Meidän naapurissa asuu WT-perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap kuuluu Hyacint Bucket-kastiin, joka todellisuudessa on sitä oikeaa white trashia. Haluat vain peitellä omaa alemmuttasi kyttäämällä ja osoittelemalla sormella muita.

Sääliksi käy naapureitasi. Ymmärtäisit edes pitää idioottimaiset ajatuksesi ominasi, mutta näköjään sekin on sinulta liikaa vaadittu.

No tää aloitus nyt on ihan selvä provo, mutta meidänkin kadulla asuu yksi wt-perhe. Laittavat rahaa autoon, nainen käyttää kivipestyjä farkkuja ja värjää hiuksensa päältä vaaleiksi ja alta tummiksi, polttavat tupakkaa, vanhemmat käyneet ammattikoulun, kulahtaneet tuulipuvut päällä. Mutta ovat mukavia ja meidän lapset tykkää leikkiä yhdessä :)

Ei ole provo, ihan totista totta.
Tupakoida ei taida kuitenkaan naapureista kuitenkaan, mutta semmoinen oikein vaaleapäinen blondi on myös naapurin emäntä.

[QUOTE="Sanna";26167739]Ap kuuluu Hyacint Bucket-kastiin, joka todellisuudessa on sitä oikeaa white trashia. Haluat vain peitellä omaa alemmuttasi kyttäämällä ja osoittelemalla sormella muita.

Sääliksi käy naapureitasi. Ymmärtäisit edes pitää idioottimaiset ajatuksesi ominasi, mutta näköjään sekin on sinulta liikaa vaadittu.[/QUOTE]

White Trash on aina kouluttamaton ja tavallaan "tyhmä".
Minä en ole kumpikaan näistä.
En todellakaan peittele omaa alemmuuttani - miksi minä heitä kohtaan tuntisin alemmuutta?
En minä naapureille tätä sanokaan, ehkä sen puvun ostan. Jos siitä saisivat vähän vinkkiä. :)

[QUOTE="aloittaja";26167653]Onko sinulla jo asenneongelma minua kohtaan?
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos haluaa oman asuinalueensa olevan turvallinen ja kunniallinen myös jatkossa ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua.
Naapurin pienellä ohjeistuksella ja pienellä ulkoilupukujen yms. avustuksella, saattaisi moraali asuinalueella säilyäkin.
Tämä on ihan loogista järjenkäyttöä. :)[/QUOTE]

Yhtenäisyyttä asuinalueellanne lisäisi myös tämä, laita vaikkapa kiertokirje asiasta:
Ovikello - D230 Big Ben valkoinen ovikello - 7003515 - Friedland

Ja tässä ääninäyte:

Big Ben at noon - YouTube

[QUOTE="aloittaja";26167747]Ei ole provo, ihan totista totta.
Tupakoida ei taida kuitenkaan naapureista kuitenkaan, mutta semmoinen oikein vaaleapäinen blondi on myös naapurin emäntä.[/QUOTE]

oih! minäkin blondaan hiukseni - minäkin olen sitten WT ?? näkisitpä vielä juurikasvun !! voi elämän kevät...

Onpas palstalaisten vaikea hyväksyä, että jotkut vain ovat wt-porukkaa, toiset eivät. Ap:n naapurit siltä kuulostavat. Ja kyyläsi ap naapureitaan tai ei, ei se poista sitä faktaa että ovat wt-perhe.

[QUOTE="vieras";26167817]Onpas palstalaisten vaikea hyväksyä, että jotkut vain ovat wt-porukkaa, toiset eivät. Ap:n naapurit siltä kuulostavat. Ja kyyläsi ap naapureitaan tai ei, ei se poista sitä faktaa että ovat wt-perhe.[/QUOTE]

Juuri näin. Ja minä en tarkoituksenhakuisesti kyylää naapureitani.
Pienellä paikkakunnalla vaan kaikki tietää ja tuntee kaikki.

[QUOTE="aloittaja";26167580]Ei, mutta kun hänen tuulipukunsa on jostain Halpa-Hallin -50% laarista, eikä se näytä ohi ajavan autoilijan silmään järin hyvältä - sellainen vähän "kittana" tuulipuku.
Olen ajatellut, että jos ostaisin naapurille lahjaksi uuden puvun, ihan vaan ystävällisyyttä. Ja sanon, että ihan vain naapurille piristykseksi.
Ei näyttäisi naapurin lenkkeilykään niin WT:ltä :)[/QUOTE]

Sinä olet kyllä oksettava.

Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;26167842:
Sinä olet kyllä oksettava.

Mikä minussa oksettaa?
Yritän vain auttaa naapuria ulkonäkö -ja sivistysvalinnoissa, ihan hyvällä vaan.
Ja samalla ylläpitää naapuruston siisteyttä, moraalia ja yhtenäisyyttä. :)

[QUOTE="aloittaja";26167851]Mikä minussa oksettaa?
Yritän vain auttaa naapuria ulkonäkö -ja sivistysvalinnoissa, ihan hyvällä vaan.
Ja samalla ylläpitää naapuruston siisteyttä, moraalia ja yhtenäisyyttä. :)[/QUOTE]

miksi kaikki pitäisi valaa samaan muottiin kun sinä itse? Noin kouluttautuneena varmaan ymmärrät että ihmisiä on erilaisia?

[QUOTE="aloittaja";26167677]Mielestäni meitä ei voi millään asettaa "idiootti"-luokitukseen.
Meillä molemmilla, sekä miehelläni, että minulla, on korkeakoulututkinnot ja luen myös sanomalehtiä, niin netistä, kuin paperiltakin päivittäin.
Käymme kultturelleissa tapahtumissa (oopperat, teatterit jne.) ja matkustelemme paljon. Syömme terveellisesti ja kannatamme vihreitä arvoja.
Myös lapsiamme yritämme sivistää kaikin mahdollisin keinoin. :)[/QUOTE]

Usko huviksesi -ulkoiset puitteet, koulutus ja sivistyneisyys voivat olla kunnossa vaikka henkilön psykologinen ja sosiaalinen älykkyys olisivat kastemadon tasolla. Te olette siitä hyvä esimerkki.

Minunkin naapurissa asuu ihan oikea WT-pariskunta, eikä ole yhtään kivaa se! No oikeasti ainut mikä häiritsee on niiden jatkuva tupakointi, jonka mekin saamme nenissämme tuntea!!

miksi kaikki pitäisi valaa samaan muottiin kun sinä itse? Noin kouluttautuneena varmaan ymmärrät että ihmisiä on erilaisia?

Toki kaikki ovat erilaisia, mutta eikö olisi ideaalista koettaa saada ihmisiä pyrkimään parempaan ja korkeammalle? Tässä tapauksessa sivistyksessä.
Luonteet ovat erilaisia, mikä on rikkaus, mutta eikö siisteys ja naapuruston yhtenäisyys ja moraali ole hyviä, SAMAA linjaa ajavia tavoitteita...? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;26167862:
Usko huviksesi -ulkoiset puitteet, koulutus ja sivistyneisyys voivat olla kunnossa vaikka henkilön psykologinen ja sosiaalinen älykkyys olisivat kastemadon tasolla. Te olette siitä hyvä esimerkki.

Minun sosiaalisissa, sen enempää, kuin psykologisissa älykkyydessä ei ole mitään vikaa. Tai ainakaan en henkilökohtaisesti koe sillä tavalla.
Olen hyvin sosiaalinen luonne ja ymmärrän muita ihmisiä ja minulla on myös tunteet. Nämä asiat kertovat aika hyvin sosiaalisista ja psykologisista piirteistä.
Sen sijaan se, että yrittää pyrkiä naapuruston sisäiseen solidaarisuuteen, siisteyteen, sivistykseen, moraaliin ja yhteinäiseen linjaan, kertoo mielestäni asian täysin päinvastoin, kuin sinä ilmaiset. Se tarkoittaa nimenomaan psykologista älykkyyttä. ;)

Siis hyyyi he ovat tartuttaneet teihin jo WT-viruksen!! Olet käynyt jo Halpa-hallissa ja tiedät siellä olevan -50% tuulipukuja?!?! Ja samoissa baareissakin olette törmänneet!?! Joo hyyyi juoskaa pois pois jo alueelta he ryömivät jo varkain näköpiiriinne...

[QUOTE="Satu";26167884]"Suvunsa omistamassa", muahhahhaaa. Ja teinejeni. Kuka tässä on WT?[/QUOTE]

Sukunsa omistamassa, teinieni.
Virheet korjattu, osaan kyllä suomen peruskieliopin - kaikki vaan tekevät virheitä, joka on mielestäni täysin inhimillistä. :)

[QUOTE="aloittaja";26167887]Minun sosiaalisissa, sen enempää, kuin psykologisissa älykkyydessä ei ole mitään vikaa. Tai ainakaan en henkilökohtaisesti koe sillä tavalla.
Olen hyvin sosiaalinen luonne ja ymmärrän muita ihmisiä ja minulla on myös tunteet. Nämä asiat kertovat aika hyvin sosiaalisista ja psykologisista piirteistä.
Sen sijaan se, että yrittää pyrkiä naapuruston sisäiseen solidaarisuuteen, siisteyteen, sivistykseen, moraaliin ja yhteinäiseen linjaan, kertoo mielestäni asian täysin päinvastoin, kuin sinä ilmaiset. Se tarkoittaa nimenomaan psykologista älykkyyttä. ;)[/QUOTE]

No ehkä se tarkoittaa sinun mielestäsi psykologista älykkyyttä, mutta Suomessa ei ole yleensä tapana puuttua naapureiden asioihin tuolla tavoin kuten sinä haluaisit. Kannattaa antaa heidän elää vaan omalla tavallaan, kun ilmeisesti heistä ei suoranaista haittaa kuitenkaan lähiympäristölle ole. Suvaitsevaisuus on sitä että antaa muiden elää parhaaksi katsomallaan tavalla, eikä pidä itseään parempana, sinä selvästi pidät.

Minusta sinun kannattaisi unohtaa nuo naapurit, ja keskittyä omaan elämääsi enemmän.

Vaikka, sokeakin kyllä huomaa että tämä koko aloitus on pelkkä provo. :cool:

[QUOTE="nuuh";26167893]Siis hyyyi he ovat tartuttaneet teihin jo WT-viruksen!! Olet käynyt jo Halpa-hallissa ja tiedät siellä olevan -50% tuulipukuja?!?! Ja samoissa baareissakin olette törmänneet!?! Joo hyyyi juoskaa pois pois jo alueelta he ryömivät jo varkain näköpiiriinne...[/QUOTE]

Tuo Halpa-Hallin alelaarivertaus oli täysin hypoteettinen - kaikkea ei tarvitse ottaa sanasta sanaan kirjaimellisesti. Se tuulipuku on vain yksinkertaisuudessaan sen näköinen, että se saattaisi olla ko. liikkeestä hankittu.
Olemme törmänneet samassa baarissa joskus, taisi olla viime uutena vuonna. Käymme aika harvoin baarissa viihteellä, mutta sattuivatpa olemaan samaan aikaan.
Itse rakastan tätä asuinaluetta, enkä minä täältä halua muuttaa pois ja haluan, että muillakin on täällä hyvä olla - siksipä haluan ylläpitää sivistystä, siisteyttä ja moraalia täällä. ;)

[QUOTE="aloittaja";26167917]Tuo Halpa-Hallin alelaarivertaus oli täysin hypoteettinen - kaikkea ei tarvitse ottaa sanasta sanaan kirjaimellisesti. Se tuulipuku on vain yksinkertaisuudessaan sen näköinen, että se saattaisi olla ko. liikkeestä hankittu.
Olemme törmänneet samassa baarissa joskus, taisi olla viime uutena vuonna. Käymme aika harvoin baarissa viihteellä, mutta sattuivatpa olemaan samaan aikaan.
Itse rakastan tätä asuinaluetta, enkä minä täältä halua muuttaa pois ja haluan, että muillakin on täällä hyvä olla - siksipä haluan ylläpitää sivistystä, siisteyttä ja moraalia täällä. ;)[/QUOTE]

Ihmisen mielenterveydessä on jotakin pahasti pielessä jos jossain on paha asua sen takia että jollain on päällänsä koiraa ulkoiluttaessa alennusmyynnistä ostettu tuulipuku.

Yhteistyössä