ainakin meillä syödään tuohon aikaan iltapalaa ja pienillä on iltapesut, joten en jouda täällä notkumaan:)

Meillä katsotaan. Minä katson päivittäin, mies silloin tällöin. Poika 2 v "katsoo" minun kanssani.
Katsoo yleensä sen alkutunnarin ja sitten rupeaa puuhaamaan omiaan.
Ei sitä mitenkään estetä, jos se sitä sattuu katsomaan.

no lapseni on hieman vanhempia, mutta kyllä me katsotaan yhdessä sitä lasten kanssa. Parempi niin kuin kuulla juttuja koulussa tai nähdä lehtien lööpeissä tai... kai te tajuatte, että yhdet salkkarit on tässä pieru saharassa?

Ei katsota yhdessä eikä erikseen. Ohjelma on täyttä roskaa, ihan silkkaa tuubaa koko sarja. Koulussahan ne niitä juttuja kertoo ja selostaa tajuamatta oikeasti mistään mitään (jotkut eka-tokaluokkalaiset), mutta meillä on lapsille sanottu että ei ole fiksu ohjelma joten eivät ole kyselleet saako katsoa. Ja kun kuuntelevat kavereiden juttuja niin tajuavat että tyhmiähän ne jutut on kaikinpuolin.