Mielipiteitä! Onko tämä liian juhlava mekko ystävän häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saraah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saraah

Jäsen
29.04.2012
96
0
6
Tarvitsen apuanne, koska en tiedä tohdinko laittaa tätä mekkoa ystävän häihin. Epäröinnin syynä on mekon pituus ja vaaleahko väri (todellisuudessa vielä aavistuksen haaleamman vaaleanpunainen kuin kuvassa):

Ystävän hääpuvusta en tiedä, mutta hänet tuntien yksinkertainen, kaiketi a-linjainen valkoinen mekko lienee todennäköinen vaihtoehto, ei ainakaan mitään kermakakkuprinsessamekkoa.

Viimeksi muokattu:
Mä en laittaisi, paitsi jos on kyseessä iltajuhla jossakin hienommassa paikassa. Mekon väri myös arveluttaa, jos on vaaleampi kuin kuvassa. Kaasolle voisi olla ok.

Minullekin tuli mieleen, että kaasolle voisi olla hyvä, jos morsiammen asu olisi oikein juhlava. Toisaalta harmi, jos tuota mekkoa ei voisi laittaa, kun on niin kovin kaunis :) Mites jos asustaisit sen esim. pinkillä tms.? tulisiko siitä sitten vähemmin hääpukumainen?

riippuu mors. puvusta.'
ja että jos ap.n kantti kestää, vaikka sattuis käymään sitten kämmi ja menis valinta ylipukeutumiseksi.'
ettei joudu kärsimään sitten koko juhlan ajan.

aika kaukana kateellisuudesta nämä neuvot ... vai oletko mies, tuo kirjoittaja "jopas"

ei ole liian juhlava.

Käytä nyt vaan kaunista mekkoasi, kun olet vielä nuori, hoikka ja kaunis.

Vanhemapna alkaa kaikki osat roikkua, eikä kaunista asua saa edes rahalla.

Sen verran nyut kiinnostaa, että mihin tilaisuuteen olet hankkinut tuon puvun? Koska on se tosiaan erikoisen vaalea.

Niin, olen epävarma juuri siitä syystä että en halua tuottaa morsiammelle pahaa mieltä. Ihan missä muussa juhlissa vaan voin olla ylipukeutunut, mutta häät ovat toisen morsiamen, ja siellä olen mielummin jopa alipukeutunut kuin liian hienona morsiameen nähden.

Toi vinkki, että puku asustaisi vaikka pinkillä huivilla, oli kyllä hyvä, täytyypä pistää mietintään :)

Laittaisin kyllä jotkut muut kengät kuin nuo jotka sulla nyt jalassa...vaikka mustat tai miltä pinkit kengät mahtais näyttää tuon kanssa? Ja sitten vaikka pinkki huivi harteille tms ja pinkki käsilaukku.

Tarvitsen apuanne, koska en tiedä tohdinko laittaa tätä mekkoa ystävän häihin. Epäröinnin syynä on mekon pituus ja vaaleahko väri (todellisuudessa vielä aavistuksen haaleamman vaaleanpunainen kuin kuvassa):

IMG_0787.JPG
[/IMG]

Ystävän hääpuvusta en tiedä, mutta hänet tuntien yksinkertainen, kaiketi a-linjainen valkoinen mekko lienee todennäköinen vaihtoehto, ei ainakaan mitään kermakakkuprinsessamekkoa.

kaunis laita vaan :)

Todella kaunis mekko ja todellakin voi laittaa häihin! Ja muka liian hieno? Eikö häihin kuulukin pukeutua hienosti. Jopas olette vastanneet mölösti! Pituudessa ei mitään vikaa, maksimekot on muotia. Häihin kuuluu pukeutua juhlavasti. Väri on täysin ok, vain valkoinen ei ole sallittua. Näyttää kevyeltä, joten sopii kyllä päivähäihin myös.

Mun mielestä on just häihin sopiva! Minkälaisiin vaatteisiin te pukeudutte häihin? Mä oon luullu että häihin pukeudutaan hienosti...

Eikä mulle ainakaan mitenkään tuu tosta hääpuku mieleen vaikka toki totakin vois hääpukuna pitää.
Mutta oon siis kuvitellu että vieraan ei sovi pukeutua valkoiseen eikä sellaiseen perinteiseen hääpuku tyyliseen pukuun eikä toi oo kumpaakaan.

Hieno puku, ja sopii häihin, eli laita vaan. Toi puku häiritsee korkeintaan jotain palstamammaa, joka tulee sinne häihin legginsseissä ja krokseissa :-) Pidä kampaus suht yksinkertaisena, ei mitään jätti-tukkakoristeita tai morsiannutturoita ton kanssa, niin ei pitäisi olla kenenkään mielestä liikaa.

En tiedä miksi monet rinnastavat puvun hääpukuun. Mielestäni ei muistuta hääpukua lainkaan. Häihin kuuluu pukeutua hyvin, kauniisti, joten jos vaan itse voisin, niin laittaisin tuon kyllä päälle.

Oikein kaunis puku ja näyttää istuvan sinulle täydellisesti! Laita ihmeessä!

Komppaan aiempia kirjoittajia: ainoat kielletyt värit häissä on kokovalkoinen ja kokomusta, joskin jälkimmäistäkin näkee jo sen verran ettei välttämättä ole tyylirikko kuin vanhemman polven silmissä. Tämän tietää kyllä morsiankin joten tuskin sinun vaaleanpunainen mekkosi häntä loukkaa. Enemminkin voi olla otettu kun laitat itsesi varta vasten hänen juhlansa kunniaksi! Itse en omissa häissäni katsonut pahalla kenenkään pukeutumista, vaikka sitä oli laidasta laitaan - pitkistä iltapuvuista vaellussandaaleihin (tätä en olisi edws huomannut ellei joku olisi hääkuvista niitä osoittanut minulle!)

Hyvä ajatus joltain oli asustaa puku pinkein laukuin ynnä muin, siten saa väriä hieman korostettua. Tottahan morsian erottuu joukosta hääpuvullaan, yksinkertaisellakin!

Yhteistyössä