Mistä löytää rikkaan miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mistä saisi iskettyä itselleen rikkaan miehen?
Ei miestä jolla olisi tulevaisuudessa ehkä potentiaalia rikastua vaan jo valmiiksi varakkaan?
Missä pohatat hengaa?
Mistä löysit oman rahakkaan puolisosi?

[QUOTE="vieras";26160651]Mistä saisi iskettyä itselleen rikkaan miehen?
Ei miestä jolla olisi tulevaisuudessa ehkä potentiaalia rikastua vaan jo valmiiksi varakkaan?
Missä pohatat hengaa?
Mistä löysit oman rahakkaan puolisosi?[/QUOTE]

Etelä-pohojanmaalta! Täällä on paljon sukutilallisia sinkkumiehiä, kun naisia se vähemmistö, ja useammat niistäkin lähtöö muualle suomeen opiskelemahan!

Mun mies on varakas/rikas. Hän harrastaa jalkapalloa, uintia ja juoksua. Eli jos olisi sinkku, niin tuskin häntä harrastusten kautta onnistuisin iskemään.
Minä tapasin mieheni arkisesti baarissa.

[QUOTE="vieras";26160676]Höpöhöpö.
Haluan tietää missä rikkaat miehet viettää aikaansa?
Olisikos Golf-kentällä?[/QUOTE]

Eikös golf ole nykyään ihan tavallisten pulliaisten harrastus?

Olisiko jossain herrainkerhoissa, purjehdusklubeilla, Kauniaisissa?

Mä luulen, etteivät rikkaat sinkut harrasta välttämättä mitään elitististä. Mun tuntemani erityisen rikkaat juoksevat, hiihtävät ja retkeilevät.
Toisaalta mun mies harrastaa purjehdusta ja on keskituloinen automaatioasentaja.

Me harrastetaan purjehdus ja mies golfaa. Mä olen lähihoitaja ja mies töissä anttilan toptenissä. Eli ihan keskituloisia, jopa sen alle ollaan. Heh, hauskaa jos joku käsittää harrastuksemme jotenkin "rikkaiden" juttuina.

Viini- ja ruokasnobikurssilla? Kalliit autot -klubilla? :D

No, todellisuudessa jos lähdet etsimään rikasta miestä niin kannattaisi kokeilla tiettyjä klubeja, joita pidetään ns. parempimaineisina.

Tai sitten kirurgien konferenssiin kahvitarjoilijaksi. ;) Tai yrittäjäyhdistyksen kokoontumiseen...

Me harrastetaan purjehdus ja mies golfaa. Mä olen lähihoitaja ja mies töissä anttilan toptenissä. Eli ihan keskituloisia, jopa sen alle ollaan. Heh, hauskaa jos joku käsittää harrastuksemme jotenkin "rikkaiden" juttuina.

:laugh:Buaaahhahhaa, "ikinä" ennen ette siis ole tähän stereotypiaan törmänneet, ettepä tietenkään, hahhaahhaaa... :laugh:

No jos se uusi iskupaikka on se stockan herkku (vai mikä se on, meikäläisellä ei siihen puljuun ole ollut mitään asiaa, tokmannille vaan) ja siellä sit tähyillään niitä siikafileitä tai mitä sitä piti sieltä kärrystä, nii näkiskö siellä vinkkiä yhtään siitä kukkarosta.

Yhteistyössä