[QUOTE="aloittaja";26167887]Minun sosiaalisissa, sen enempää, kuin psykologisissa älykkyydessä ei ole mitään vikaa. Tai ainakaan en henkilökohtaisesti koe sillä tavalla.
Olen hyvin sosiaalinen luonne ja ymmärrän muita ihmisiä ja minulla on myös tunteet. Nämä asiat kertovat aika hyvin sosiaalisista ja psykologisista piirteistä.
Sen sijaan se, että yrittää pyrkiä naapuruston sisäiseen solidaarisuuteen, siisteyteen, sivistykseen, moraaliin ja yhteinäiseen linjaan, kertoo mielestäni asian täysin päinvastoin, kuin sinä ilmaiset. Se tarkoittaa nimenomaan psykologista älykkyyttä.

[/QUOTE]
No ehkä se tarkoittaa sinun mielestäsi psykologista älykkyyttä, mutta Suomessa ei ole yleensä tapana puuttua naapureiden asioihin tuolla tavoin kuten sinä haluaisit. Kannattaa antaa heidän elää vaan omalla tavallaan, kun ilmeisesti heistä ei suoranaista haittaa kuitenkaan lähiympäristölle ole. Suvaitsevaisuus on sitä että antaa muiden elää parhaaksi katsomallaan tavalla, eikä pidä itseään parempana, sinä selvästi pidät.
Minusta sinun kannattaisi unohtaa nuo naapurit, ja keskittyä omaan elämääsi enemmän.
Vaikka, sokeakin kyllä huomaa että tämä koko aloitus on pelkkä provo.