K
Kuka auttaa?!
Vieras
Huh. Ikää pian mittarissa 25v ja jonkinlainen kriisi iskenyt pahemman kerran. Tuntuu että elämä loppuu kesken! Kohta olen jo 40v ja mitään en oo saanut aikaan. Lapsia tähän mennessä siunaantunut 1, pian jo koululainen ( olen siis ollut nuori saadessani hänet), parisuhteessa lapsen isänkanssa, koulu vielä kesken, ei vaki työpäivää, ei omistusasuntoa tai muutakaan omaisuutta. Tuntuu että olen saavuttanut paljon vähemmän kuin muut ikäiseni, ja varmasti olenkin. Ehkä kriisi johtuu siitä? Vuoden on jo tuntunut etten ole tyytyväinen elämääni. Onko mies sittenkään se kenenkanssa haluan naimisiin ( naimisiinkin pitäisi mennä varmasti aprin vuoden kuluttua?)ja tehdä lisää lapsia? Milloin hyvä aika tehdä lisää lapsia? Entä työt? Raha? Nuorena tehtyä hölmöyksiä maksan edelleen, loppua ei näy. Tuntuu että nyt jos koskaan pitäisi tehdä radikaaleja päätöksiä elämän suhteen mutta en tiiä minne suuntaan sitä lähtisi? Kukaan kokenut vastaavaa? Unelmia toki löytyy ja halu mennä eteenpäin mutta miten, minne ja kenenkanssa? Ja ennen kaikkea ennen kun elämä loppuu kesken! Pelottaa että huomaan kohta olevani 40 ja samassa tilanteessa edelleen. Lapsen saannin jälkeen kaikki aika ja huomio mennyt lapseen ja nyt huomasin että 6vuotta mennyt ja itse en muka ole vanhentunut yhtään vaikka tosi asiassa 30 häämöttää !
Pelottavaa.
Tulipahan tilitys.
Tulipahan tilitys.